Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


TAURON Obs?uga Klienta sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
SENTE eSystem gotowy do zmiany VAT-u
PDF
13.12.2010.

 

SenteWrocławska firma SENTE Systemy Informatyczne przygotowała aktualizację własnego oprogramowania, w związku z planowanymi na 1. stycznia 2011 roku zmianami wysokości stawek podatku VAT.

            Będzie to pierwsza od 17. lat zmiana w podstawowych stawkach podatku od towarów i usług. W miejsce 22% stawki zostanie wprowadzona 23%, a obecnie obowiązująca 7% stawka zostanie zastąpiona 5% i 8%. Wpłynie ona poważnie na bieżącą działalność przedsiębiorstw, szczególnie w obszarze sprzedaży (logistyka) oraz finansów i księgowości, dlatego firmy powinny być przygotowane na te zmiany. Nakłada to na przedsiębiorców konieczność dostosowania wykorzystywanych przez siebie systemów informatycznych do aktualnych wymogów prawa.

            Aplikacja SENTE eSystem jest zaprojektowana tak, aby umożliwić stosowanie dowolnego zestawu stawek VAT bez konieczności modyfikowania lub aktualizowania oprogramowania. Jednak najnowsze aktualizacje w obszarze logistyki, dotyczą możliwości wygodnego przekodowania kartoteki towarowej na nowe stawki. W związku z tym konsultanci firmy SENTE Systemy Informatyczne, odpowiedzialni za rozwój oprogramowania opracowali specjalny, łatwy w użyciu mechanizm, który umożliwia klientom samodzielną i automatyczną zmianę stawek w użytkowanym przez nich oprogramowaniu.

             - To bardzo pomocne i praktyczne narzędzie, zwłaszcza dla klientów mających bardzo rozbudowane kartoteki towarowe. Klient może bowiem samodzielnie z wyprzedzeniem przygotować listę reguł i sprawdzić, czy wszystkie towary otrzymają w nowym roku prawidłowe stawki VAT. W kluczowym momencie, jedną funkcją w systemie stare stawki zostaną dezaktualizowane, a w ich miejscu pojawiają się nowe. Dzięki mechanizmowi reguł, proces zmiany stawek jest szybki i pozwala uniknąć pomyłek. Klienci w ramach abonamentu aktualizacyjnego otrzymują mechanizm bezpłatnie, a będą mogli go wykorzystywać w kolejnych latach do następnych zmian stawek podatku – tłumaczy dr inż. Marcin Smereka, szef Działu Rozwoju Oprogramowania w firmie SENTE Systemy Informatyczne.

            Kolejna aktualizacja w obszarze logistyki dotyczy cenników. Firma wprowadziła mechanizm, który umożliwia klientom ustawienie specjalnego znacznika w każdym cenniku. Dzięki niemu przy zmianie stawek VAT system pozwala zachować bez zmian cenę netto lub brutto, w zależności od przyjętej przez przedsiębiorstwo polityki cenowej.

            Z kolei w obszarze finansowo – księgowym aktualizacje dotyczą modułu ewidencji VAT. Tu zmianie ulegają wydruki ewidencji VAT, w których na stałe wpisane są w kolumnach aktualne stawki podatku oraz modyfikacje niektórych analiz, dotyczące rejestrów VAT. Natomiast nowy wzór deklaracji VAT-7 i VAT-7K zostanie opracowany przez firmę zaraz po jego publikacji przez Ministerstwo Finansów, w styczniu 2011 roku.

 
Od zera do milionera w internecie
PDF
13.12.2010.


Zrobić biznes w internecie – o tym myśli twórca każdego projektu, który pojawia się w sieci. Część pomysłodawców marzy, by szybko sprzedać stworzony start-up. Inni najpierw pukają do drzwi inwestorów z prośbą o finansowe wsparcie. Wszystkich łączy jedno – determinacja. Są głodni sukcesu na miarę Google czy Skype. I choć chętnych nie brakuje, a statystyki są bezlitosne, próbują. Siłę dają im historie startupów, którym się udało.

Przykładem projektu, który odniósł sukces błyskawicznie – nawet jak na internet – jest serwis CityDeal.pl. Witryna, dzięki której użytkownicy mogą grupowo kupować produkty i usługi po bardzo promocyjnych cenach, wystartowała 21 kwietnia tego roku z inicjatywy czterech osób: Marcina Szałka, Karola Milewskiego, Andrzeja Morawskiego i Stanisława Rozwadowskiego. Niespełna miesiąc później, bo 17 maja 2010 roku ogłoszono, że światowy potentat zakupów grupowych, amerykański serwis Groupon został właścicielem przejmując 100% udziałów Citydeal.pl. Twórcy serwisu zrobili szybki biznes i nadal rozwijają projekt już jako pracownicy giganta zza Oceanu.

