Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


TAURON Obs?uga Klienta sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Renault Polska i Comarch podpisały kolejną umowę na świadczenie usług IT
PDF
22.11.2010.


ComarchOd 2000 roku sieć Autoryzowanych Partnerów Renault Polska korzysta z outsourcingu infrastruktury IT świadczonego przez Comarch. W ramach długoterminowej współpracy została podpisana kolejna umowa, która obejmuje koncesjonariuszy w Polsce i za granicą.

- Dobra współpraca, profesjonalizm i dopasowanie usług IT do wymagań i rozwoju biznesu zaowocowały podpisaniem kolejnego kontraktu, który obejmuje koncesjonariuszy w Polsce i w krajach nadbałtyckich. W ramach kontraktu świadczone są usługi IT obejmujące różne procesy biznesowe: hosting Dealer Management System, który jest głównym, kompleksowym systemem Renault do zarządzania firmą dealerską, wsparcie użytkowników końcowych, obsługę procesów komunikacyjnych oraz bezpieczeństwo danych – mówi Paweł Szymański, dyrektor Centrum Konsultingu Integracji i Outsourcingu IT, Comarch.

- Kolejna umowa z Comarch pozwoli jeszcze bardziej zoptymalizować koszty obsługi infrastruktury informatycznej. To bardzo dobra wiadomość dla koncesjonariuszy Renault, którzy są głównym beneficjentem tego kontraktu. Świadczone dla nich usługi outsourcingu IT na poziomie określonym umową SLA zapewniają niezawodność i stabilność obsługi klientów (poprzez niezawodny dostęp do Dealer Management System) oraz ochronę inwestycji (poprzez zastosowanie skalowalnych systemów, które wraz z firmą będą się rozwijać) – mówi Andrzej Szczepański, dyrektor informatyki, Renault Polska Sp. z o.o.

Koncern Renault, obecny w 118 krajach i zatrudniający ponad 120.000 osób, ma już 110-letnią historię. W skład Grupy wchodzą trzy marki: Renault, Dacia i Renault Samsung Motors. Od ponad 10 lat koncern działa w ramach Alliansu Renault-Nissan.

Comarch świadczy usługi w zakresie outsourcingu infrastruktury IT dla kilkunastu klientów w Polsce oraz za granicą. W ramach projektów Comarch realizuje m.in. prace związane z serwisem, utrzymaniem i administracją infrastruktury serwerowej i sieciowej oraz wsparciem dla użytkowników końcowych klienta. Jest to 15 projektów typowo outsourcingowych, realizowanych on-site lub zdalnie w oparciu o infrastrukturę klienta, dodatkowo realizowane są także projekty hostingowe w ramach Comarch Data Center.

 
IBM wprowadza na rynek nowe oprogramowanie do analizy i zarządzania danymi
PDF
21.11.2010.

Firma
IBM zaprezentowała szereg nowych produktów do analiz biznesowych i do zarządzania informacjami:

„IBM kontynuuje wielomiliardowe inwestycje w analizy biznesowe i rynek optymalizacji. W ciągu ostatnich pięciu lat zainwestowaliśmy ponad 14 miliardów dolarów amerykańskich w 24 transakcje przejęć w branży analitycznej. Dziś, ponad 7000 konsultantów biznesowych IBM pracuje przy projektach związanych z analityką”
– powiedział Paweł Panecki, Dyrektor Działu Oprogramowania IBM Polska.  

Nowa generacja oprogramowania Cognos – praca grupowa i analiza statystyczna w środowisku Business Intelligence
Wraz z wprowadzeniem Cognos 10, firma IBM dostarcza najważniejszy produkt analityczny od momentu przejęcia kanadyjskiej firmy Cognos. Nowa generacja tego pakietu, jako pierwsza na rynku łączy w sobie możliwości pracy grupowej, jakie daje pakiet Lotus Connections z analityką biznesową Cognosa w jedno zunifikowane narzędzie posiadające intuicyjną nawigację i uproszczony interfejs użytkownika. Oprogramowanie wspiera naturalną sekwencję widoków łącząc je w workflow od przeglądania informacji, poprzez analizę, aż do podejmowania decyzji. 

