Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Nauka programowania. Co na początek?
PDF
15.09.2019.

ImageNauka programowania — co to jest? Nauka programowania jawi się coraz bardziej jako elementarna potrzeba w rozwoju i edukacji dzisiejszego najmłodszego pokolenia. Dlatego też wiele szkół i placówek cały czas ściga się o palmę pierwszeństwa w zawodach na najlepsze warsztaty programowania dla dzieci i młodzieży. Jednak co znaczy najlepsze? Przede wszystkim najbardziej efektywne, które przekazuj wiedzę w łatwy do przyswojenia sposób i przygotowują do dalszego rozwoju, ze względu na specyfikę tej pasji. Żeby uzyskać takie efekty, należy podejść do nauczania programowania w odpowiedni sposób.

Nauka programowania – metody.

Wiadomo, że metody nauczania, jak i cały program zależy tak naprawdę od wielkości grup, wieku jej uczestników oraz stopnia zaawansowania. Trzeba wstrzelić się idealnie w potrzeby młodych słuchaczy, aby zajęcia były dla nich interesujące i fascynujące, a jednocześnie omawiane zagadnienia zrozumiałe i osiągalne. W ten sposób zyskujemy nie tylko uczniów, ale i fascynatów, którzy chętnie dzielą się wiedzą z innymi, są gotowi na tworzenie własnych rozwiązań, jak i widzą daną pasję jako receptę na wymarzony rozwój zawodowy. Jak uzyskać takie efekty wśród najmłodszych? W Zaprogramowani.com, podchodzimy do tego w odpowiedni sposób...

Nauka programowania przez zabawę.

Dla najmłodszych słuchaczy, którzy dopiero rozpoczęli szkolną przygodę, nauka programowania musi być nie tylko rozwijająca, ale i ciekawa. Kilka godzin dziennie w szkole dla tak młodego i pełnego energii umysłu jest dużym wyrzeczeniem. Zajęcia dodatkowe dla dzieci we Wrocławiu odbywające się po południu muszą brać pod uwagę to, że dziecko, które jeszcze niedawno beztrosko spędzało dni, potrzebuje trochę rozrywki i odstresowania. Nasze warsztaty stawiają w najmłodszych grupach na to, że dziecko najlepiej wyraża siebie tworząc i mogąc rozwijać się pod względami takimi jak kreatywność i praca w grupie. Przekazujemy materiał w formie zabawy w tworzenie gier, scenariuszy, naukę podstaw grafiki, jak i innych rzeczy, które bawią i fascynują.

Fajne zajęcia dodatkowe dla nastolatków

W Zaprogramowani.com wierzymy, że ciekawe warsztaty programowania dla młodzieży we Wrocławiu, także nie mogą być kolejnymi, nudnymi lekcjami, gdzie nie zauważa się pasji i mody dzisiejszych nastolatków. Ucząc programowania, jednocześnie staramy się im przekazywać odpowiednie wartości, rozwijać obszary mózgu odpowiedzialne za kreatywność, często w tym wieku zduszone już przez sztywne ramy nauczania w szkołach, a także dawać im namacalny dowód tego, że „dorosłe” programowanie jest w zasięgu ich ręki.

Jak zacząć programować?

Zapraszamy do jednej z naszych placówek, które znajdują się w praktycznie każdym większym mieście. Oprócz powyższych argumentów za tym, aby rozpocząć naukę naszej szkole, możemy dodać jeszcze następujące:

- nasza szkoła ma najdłuższy staż na polskim rynku edukacji programistycznej dla dzieci,

- posiadamy w pełni wykształconą programistycznie kadrę nauczycielską, która dzieli się pasją i swoim doświadczeniem w aktywnej pracy wokodera,

- stawiamy na maksymalnie 12-osobowe grupy słuchaczy, pozwalające na pewną kameralność i indywidualne podejście,

- zapewniamy w pełni wyposażane w najwyższa klasy sprzęt sale,

- przedstawiamy autorski, poparty doświadczeniem i stale aktualizowany program nauczania.