Trudno zbudować dochodowy e-biznes bez nakładów finansowych. Nawet historia Naszej-klasy pokazuje, że niejednokrotnie wzrost popularności wymusza na pomysłodawcy potrzebę szukania inwestora. W projekt Maćka Popowicza zainwestował fundusz European Founders, a następnie estoński Forticom. Podobnie jest w przypadku projektów, które dopiero zaczynają swoją e-biznesową wędrówkę. – Coraz trudniej zaistnieć na rynku bez wsparcia finansowego – potwierdza Bartłomiej Knichnicki z funduszu Trinity Adventure. – Środki potrzebne są nie tylko na stworzenie produktu, ale też na marketing, biuro czy pensje dla pracowników. Tu z pomocą przychodzą inwestorzy, którzy wykładają gotówkę w zamian za określony udział w projekcie. Oprócz pieniędzy wnoszą swoje doświadczenie i kontakty, często ważniejsze niż banknoty.
 
Comarch dla KRUS
PDF
13.12.2010.


ComarchKontrakt na dostawę systemu klasy ERP o wartości 16 mln zł brutto podpisał Comarch z Kasą Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. System będzie wspomagać kompleksowe zarządzanie KRUS w zakresie zaopatrzenia, finansów, planowania, zasobów ludzkich, gospodarki magazynowej i materiałowej.

 

Projekt dotyczy wdrożenia Systemu Zarządzania stanowiącego komponent budowanego w KRUS Zintegrowanego Systemu Informatycznego. Jest on finansowany z pożyczki jaką KRUS otrzymał z Banku Światowego na realizację części „A” Poakcesyjnego Programu Wsparcia Obszarów Wiejskich. Ma usprawnić działania KRUS, poprzez lepsze zarządzanie informacją oraz zwiększenie efektywności procedur administracyjnych.

Kontrakt, którego wartość wynosi 16 mln zł brutto i obejmuje wdrożenie sytemu wspierającego zarządzanie w KRUS w jego kluczowych obszarach, takich jak: finanse i księgowość, budżetowanie, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie środkami trwałymi, zakupy i gospodarka magazynowa oraz procesy z zakresu Business Intelligence.

- Warto podkreślić, iż zaproponowane przez Comarch rozwiązanie będzie w pełni kompatybilne z koncepcją SOA, stanowiącą jeden z kluczowych elementów strategii informatyzacji KRUS – powiedział Krzysztof Wilczyński, dyrektor Konsultingu Aplikacji, Comarch SA.

Realizowany przez Comarch projekt oparty będzie na najnowszych wersjach aplikacji i technologii firmy Oracle. Przy jego realizacji wykorzystane zostaną komponenty systemu Oracle E-Business Suite 12.1 oraz Oracle Enterprise Performance Management.

- Przyjęliśmy założenie, że wdrożony w przyszłości system będzie miał istotny wpływ na lepsze zarządzanie informacją i usprawnienie procesów wewnętrznych w KRUS. Przyczyni się to niewątpliwie do poprawy obsługi naszych klientów oraz skuteczności działania organizacji, a w przyszłości również pozytywnie wpłynie na racjonalizację kosztów jej funkcjonowania. W kontekście postawionych celów oraz dużego znaczenia systemu, pozytywną dla KRUS informacją jest fakt, że zespół projektowy, który został dedykowany przez Comarch SA posiada bogate doświadczenie we wdrażaniu systemów klasy ERP, a w szczególności rozwiązań opierających się na oprogramowaniu Oracle – powiedział Mariusz Ulicki, dyrektor Biura Informatyki i Telekomunikacji w KRUS.

Z systemu docelowo będzie korzystać 950 użytkowników i obsłuży on ponad 6000 pracowników KRUS. Wdrożenie obejmie centralę i oddziały wraz z placówkami terenowymi. Przyjęte przez KRUS założenia realizacji projektu przewidują także integrację z posiadanymi obecnie systemami przy maksymalnym wykorzystaniu istniejących rozwiązań i zasobów.

- Na uwagę zasługuje fakt, że implementacja Oracle EBS w KRUS to dotychczas największe wdrożenie systemu klasy ERP zrealizowane przez Comarch - dodaje Krzysztof Wilczyński.

Comarch oprócz usług związanych z wdrożeniem zaoferowanego rozwiązania, dostarczy także niezbędną infrastrukturę sprzętową do realizacji projektu.

 
GOSIA BACZYŃSKA AMBASADORKĄ NOWEJ LINII PRALEK LG BIG IN
PDF
09.12.2010.


GOSIA BACZYŃSKA AMBASADORKĄ NOWEJ LINII PRALEK LG BIG IN

Gosia Baczyńska została ambasadorką nowej linii pralek LG BIG IN, zaprojektowanej z myślą o najcenniejszych ubraniach kobiet na całym świecie.