Nowe oprogramowanie daje użytkownikom biznesowym zintegrowany dostęp do informacji historycznych z modyfikacjami w czasie rzeczywistym, co zapewnia użytkownikom pełny obraz ich działalności. Użytkownicy Cognos 10 mogą korzystać
z dostępu do informacji o różnym zakresie - od prostych informacji w czasie rzeczywistym do zaawansowanej analityki statystycznej oraz typu "co-jeśli". Zintegrowanie możliwości współpracy i wymiany informacji w ramach społeczności użytkowników oraz jej analizą pozwala pracownikom na interakcje ze sobą w czasie rzeczywistym na portalach społecznościowych oraz na serwisach typu wiki i blogach. Ta kombinacja wspiera wymianę opinii i wiedzy, która występuje naturalnie w procesie podejmowania decyzji, ale zwykle gubi się w notatkach ze spotkań i korespondencji mailowej. Cognos 10 wspiera współpracę między uczestnikami projektu, integruje dane
z wiadomości pocztowych, plików, linków oraz pozwala prowadzić dyskusję nad danymi
w czasie rzeczywistym.

Nowa generacja bazy danych DB2 dla systemu z/OS – bardziej wydajna i skalowalna
Nowa generacja bazy danych DB2 dla systemu z/OS (system operacyjny Mainframe) została wyposażona w rozwiązanie DB2 Query Time Ravel, które usprawnia proces korelowania danych, ich integracji z wielu źródeł oraz zapewnia do nich łatwiejszy dostęp.

Nowe oprogramowanie bazodanowe DB2 10 dla systemu z/OS zapewnia do 40 procent poprawy wydajności oraz 10-krotnie większą skalowalność w stosunku do poprzedniej wersji. Przekłada się to na bardziej efektywne wykorzystanie zasobów systemowych
i oszczędność kosztów dla serwerów System z, obejmujących niedawno wprowadzony zEnterprise System.  

Nowa generacja IBM InfoSphere Server 8.5 - dostarczanie wiarygodnych danych
Nowa wersja InfoSphere Information Server 8.5 działa jako rdzeń danych dla organizacji, integrując jakość danych i kieruje informacje bezpośrednio do aplikacji biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą monitorować jakość swoich danych przed ich użyciem. Ponadto, wykorzystanie InfoSphere Information Server 8.5 pozwala na standaryzowani danych i ich łączenie w sposób bardziej wydajny, dzięki czemu łatwiej jest zintegrować różne źródła informacji w jednym widoku. Na przykład, firma prowadząca działalność
w wielu krajach może teraz łatwo zintegrować dane klienta pomiędzy systemami w wielu językach i zapewnić, że dane zostały przypisane do właściwych standardów nazwy
i adresu. 

IBM Case Manager: automatyzacja procesów biznesowych
IBM Case Manager to nowy produkt w klasie case management do automatyzacji procesów biznesowych poprzez optymalizację wniosków płynących z poszczególnych przypadków.

IBM Case Manager integruje treści i procesy zarządzania z zaawansowaną analityką, zasadami biznesowymi, zasadami współpracy grupowej i funkcjonowania serwisów społecznościowych.

Nowe oprogramowanie pozwala m.in. na lepsze zarządzanie danymi płynącymi
z korespondencji drogą elektroniczną lub listową. IBM Case Manager zapewnia klientom bardziej zintegrowany sposób zarządzania zwiększającymi się i coraz bardziej skomplikowanymi kwestiami przy kurczących się zasobach na takich obszarach jak zarządzanie roszczeniami ubezpieczeniowymi, sporami kredytowymi, identyfikacją oszustw i ich eliminacją oraz egzekwowaniem przestrzegania umów.

Przykłady zastosowań IBM Case Manager:

 
Studenci liczą się z TETĄ
PDF
19.11.2010.


W ubiegły weekend w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu, odbyły się pierwsze zajęcia dla studentów nowego kierunku studiów podyplomowych Menadżer Kadr i Płac. Kierunek został utworzony z myślą o osobach chcących zdobyć wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu HR i PAYROLL. Początkowo oferta nie cieszyła się dużym zainteresowaniem, sytuacja diametralnie zmieniła się wraz z wypromowaniem kierunku przez WSH wspólnie z firmą TETA SA, na której oprogramowaniu szkolą się nasi studenci – podkreśla dr Grzegorz Kulczycki, pomysłodawca wprowadzenia specjalności Menadżer Kadr i Płac do oferty Uczelni.