Zapraszamy na naszą stronę.

Image



 
TOP3 barier, które hamują rozwój innowacyjności w Polsce
PDF
12.09.2019.

Brak odpowiedniego wsparcia finansowego i doradztwa, nadgorliwość biurokracji i słaba cyfryzacja administracji oraz niska nowoczesność uczelni wyższych to najważniejsze przeszkody w rozwoju innowacyjności w Polsce. A jak wskazują eksperci Personnel Service do nadrobienia jest całkiem sporo. W najnowszym Europejskim Rankingu Innowacyjności nasz kraj jest na piątym miejscu… od końca. Liderzy w Unii Europejskiej to kraje skandynawskie oraz Holandia.

- Firmy, które chcą być technologicznie i innowacyjnie rozwinięte, powinny znaleźć w Polsce lepsze wsparcie. Bariery administracyjne, brak dostępu do finansowania czy odpowiedniego doradztwa powodują, że Polska ciągle należy do grona naśladowców, a nie kreatorów innowacyjnych rozwiązań, idei czy wreszcie produktów. Mamy duży potencjał, ale musimy dać mu szansę – mówi Krzysztof Inglot, Prezes Zarządu Personnel Service.

Bariera 1: brak odpowiedniego wsparcia finansowego i doradztwa

Innowacyjność kosztuje. Na finansowanie, które pozwala pokryć koszty wdrażania nowoczesnych rozwiązań, mogą pozwolić sobie większe firmy. Te mniejsze w większości pokrywają wydatki z własnych środków. Z badania Instytutu Keralla Research z 2018 roku wynika, że aż 70% firm MŚP nie wspiera się żadnymi środkami w celu finansowania bieżącej działalności. Dlatego tak ważne jest zaproponowanie rozwiązań finansowych, które dawałoby małym i średnim przedsiębiorcom, możliwość opłacalnej inwestycji w innowacje. Warto jednak pamiętać, że dostarczanie takich rozwiązań musi iść w parze z odpowiednią komunikacją.

- Doradztwo w zakresie możliwych opcji rozwoju projektów innowacyjnych jest kluczowe. Przedsiębiorcy mogą co prawda liczyć na pomoc Agencji Rozwoju Przemysłu, Polskiego Funduszu Rozwoju czy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, ale możliwości są tak rozproszone, że wielu przedsiębiorcom trudno się w nich zorientować. Dlatego każdy projekt mający na celu wsparcie rozwoju innowacyjności trzeba odpowiednio nagłaśniać – mówi Krzysztof Inglot, Prezes Zarządu Personnel Service.

Bariera 2: nadgorliwość biurokracji i niewystarczająca cyfryzacja administracji

Przedsiębiorcom w walce o innowacyjność nie pomaga uciążliwa biurokracja oraz niewystarczająca cyfryzacja administracji. Europejski Indeks Gospodarki Cyfrowej i Społeczeństwa (DESI) wskazuje, że Polska administracja cyfrowa nadal ma zaległości wobec średniej w Unii Europejskiej. Na 28 krajów członkowskich, Polska plasuje się na 25. miejscu pod względem cyfryzacji. Jedynie 12% polskich przedsiębiorstw charakteryzuje wysoki stopień cyfryzacji, podczas gdy średnia unijna wynosi 18%. Potrzebujemy bardziej rozwiniętych usług publicznych i większych kompetencji cyfrowych, zwłaszcza, że już wkrótce, jak wynika z analiz Komisji Europejskiej, takich kompetencji będzie wymagało nawet 90% zawodów.

Warto też pamiętać, że brak automatyzacji pewnych procesów, to wydłużony okres oczekiwania m.in. na wydanie certyfikacji nowoczesnych technologii. Modernizacja oraz przyspieszenie tego procesu przyczyniłoby się do lepszego funkcjonowania innowacyjnych firm, m.in. w branży medycznej czy farmakologicznej.

