Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Agencja Artystyczno-Reklamowa Artevade Piotr Stefa?ski
poszukuje osób na stanowiska:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
IBM wprowadza mozliwosc bezplatnego testowania polskiej wersji LotusLive przez 30 dni
PDF
09.01.2011.

IBM wprowadza mozliwosc bezplatnego testowania polskiej wersji LotusLive przez 30 dni. Konto testowe mozna zalozyc na stronie https://www.lotuslive.com/pl/.

LotusLive to pakiet rozwiazan dzialajacych w modelu cloud computing, na który skladaja sie m.in. nowa poczta elektroniczna, rozwiazania wspomagajace prace grupowa, zarzadzanie plikami oraz funkcjonalnosci zintegrowane z rozwiazaniami partnerskimi, takimi jak aplikacja Skype.

W model cloud computing IT dostarczane jest jako usluga przez Internet. Pakiet LotusLive umozliwia organizowanie spotkan elektronicznych, wspóluzytkowanie plików, prowadzenie rozmów sieciowych, zarzadzanie projektami i prace w sieci z potencjalnymi klientami.

Usluga poczty elektronicznej LotusLive Notes zapewnia przedsiebiorstwu wysokiej klasy korporacyjna poczte elektroniczna, kalendarz i baze kontaktów oparta na uznanym na rynku produkcie IBM Lotus Domino.

IBM dostarcza takze funkcje wspólpracy ze spolecznosciami w ramach pakietów LotusLive Engage i LotusLive Connections. Czlonkowie takiej Spolecznosci, którzy moga pochodzic
z róznych organizacji, maja mozliwosc wspóluzytkowania projektów, plików i zakladek,
a nawet udostepniania elektronicznych forów dyskusyjnych, w których moga uczestniczyc wszyscy czlonkowie spolecznosci.

Srodowisko LotusLive oferuje tez bogaty zestaw funkcji dzieki zintegrowaniu z rozwiazaniami partnerów biznesowych. Przykladowo integracja programu Skype pozwala korzystac
z technologii VoIP w spolecznosci LotusLive. Daje dostep do kontaktów Skype i umozliwia wspólprace w czasie rzeczywistym bezposrednio w srodowisku LotusLive. Z kolei aplikacja Salesforce.com umozliwia uzytkownikom systemu CRM Salesforce korzystanie z komponentów LotusLive za posrednictwem karty LotusLive dostepnej bezposrednio w srodowisku CRM Salesforce.

„Coraz wiecej firm szuka sposobów na zminimalizowanie kosztów, osiagniecie lepszych efektów, przy mniejszych nakladach oraz poszukuje nowych sposobów scislejszej wspólpracy z klientami i partnerami” – powiedzial Wojciech Wilk, konsultant ds. LotusLive w IBM Polska. – „LotusLive umozliwia realizacje tych celów, a przy tym jest oferowany przez firme godna zaufania w bezpiecznym i niezawodnym srodowisku”.

Z uslug LotusLive korzysta juz wiele firm na swiecie róznej wielkosci. Panasonic w oparciu
o LotusLive zapewnia swoim pracownikom efektywna komunikacje i wspólprace
w ramach swiatowej sieci klientów, partnerów oraz dostawców. aatranslations, firma tlumaczeniowa sredniej wielkosci o zasiegu ogólnoeuropejskim korzysta z licencji oprogramowania LotusLive przy wspólpracy z 7.000 klientami oraz 700 tlumaczami w 20 krajach. Firma Signature Mortgage Corporation ze Stanów Zjednoczonych, z uzyciem narzedzi IBM LotusLive, umozliwia swoim klientom przeglad oraz podpisywanie wniosków o kredyt hipoteczny w dowolnym miejscu. Celem jest zminimalizowanie czasu przetwarzania wniosków z obecnego terminu siedmiu dni do 24 godzin.

 
Zakończenie implementacji systemu TETY w Danone Polska i Żywiec Zdrój
PDF
06.01.2011.

Ponad 60 zaoszczędzonych godzin miesięcznie dzięki wdrożeniu systemu TETA Personel.NET.

W dwóch fabrykach, na warszawskiej Woli i w Bieruniu koło Tychów, produkowane są popularne serki i jogurty firmowane przez lidera branży mleczarskiej spółkę Danone. W głównych siedzibach firmy oraz platformach sprzedażowych w dużych miastach pracuje blisko 1 400 pracowników. Nie dziwi wiec fakt, że według zarządu firmy, obszarem, który mógł i powinien stać się bardziej wydajny był Dział Personalny.