Przyszli menadżerowie podczas zajęć będą m.in. naliczać poszczególne składniki wynagrodzeń przy pomocy systemu kadrowo-płacowego TETA Personel.NET. Zajęcia praktyczne i wykłady dotyczące funkcjonalności i budowy modułu będzie prowadzić Magdalena Siuda – konsultant systemów  TETA 2000 oraz TETA Constellation. TETA SA to jeden z najpopularniejszych producentów systemów informatycznych, nasi studenci mają świadomość tego, że w przyszłości będą pracować w oparciu o oprogramowania właśnie tej firmy – mówi dr Grzegorz Kulczycki.

Studia mają przygotować osoby z wykształceniem wyższym m.in. do kierowania działem kadrowo-płacowym, podjęcia pracy na stanowisku specjalisty ds. polityki kadrowej czy prowadzenia własnej działalności. Absolwenci kierunku Menadżer Kadr i Płac będą znać aktualne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi, nowoczesne systemy wynagrodzeń i obowiązujące prawo pracy.

 

Wyższa Szkoła Handlowa od 1997 r. oferuje kształcenie na poziomie wyższym oparte na najwyższych akademickich standardach. Uczelnia zajmuje liczące się miejsce w rankingu niepublicznych szkół ekonomicznych w kraju, czołowe na terenie Dolnego Śląska. Od października 2010 r. wykłady prowadzone są w nowej siedzibie Uczelni przy ul. Ostrowskiego 22. Więcej:  www.handlowa.eu

TETA SA jest wiodącym producentem oprogramowania biznesowego w Polsce. Od 1987 r. tworzy i wdraża zaawansowane systemy informatyczne klasy ERP, rozwiązania HR, Business Intelligence i e-Commerce. Aplikacje TETA pozwalają optymalizować procesy biznesowe głównie w średnich i dużych firmach handlowych, usługowych oraz produkcyjnych. Więcej: www.teta.com.pl

 
SMT Software S.A. publikuje wyniki za III kwartał 2010
PDF
19.11.2010.


SMT SoftwareSMT Software, od kwietnia notowana na NewConnect informatyczna spółka z Wrocławia, podała do publicznej informacji wyniki finansowe za III kwartał 2010. Spółka podobnie, jak przed debiutem,  utrzymuje tendencje wzrostowe osiągając coraz lepsze wyniki.

Na osiągnięte przez spółkę wyniki znaczący wpływ miały czynniki związane z ogólnym ożywieniem gospodarczym, odbiciem rynku po kryzysie finansowym oraz maksymalizacja działań promocyjnych i sprzedażowych skoncentrowanych na poszczególnych produktach SMT Software. W tym okresie SMT Software pozyskała wielu nowych klientów, wśród których znalazły się Abbott Laboratories, Castorama, Johnson & Johnson, Arctic Paper Kostrzyn, Linde Gaz Polska, szwajcarskie centrum alarmowe Euro-helpline AG, IndexBank – ukraiński bank należący do Crédit Agricole Group, Nasza Klasa Sp. z o. o. i wielu innych oraz założyła swój pierwszy zagraniczny oddział w Holandii. Starania spółki oraz sprzyjające wydarzenia w otoczeniu rynkowym znalazły swoje odzwierciedlenie w wynikach finansowych. W okresie od lipca do września 2010 r. odnotowano przychody w wysokości 4,34 mln PLN, co oznacza wzrost o 77% w stosunku do analogicznego kwartału rok wcześniej. Spółka uzyskała również 43% wzrost wyniku EBIDTA  i prawie 50% dynamikę zysku netto w relacji do adekwatnego okresu z roku 2009.

Liczone narastająco od początku roku przychody SMT Software wyniosły 11,87 mln PLN, co oznacza, że spółka już po trzecim kwartale tego roku osiągnęła prawie 2 razy większe przychody netto ze sprzedaży niż w analogicznym okresie ubiegłego roku (6,56 mln PLN). Natomiast zysk netto w ujęciu narastającym wyniósł 1,51 mln PLN, wobec 0,55 mln PLN z porównywalnego okresu roku 2009, co stanowi prawie 3-krotny wzrost. Jedynie zysk na sprzedaży za trzy pierwsze kwartały 2010 jest nieznacznie mniejszy od zysku wypracowanego w analogicznym okresie roku poprzedniego. Jest to spowodowane realizacją projektu unijnego, którego 100% kosztów kwalifikowanych zostało ujęte właśnie w tej pozycji.