Bariera 3: mało nowoczesne uczelnie wyższe

Każdego roku agencja Reuters publikuje ranking stu najbardziej innowacyjnych uniwersytetów w Europie. Zestawienie identyfikuje i odpowiednio szereguje placówki oświatowe, prowadzące najbardziej zaawansowane badania naukowe, tworzące nowe technologie i przyczyniające się do rozwoju ogólnoświatowej gospodarki. Jedyny polski uniwersytet, który trafił na listę w 2019 roku, to Uniwersytet Jagielloński. Uczelnia zajęła jednak dopiero 90 pozycję. Najbardziej innowacyjnym uniwersytetem w Europie już czwarty rok z rzędu została belgijska uczelnia KU Leuven. Na drugim miejscu uplasował się niemiecki Erlangen Nuremberg, który wyprzedził brytyjskie uczelnie Imperial College London i University of Cambridge (trzecia i czwarta pozycja).

- Uczelnie wyższe kształcą przyszłych pracowników. A to właśnie od nich zależy, w jaki sposób potencjał dostępnych środków, zarówno w postaci innowacyjnych narzędzi, jak i środków finansowych, zostanie wykorzystany i czy zaprocentuje – podsumowuje Krzysztof Inglot, Prezes Zarządu Personnel Service.

 
No Fluff Jobs najskuteczniejszym portalem ogłoszeniowym IT w Polsce według Mands
PDF
07.09.2019.

Serwis osiągnął największą liczbę odsłon ze wszystkich serwisów - ponad 2700 odsłon na ogłoszenia objęte badaniem. A co najważniejsze, dostarczył ponad dwa razy więcej wartościowych aplikacji niż drugi portal w zestawieniu.

Badanie skuteczności działania portali z ogłoszeniami o pracę w IT zostało przeprowadzone w dniach 25 marca – 23 maja 2019 roku i objęło pięć portali branżowych IT (portale ogólnobranżowe nie są przedmiotem raportu). Celem badania było poznanie ich standardów obsługi oraz polityki cenowej, a także analiza otrzymanych aplikacji. Do realizacji projektu wybrano polski software house z Warszawy, działający na rynku od prawie 30 lat. Pracownicy firmy wcielili się w rolę tajemniczego klienta. Badanie zostało przeprowadzone zgodnie z zasadami określonymi w międzynarodowym kodeksie postępowania w badaniach rynkowych i społecznych ESOMAR (The World Association of Research Professionals).

No Fluff Jobs okazał się niekwestionowanym zwycięzcą. Wyprzedził inne badane portale z ogłoszeniami o pracę w branży IT pod względem liczby i jakości otrzymanych CV - na opublikowane w serwisie cztery ogłoszenia spłynęło łącznie 68 aplikacji, z czego aż 48 oceniono jako jakościowe, czyli spełniające wymagania zawarte w ogłoszeniu. To oznacza, że 70 proc. aplikacji stanowiły zgłoszenia kandydatów spełniających kryteria zawarte w ogłoszeniu o pracę. W tej kategorii No Fluff Jobs nie miał sobie równych i ponad dwukrotnie wyprzedził drugi co do wyniku portal.

No Fluff Jobs według certyfikowanego instytutu badawczego MANDS jest też najkorzystniejszym cenowo (najlepszy stosunek ceny do jakości) portalem, jeśli chodzi o koszt (cena czterech ogłoszeń/liczbę jakościowych aplikacji) pozyskania jakościowej aplikacji. Był on aż był o 27 proc. niższy niż u drugiego co do wyniku portalu w tej kategorii serwisu (wyniósł zaledwie 46,1 zł, podczas gdy u konkurenta 62,9 zł). Tajemniczy klient zwrócił też uwagę, że po kontakcie telefonicznym z działem sprzedaży, otrzymał ofertę korzystniejszą od tej, którą był zainteresowany.