 

„Danone to firma o wysokich standardach w zakresie zarządzania kadrami. Mamy bardzo dobrze usystematyzowane procedury związane z obsługą procesów dotyczących zarządzania zespołem, m.in. z przyjęciem nowych pracowników, a także z rozwiązaniem umowy o pracę, czy z obiegiem dokumentów. Chcieliśmy jednak zautomatyzować te procesy, aby ułatwić pracownikom załatwianie ich spraw, a także wspomóc kierowników, którzy pracują poza biurem centrali, w odległych lokalizacjach.– mówi Marzena Popowska, Kierownik Działu Kadr i Płac w firmie Danone.

 

Ponieważ praca na systemie DOS-owym uniemożliwiała firmie sprawną obsługę swoich pracowników, Danone postanowił zainwestować w produkty firmowane przez TETĘ SA. Wdrożenie objęło: system kadrowo-płacowy TETA Personel.Net oraz 7 modułów tworzących oprogramowanie HRM:  eKartoteka Pracownicza, eRaportowanie, eUrlopy, eRCP, eOcena Pracownicza, eSzkolenia
i eAbsencje.

„Większość prac w systemie była wykonywana ręcznie, nie mieliśmy możliwości wykonywania zbyt wielu importów danych. Chcieliśmy to zmienić, bo zdawaliśmy sobie sprawę, że można to zautomatyzować i zaoszczędzić sporo czasu pracy.”   podkreśla  Marzena Popowska.

 

Do głównych korzyści wynikających z implementacji nowego systemu Danone zalicza znaczną oszczędność czasu pracy działu HR, skrócenie okresu przepływu dokumentów, kontrolę systemu w zakresie bezpieczeństwa danych, a także możliwość wymiany zunifikowanych informacji
z innymi firmami Grupy Danone.

 

Istotnym faktem jest także to, że oprogramowanie firmy TETA zostało wdrożone nie tylko w firmie Danone, ale także w części Grupy Danone – przedsiębiorstwie Żywiec Zdrój.

 

Case study wdrożenia dostępne na stronie: http://www.teta.com.pl/referencje-opisy-wdrozen.php

 
Ambasador - żak poszukiwany
PDF
04.01.2011.

SenteStudiujesz na Politechnice Wrocławskiej? Angażujesz się aktywnie w życie uczelni? Masz głowę pełną ciekawych pomysłów? Chcesz rozwijać swoje umiejętności i zdobyć doświadczenie zawodowe? Jeśli tak - zostań ambasadorem marki.

            Projekt autorstwa wrocławskiej firmy SENTE Systemy Informatyczne, twórcy i dostawcy oprogramowania klasy ERP, skierowany jest do studentów II-IV roku studiujących dziennie lub zaocznie na PWr.

            Udział w programie daje studentom możliwość udowodnienia swojej kreatywności. Aby wziąć w nim udział, wystarczy wysłać CV wraz z propozycją własnych pomysłów, związanych z promocją tej marki, na adres: Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć . Autorzy najbardziej interesujących, nowatorskich rozwiązań, będą mięli szansę je samodzielnie zrealizować, a jako przedstawiciele firmy, otrzymają prawo reprezentowania jej w swoim środowisku.

            Najlepsi żacy, zaproszeni do udziału w stażu, będą mogli zdobyć umiejętność prowadzenia projektów, realizować własne pomysły i zyskać nowe kompetencje. A ponadto, otrzymają cenne referencje i rekomendacje.

            Dlaczego firma kieruje inicjatywę do studentów tej uczelni? - Od kilku lat współpracujemy z różnymi wrocławskimi szkołami wyższymi, jednak najczęściej trafiają do nas studenci właśnie z Politechniki Wrocławskiej. Ma to oczywiście związek z profilem zajęć prowadzonych przez tę uczelnię, która naszym zdaniem doskonale przygotowuje do pracy m.in. programisty, czy wdrożeniowca systemów ERP – mówi Małgorzata Grelich, odpowiedzialna za HR w SENTE Systemy Informatyczne.

Program pod patronatem Biura Karier PWr., będzie realizowany przez cały 2011 rok.

O SENTE Systemy Informatyczne Sp z o.o.

Firma od 2000 roku projektuje i wdraża zintegrowane systemy ERP, wspomagające zarządzanie w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Sztandarowym produktem firmy jest zintegrowana aplikacja SENTE eSystem. To nowoczesny system informatyczny klasy ERP/MRPII, przeznaczony dla przedsiębiorstw różnej wielkości, m.in. handlowych, produkcyjnych i usługowych. Wspomaga zarządzanie logistyką, finansami i księgowością, kadrami i płacami,  relacjami z klientem, produkcją, magazynem wysokiego składu, obiegiem dokumentów i workflow oraz e-commerce. W kształtowaniu swojej oferty firma korzysta z technologii m.in. firm IBM, Microsoft i Borland.

Jego główne atuty to: duża elastyczność, łatwość dostosowania do wysokich wymagań klienta i prostota obsługi. To rozwiązanie kompletne, integrujące wszystkie zasadnicze procesy w przedsiębiorstwie.