„Wyniki za trzeci kwartał utwierdzają mnie w przekonaniu, że wyznaczone kierunki działania tak w zakresie intensyfikacji sprzedaży usług IT, jak również w rozwoju oferowanych systemów informatycznych przyniosą oczekiwany poziom przychodów. - powiedział Szymon Pura, Członek Zarządu SMT Software S.A. – Ze szczególną uwagą przyglądam się coraz lepszym wynikom sprzedaży systemu SATIS oraz efektom pracy działu zajmującego się wdrażaniem systemów GIS w administracji publicznej.”

SMT Software to innowacyjny software house, który projektuje i dostarcza aplikacje dla biznesu oraz świadczy usługi outsourcingu programistycznego. Obecnie zatrudniając prawie 160 pracowników SMT Software posiada 5 oddziałów w Polsce i jeden w Holandii.

 
Centrum operacyjne nowej generacji - monitoruje, mapuje i mierzy usługi IT dla biznesu
PDF
18.11.2010.


NovellNovell poinformował o dostępności Novell Operations Center (www.novell.com/products/operations-center), oprogramowania nowej generacji do zarządzania usługami IT dla biznesu. Novell Operations Center monitoruje, mapuje i mierzy usługi IT świadczone w fizycznych i wirtualnych środowiskach IT oraz w chmurze (zobacz: www.novell.com/solutions/business-service-management). W tym celu rozwiązanie Novell Operations Center ma już wbudowany konektor do Amazon EC2, ponadto jest w pełni zintegrowane z rodziną produktów Novella do zarządzania tożsamością oraz zarządzania zasobami. Novell Operations Center daje aktualny, pełny obraz infrastruktury informatycznej przedsiębiorstwa, co pozwala precyzyjnie mierzyć jakość usług świadczonych na rzecz biznesu.

Novell Operations Center monitoruje wydajność i dyspozycyjność usług IT oraz mapuje modele usług w celu zapewnienia zgodności z wymogami przepisów. Co istotne, pomiary są zautomatyzowane i wykonywane w czasie rzeczywistym. W odróżnieniu od niestandardowych narzędzi do zarządzania systemami i usługami, Novell Operations Center pozwala na prostą integrację z istniejącymi już w firmie narzędziami do obsługi środowiska IT, a także na sięgniecie po niedrogie rozwiązania open source. Im bardziej heterogeniczna i złożona jest infrastruktura firmy, tym większe są korzyści z użycia Novell Operations Center.

Analitycy zwracają uwagę, że korzystanie z wirtualizacji i środowisk typu cloud tylko zwiększa złożoność systemów wykorzystywanych w firmach, podczas gdy działy informatyki są stale zobowiązane do dostosowywania IT do celów biznesowych. „Tego rodzaju nowe koncepcje techniczne wyrastają z fazy eksperymentów i są włączane do strategii zarządzania usługami IT, mających ściśle określone cele biznesowe. Produkty do zarządzania usługami IT dla biznesu, jak Novell Operations Center, pozwolą przedsiębiorstwom wykorzystać istniejące zasoby informatyczne jako fundament długofalowej przewagi biznesowej, a także jako podstawę do osiągania bieżących celów taktycznych” – mówi Dennis Drogseth, wiceprezes ds. badań w Enterprise Management Associates.

Wraz z premierą Novell Operations Center, Novell zakończył pełną integrację palety produktów od przejętej firmy Managed Objects z własnymi rozwiązaniami do zarządzania systemami. Novell Operations Center to najnowszy i bardzo ważny element rodziny rozwiązań WorkloadIQ (www.novell.com/workloadiq). Stanowi odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na rynku na rozwiązania do inteligentnego zarządzania obciążeniami. Operations Center pomaga  przedsiębiorstwom wykorzystać istniejące zasoby informatyczne oraz narzędzia do zarządzania i sięgnąć po znaczne oszczędności, oferowane przez modele takie jak wirtualizacja i przetwarzanie typu cloud. Operations Center dostarcza w tym obszarze narzędzia niezbędne do bezpiecznego zarządzania usługami informatycznymi bez względu na granice organizacyjne i odległości w środowiskach fizycznych, wirtualnych i  w środowiskach typu cloud.