No Fluff Jobs– Wywodzimy się ze środowiska IT, dlatego doskonale rozumiemy potrzeby rynku. Niejednokrotnie słyszeliśmy feedback od deweloperów, że “jak szukać pracy, to tylko na No Fluff Jobs”. Nasz przejrzysty formularz, widełki płacowe w każdym ogłoszeniu i wszystkie informacje o stanowisku “podane na tacy” to coś, czym przekonaliśmy do siebie naszych użytkowników, którzy teraz niejednokrotnie przyznają, że jesteśmy w ich ocenie najlepszym job boardem w branży - komentuje Tomasz Bujok, CEO No Fluff Jobs.

Co również ważne, wystarczyło niewiele ponad 5 minut, aby dział obsługi klienta No Fluff Jobs skontaktował się z osobą, która wypełniła dostępny na stronie formularz kontaktowy. To - jak wynika z badań MANDS - najkrótszy czas reakcji na podjęcie kontaktu spośród badanych serwisów.

– Doskonale wiemy, że w IT czas to pieniądz, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby skrócić proces rekrutacji w tej branży. Cieszy nas, że nasze standardy, tak konsekwentnie wyznaczane od blisko pięciu lat, przekładają się na realne i w pełni mierzalne wyniki. Bycie najlepszym zobowiązuje, dlatego w dalszym ciągu będziemy stać na straży transparentnej rekrutacji i tworzyć portal, który jeszcze lepiej adresuje potrzeby zarówno rekruterów, jak i polskiej społeczności IT. – komentuje Magda Gawłowska-Bujok, COO No Fluff Jobs.

 
Rodzaje merchandisingu
PDF
04.09.2019.

Merchandising to działalność marketingowa, polegająca na wywieraniu wpływu na zachowanie klienta przy pomocy różnych znaków towarowych, postaci oraz symboli w celu zintensyfikowania sprzedaży.

Szersza definicja merchandisingu

Są to również wszelkie sposoby wpływania na decyzje klientów poprzez wystrój, specyficzną prezentację towarów w celu wzbudzenia zainteresowania i zaciekawienia odbiorców. Poszczególne etapy, które realizuje merchandising:

  • przyciągnięcie uwagi klienta
  • wzbudzenie zainteresowania
  • rozpalenie potrzeby posiadania danego towaru
  • inicjacja zakupu.

Merchandising powinien przede wszystkim informować w sposób atrakcyjny, względnie prosty, a także bez problemu przekonywać o istnieniu danego sklepu, jego asortymencie, lokalizacji i nowościach.

W dzisiejszych czasach merchandising jest koniecznością w prowadzeniu działalności opierającej się na sprzedaży. Jest stosowany powszechnie przez handlowców ze względu na m.in. obawę przed konkurencją rynkową oraz na specyfikę większości nabywców, którzy są dzisiaj zabiegani - z tego względu prezentacja towarów powinna być efektywna. Ważnym czynnikiem jest także fakt, że około 75% klientów ostateczną decyzję kupna podejmuje dopiero przed półką sklepową.

Rodzaje merchandisingu

  • Stacjonarny

Jest to merchandising przeznaczony przede wszystkim dla właścicieli sklepów wielkopowierzchniowych, gdzie ogromne znaczenie odgrywa właściwe zaplanowanie powierzchni reklamowej oraz trafność we wprowadzaniu modyfikacji w późniejszych etapach.

  • Mobilny

Ten rodzaj merchandisingu jest skierowany głównie dla niewielkich punktów sprzedaży. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest tutaj spełnienie indywidualnych wymagań zleceniodawcy oraz zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań

  • Profesjonalny

Jest to najbardziej wymagający, ale też przynoszący najbardziej zadowalające dla klienta efekty, rodzaj merchandisingu, który realizowany jest w sposób w pełni zindywidualizowany. Wychodzi on całkowicie naprzeciw szczególnym wymaganiom i oczekiwaniom zleceniodawcy, który wie dokładnie czego chce oraz jakie cele ma zamiar osiągnąć. Ten rodzaj usługi powinien również oferować tworzenie szczegółowych raportów i analiz, które posłużą w ocenie wykonywanych działań.