 

„Współpraca z Gosią Baczyńską jest dla nas bardzo ważna. Wybraliśmy właśnie ją ponieważ propozycje Gosi są kwintesencją klasycznej i stylowej, a jednocześnie bardzo aktualnej mody pożądanej przez wszystkie kobiety. Jako marka z innowacyjną technologią – ponad wszystko dbamy, aby delikatne tkaniny były pielęgnowane z należytą starannością. Pralki Big In to także unikalne wzornictwo, które doskonale wpisuje się w wizję marki LG – właśnie dzięki niemu pozornie zwykłe urządzenie staje się obiektem pożądania, które pomaga zadbać o to, co najcenniejsze w szafie każdej kobiety” – powiedział Tomasz Aleksandrzak – dyrektor marketingu LG Electronics Polska.

 

Projektantka zdecydowała się zostać ambasadorką nowej linii pralek LG BIG IN, gdyż z własnego doświadczenia rekomenduje je jako najlepsze rozwiązanie dla osób dbających o swoją garderobę i ponadczasowe kreacje, które wymagają skutecznego, ale zarazem delikatnego prania. Sama używa nowej pralki LG BIG IN w pielęgnacji swoich kolekcji.

 

Gosia Baczyńska od 13 lat zajmuje czołowe miejsce wśród polskich projektantów mody. Jej unikatowy styl rozpoznawalny jest nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jej projekty są połączeniem nonszalancji, najlepszego stylu z ponadczasową elegancją. Gosia Baczyńska to także ulubiona kreatorka mody gwiazd oraz jedna z najbardziej nagradzanych projektantek w Polsce. Gosia swoje kreacje tworzy z delikatnych oraz najbardziej ekskluzywnych tkanin, które mogą być prane w nowej pralce LG BIG IN.

 

 

 „Nie znoszę oddawać ubrań do pralni. Trzeba wybrać się z domu a potem pamiętać o odbiorze ubrań z pralni. Dlatego często ryzykowałam, wkładając rzeczy do pralki, na dzień przed imprezą. Teraz to ryzyko spada niemal do zera. Dzięki pralce LG BIG IN jestem pewna, że moje najbardziej wymagające kreacje, nawet te z cekinami, mogę bez chwili zastanowienia i ryzyka zniszczenia wyprać w pralce. Moje tkaniny utrzymują swoją delikatność – mówi Gosia Baczyńska.

Także eleganckie wzornictwo sprawia, że pralka zaskakuje swoim wyglądem.
Jej funkcjonalność ułatwia życie, a całość stanowi niezbędny element dopełniający obrazu stylowego i efektownego wnętrza, garderoby czy łazienki.  Pralka LG swoim wyglądem doskonale wpasowała się  w pracownię i Atelier projektantki.

Moda przemija, styl pozostaje - jak mawiała Coco Chanel, teraz ponadczasowe i stylowe kreacje stworzone przez najwyższej klasy projektantów można zatrzymać na jeszcze dłużej – piorąc i pielęgnując je w pralce LG BIG IN w domu.

Niebawem otrzymają Państwo informacje o kolejnych etapach współpracy Gosi Baczyńskiej z firmą LG Electronics.

 
NIK wybrał Netię
PDF
08.12.2010.


NetiaNajwyższa Izba Kontroli dołączyła do grona klientów Netii. Z końcem listopada operator zakończył uruchamianie usług, które obejmą m.in. dostęp do Internetu oraz usługi głosowe.

Netia będzie jedynym operatorem usług telekomunikacyjnych dla Najwyższej Izby Kontroli przez kolejne 3 lata dla sieci WAN oraz przez 4 lata dla usług głosowych. Zakończone w listopadzie wdrożenie obejmuje zestawienie dla centrali NIK oraz  jej 16 delegatur usług m.in. dostępu do Internetu,  sieci WAN MPLS z backupami i świadczenia usług głosowych.

„Sprostanie stawianym  przez administarcję publiczną wymaganiom, zarówno pod względem technicznym jak i prawnym, pokazuje jak bardzo jesteśmy elastyczni w dostosowywaniu się do otoczenia biznesowego klienta” - powiedział Michał Ciemiński, Dyrektor Zarządzający Rynkiem Klientów Korporacyjnych Netia S.A. – „Jesteśmy dumni, że do grona naszych klientów dołączyła tak prestiżowa instytucja jak Najwyższa Izba Kontroli”.

Najwyższa Izba Kontroli (NIK) to naczelny i niezależny organ kontroli państwowej z misją strażnika grosza publicznego. Od ponad 90 lat NIK ocenia funkcjonowanie państwa i gospodarowanie środkami publicznymi.

 
<<  start < poprz. 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1279 - 1287 z 1386




mobile-fuck-videos