Do nowych możliwości Novell Operations Center należą:

  • Ścisła integracja z rozwiązaniami Novella do zarządzania tożsamością, bezpieczeństwem i systemami – Oprócz zgodności z wieloma wiodącymi w branży narzędziami do monitorowania i pomiarów, Novell Operations Center jest ściśle zintegrowany z rozwiązaniami:
  • Novell Cloud Manager (www.novell.com/products/cloud-manager) i Novell PlateSpin Recon (www.novell.com/products/recon) – do zarządzania poziomem usług w odniesieniu do obciążeń (ang. workloads) uruchomionych w prywatnych środowiskach typu cloud, w celu wykrywania elementów infrastruktury wirtualnej i do inicjowania sekwencji przekazywania zadań
  • Novell Sentinel (www.novell.com/products/sentinel) i Novell Identity Manager  (www.novell.com/products/identitymanager) – pozwalają powiązać działania na rzecz bezpieczeństwa ze zdarzeniami zachodzącymi w infrastrukturze oraz udostępniają całościowy obraz sytuacji, niezbędny do zarządzania poziomami usług, a także dostarczają wspólną definicję tożsamości i praw dostępu
  • Novell ZENworks Asset Management (www.novell.com/products/zenworks/assetmanagement) i Novell ZENworks Configuration Management  (www.novell.com/products/zenworks/configurationmanagement) – udostępniają kompletny obraz środowiska informatycznego, od komputerów osobistych po centra danych
  • Integracja z Amazon EC2 – Wykorzystanie informacji o zdarzeniach z Amazon EC2 umożliwia bezproblemowe monitorowanie i zarządzanie obciążeniami. Dodatkowo Novell Operations Center pomaga firmom monitorować obciążenia uruchamiane w Amazon EC2, pozwalając kontrolować koszty i wydajność obciążeń.
  • Elastyczne opcje dostawy – Klienci mogą sami wybrać początkowy punkt zarządzania usługami najlepiej odpowiadający ich potrzebom. Dostępne pakiety obejmują Novell Operations Center – Engine (zawiera wszystkie moduły), odrębne pakiety do monitorowania, mapowania oraz pomiarów usług. Rozwiązaniom towarzyszą wszelkie narzędzia niezbędne do integracji z obecnymi i przyszłymi produktami Novella.

Przedsiębiorstwa poszukują obecnie rozwiązań, które udostępniłyby obraz infrastruktury informatycznej z punktu widzenia usług mogących oraz współpracowały z już posiadanymi w centrum danych zasobami i aplikacjami. Jak zauważa Jim Ebzery, dyrektor działu bezpieczeństwa, zarządzania i platform operacyjnych w Novellu, „Operations Center pozwala na automatyzację kontroli nad mieszanymi infrastrukturami fizycznymi, wirtualnymi i środowiskami typu cloud, zapewniając użytkownikom zwiększoną elastyczność reagowania na zmieniające się warunki rynkowe. Produkt ten maskuje złożoność centrów danych, ukazując przejrzysty obraz informatyki, dostosowany do celów biznesowych.”

Potwierdzaniem tego jest opinia jednego z obecnych użytkowników rozwiązania Novella, który uruchomił platformę e-biznesową i dał swoim klientom dostęp online do informacji. Potrzebował on możliwości zagwarantowania nieprzerwanej dostępności usług – zarówno na nowych serwerach internetowych, jak i szeregu wewnętrznych systemów wykorzystywanych przez platformę e-biznesową. „Bez stworzonego przez Novella rozwiązania do zarządzania usługami biznesowymi nie bylibyśmy w stanie sprostać wymaganiom realizowanej przez nas strategii e-biznesowej – po prostu nie dałoby się monitorować systemów e-biznesowych pod kątem świadczonych usług. Nowe rozwiązanie zapewnia nam efektywne i precyzyjne wykrywanie i diagnozowanie problemów z infrastrukturą informatyczną” – mówi Thomas Werner, szef zespołu zarządzania systemami w Gothaer Systems.

Dostępność i zaproszenie na briefing on-line

Rozwiązanie Novell Operations Center jest już dostępne. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.novell.com/products/operations-center.

Novell zaprasza na seminarium internetowe na temat możliwości lepszego wykorzystania istniejących narzędzi do monitorowania. Odbędzie się ono w najbliższą środę, 17 listopada, o godzinie 15:00. Rejestracja prowadzona jest na stronie: www.brighttalk.com/webcast/23554
Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem www.novell.com/bsm-monitoring-investments.

 
<<  start < poprz. 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1297 - 1305 z 1386




mobile-fuck-videos