Spółka oferuje również usługi outsourcingowe, wdrożeniowe i szkoleniowe w zakresie nowoczesnych systemów informatycznych. Pomaga także polskim przedsiębiorstwom w pozyskiwaniu unijnych funduszy na zakup technologii informatycznych oferowanych przez siebie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego.

Siedziba spółki znajduje się we Wrocławiu. Firma ma oddział w Katowicach. Strona internetowa: www.sente.pl.

 
Nexto na Androidzie
PDF
04.01.2011.

NextoFirma Nexto.pl, dystrybutor e-booków, audiobooków i prasy elektronicznej, zaprasza do testów pierwszej polskiej aplikacji umożliwiającej dostęp do tysięcy cyfrowych publikacji z zasobów Nexto.pl na urządzeniach mobilnych z systemem operacyjnym Android. Oficjalnie aplikacja będzie dostępna od 31 stycznia 2011 roku. Wersja testowa aplikacji zostanie udostępniona wszystkim, którzy podadzą swój adres email na stronie www.mobilenexto.pl.

Prace trwają nieprzerwanie od 6 miesięcy. Zdajemy sobie jednak sprawę, iż żaden produkt nie może być doskonały. Do doskonałości chcemy jednak zbliżyć się z pomocą osób testujących aplikację. Stąd pomysł na udostępnienie wersji beta jeszcze przed oficjalną premierą – mówi Bartłomiej Roszkowski, prezes zarządu NetPress Digital, spółki prowadzącej Nexto.pl.

Aplikacja Nexto obsługuje zakup, pobieranie oraz czytanie lub słuchanie audiobooków i ebooków. Z aplikacji można korzystać na telefonie lub tablecie z systemem Android (np. Galaxy Tab). W ramach katalogu znajduje się ponad 7 tysięcy pozycji, w tym 3,5 tys. bezpłatnych ebooków z działu klasyka. Użytkownicy mogą także samodzielnie dodawać swoje ebooki i audiobooki wgrywając je na kartę pamięci do katalogu nexto/user.

Aplikacja umożliwia synchronizację biblioteki publikacji zakupionych w sklepie pomiędzy urządzeniami z Androidem, na których została zainstalowana. Synchronizacja obejmować też będzie tradycyjne konto dostępne przez stronę internetową.

Oznacza to dostępność zakupionych publikacji na różnych urządzeniach jednocześnie – mówi Roszkowski. – Zależy nam na tym, aby zapewnić naszym Klientom pełną dostępność zakupionych ebooków bez względu na to gdzie są, z jakiego urządzenia korzystają. Jeżeli masz telefon lub tablet możesz korzystać z tego co masz. Jeżeli masz czytnik zapewnimy Ci dostęp do książek bezpośrednio na Twoim e-czytniku. Powyższe to pierwszy etap z szeregu innowacji planowanych na 2011 rok – opisuje swoje dzieło szef Nexto.
Nexto wybrało Androida nie bez powodu. Jest to jeden z najdynamiczniej rozwijających się systemów operacyjnych przeznaczonych na urządzenia mobilne. Według firmy analitycznej Canalys już ponad 17% globalnego rynku smartfonów obsługiwanych jest przez ten system, a sprzedaż telefonów z Androidem wzrosła o ponad osiemset procent w porównaniu do ubiegłego roku.

Oficjalne uruchomienie aplikacji zaplanowane jest na styczeń 2011 roku. Już teraz Nexto.pl zaprasza zainteresowanych do przetestowania stabilnej wersji beta aplikacji, która dostępna jest na system operacyjny Android w wersji 1.6 lub wyższej.

Dla odwiedzających oficjalną stronę aplikacji, mobilenexto.pl, dostępna będzie ograniczona liczba zaproszeń do testów aplikacji. Dodatkowo każda osoba, która weźmie udział w testach będzie brała udział w losowaniu telefonu Samsung Galaxy S.
 
Bezpłatne przenoszenie numeru w sieci TP
PDF
04.01.2011.

TPSAOsoby, którzy chcą przenieść swój numer stacjonarny w sieci Telekomunikacji Polskiej mogą to już zrobić bezpłatnie. TP zniosła opłatę za tę operację dla wszystkich klientów, tak prywatnych jak i biznesowych.

Do tej pory za usługę pobierana była opłata. W zależności od tego czy klient korzystał z technologii PSTN czy ISDN było to odpowiednio: 61,00 zł lub 73,20 zł brutto. TP umożliwia przeniesienie numeru w obrębie tej samej strefy numeracyjnej. Odbywa się ono na pisemny wniosek klienta, złożony w salonie TP lub Orange.

Szczegóły oferty są dostępne na stronie www.tp.pl.

 
<<  start < poprz. 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1261 - 1269 z 1386




mobile-fuck-videos