Cele handlowców stosujących merchandising

  • stworzenie indywidualnego wizerunku przedsiębiorstwa
  • wyróżnienie sprzedaży
  • nakłonienie potencjalnych nabywców do odwiedzin w punkcie sprzedaży
  • powiadomienie klientów o nowych ofertach
  • konkurencyjność na rynku.

Przykładowym dostawcą usług merchandisingu, oferującym szeroki wybór i wysoką jakość, jest MerService - merchandising.

 
Ericsson dzięki technologii 5G zwiększa swoją obecność w Polsce
PDF
30.08.2019.

Ericsson przyspiesza 5G w Europie, inwestując w produkcję w Tczewie

  • Ericsson przyspiesza 5G w Europie, inwestując w produkcję w Tczewie
  • Zatrudniając pracowników R&D oraz zwiększając moce produkcyjne firmy w Polsce, Ericsson będzie legitymował sie znacząca inwestycją i produkcją w kraju

Ericsson ogłosił decyzję o zainwestowaniu w Tczewie w produkcję przełomowych rozwiązań technologii mobilnej Produkcja urzadzeń transmisji radiowej, w tym dla 5G, rozpoczęła się w drugim kwartale 2019 roku, zaś wytwarzanie urządzeń do transmisji radiowej rozpoczęto w trzecim kwartale 2019 roku. Ericsson wraz z partnerem produkcyjnym w Tczewie planuje pełną produkcję na rynek europejski w pierwszym kwartale 2020 roku. Fabryka w Tczewie będzie w pełni obsługiwać rynek europejski.

Dwa tysiące inżynierów R&D pracujących w Łodzi i Krakowie oraz nowa produkcja oznacza zwiększenie łącznej inwestycji w Polsce.

Arun Bansal ericssonArun Bansal, szef regionu na Europę i Amerykę Łacińską powiedział : „Podczas gdy polscy operatorzy komórkowi i Ericsson są gotowi przyspieszyć 5G w Polsce, my pracujemy w Polsce nad wieloma projektami 5G wykorzystując wiedzę pozyskaną podczas komercyjnych wdrożeń 5G na czterech kontynentach. Rozszerzamy obecność w Polsce wraz z przyspieszeniem 5G w Europie.

Operatorzy komórkowi mogą teraz mieć sieci opracowane przez polskich ekspertów oprogramowania i wyprodukowane w Polsce. 5G dla Polski może być wytwarzane przez polskich inżynierów, zarówno rozwijając polską gospodarkę, jak i budząc zaufanie do europejskiego łańcucha dostaw. Jestem bardzo podekscytowany widząc, jakie możliwości otwierają się przed nami w związku z nowymi inwestycjami w Polsce".

Aby ułatwić szybkie wdrożenie 5G w Europie, Ericsson wybrał strategicznego partnera produkcyjnego, który zwiększy produkcję 5G. Uzupełnia to istniejący europejski zakład produkcyjny firmy Ericsson w Estonii i jest częścią globalnego łańcucha dostaw firmy Ericsson, co zapewnia, że ​​firma pracuje blisko klientów, zapewniając szybkie i sprawne dostawy w celu spełnienia wymagań klientów. Bliskość produkcji i klientów pomoże również utrzymać emisję CO2 na niższym poziomie ze względu na mniejsze zapotrzebowanie na transport.

Firma Ericsson zatrudnia w Europie ponad 35.000 pracowników, pracujących w 21 lokalizacjach, w tym 14.000 inżynierów odpowiedzialnych za działalność badawczą i rozwojową.

 
<<  start < poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 82 - 90 z 1386




mobile-fuck-videos