Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:
Credit Suisse

CREDIT SUISSE Poland
poszukuje osób na stanowiska:
Capgemini Wrocław

Capgemini Software Solutions Center
poszukuje osób na stanowiska:


EY Global Delivery Services
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Rewolucja technologiczna w hotelu
PDF Drukuj Email

HotelRewolucja technologiczna obejmuje coraz więcej obszarów naszego funkcjonowania. Nic dziwnego, że zawitała także do branży turystycznej i hoteli. Szczególnie te ostatnie bardzo chętnie wdrażają innowacyjne rozwiązania.

Najnowsze trendy pokazują, że w hotelarstwie coraz ważniejsza staje się technologia. Nic dziwnego, goście są do niej coraz bardziej przyzwyczajeni. Większość z nas posiada w domu jakieś zaawansowane technologicznie urządzenia, które obsługuje na co dzień. Podobny dostęp do technologii chcemy mieć również, zatrzymując się w hotelu. Branża hotelarska dostrzega doskonale to zapotrzebowanie. W rezultacie pokoje stają się smart, system obsługi zostaje zautomatyzowany, podobnie – sprzedaż usług, a klient już właściwie nie musi nawet pojawiać się w recepcji, aby się zameldować i wymeldować z hotelu.

Smartfony
 

Multimedialne systemy cyfrowe

Coraz popularniejsze w hotelach stają się multimedialne systemy cyfrowej rozrywki i obsługi (np. iLumio Valet). Dzięki nim z poziomu telewizora lub dedykowanej aplikacji na tablecie gość może sterować automatyką w pokoju, a także nawiązywać komunikację z obsługą. Za pomocą kilku przycisków można precyzyjnie ustawić temperaturę, oświetlenie i inne parametry w pokoju. Do tego za pomocą tego samego systemu otrzymuje się dostęp do telewizji, multimedialnej rozrywki i gier.

 

Cyfrowa komunikacja z klientem

Ważnym trendem w nowoczesnym hotelarstwie staje się komunikacja z klientem za pomocą cyfrowych narzędzi. Często wykorzystywane są do tego live chaty, które pozwalają na bieżąco reagować na pytania i problemy gości, a tym samym udzielać im błyskawicznego wsparcia. To znacznie podnosi jakość obsługi i pozwala budować silne relacje z klientem. Coraz powszechniejsze staje się wykorzystanie wirtualnych asystentów, które korzystają z osiągnięć sztucznej inteligencji i dostępni są przez całą dobę do dyspozycji gości.

 

Smartfon

Nowoczesny hotel jest mobile

Oczywiście w naszych czasach nie można zapomnieć o mobile. Smartfony stały się już właściwie powszechnym w użyciu urządzeniem. Ponad połowa ruchu w internecie generowana jest przez urządzenia mobilne. Ten trend również wykorzystuje nowoczesne hotelarstwo. Coraz więcej hoteli posiada systemy i aplikacje zbudowane specjalnie pod tablety i smartfony. Dzięki nim gość może rezerwować pokój, załatwiać wszystkie formalności, a do tego swobodnie korzystać z dodatkowych usług.

Rewolucja technologiczna w hotelach nie zaczęła się wczoraj i nie skończy się jutro. To proces, który trwa już od lat i nabiera coraz większego tempa. Takie jednak są oczekiwania klientów. Hotel, który chce się liczyć na rynku, musi się do tego dostosować.

 
« poprzedni artykuł   następny artykuł »


Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT we Wrocławiu:

Sprawdzaj codziennie, najnowsze oferty pracy z Wrocławia dostarcza nam Pracuj.pl, zebraliśmy je dla Ciebie w jednym miejscu!

 Stanowisko / Firma:

Programista / Developer

Tester Oprogramowania / Software Engineer

Administrator IT / Manager IT


Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Wrocławia i całej Polski

Dla większości firm DevOps to wciąż czarna magia
18.01.2019


Wrocław informacje


Aż 81 proc. menadżerów IT na świecie uważa, że wytwarzanie oprogramowania metodyką DevOps w sposób znaczący ogranicza czas potrzebny na stworzenie systemu IT lub aplikacji, a wdrożenie DevOps we własnej organizacji jest jednym z najważniejszych wyzwań dla ich firmy – wynika z badań firmy GitLab. Jednocześnie jednak, jak pokazuje badanie firmy 2nd Watch, tylko 22 proc. firm połączyło zespoł [ ... ]


Badanie rynku: postęp technologii zmienia zapotrzebowanie firm na pracowników
16.01.2019


Wrocław informacje


Postęp technologiczny zmienia rynek pracy. Wykształcają się nowe zawody i specjalizacje, a firmy coraz częściej poszukują pracowników posiadających określone zestawy kompetencji. Firma Salesforce przyjrzała się tym trendom prowadząc badanie na próbie 750 liderów odpowiedzialnych za rekrutację do pionów biznesowych, HR i IT. Wnioski ujęto w raporcie „The Future of Workforce Develop [ ... ]


Koniec zabezpieczeń Captcha?
09.01.2019


Wrocław informacje


Niedawno opublikowane wyniki badań pokazują, że niektóre rodzaje zabezpieczeń captcha stały się przestarzałe. Powód: maszyny nauczyły się, jak je omijać. Operatorom stron internetowych zależy na odwiedzinach „prawdziwych użytkowników”, lecz nie na rękę jest im przeciążenie strony doprowadzające do jej paraliżu. Captcha są zatem ważnym narzędziem, ułatwiającym weryfikację. Opi [ ... ]


T-Mobile uruchamia pierwszą w Polsce sieć 5G
13.12.2018


Wrocław informacje


Polska jako jeden z pierwszych krajów na świecie uruchomiła sieć 5G. W Warszawie zainaugurowano projekt T-Mobile #5G_LAB demonstrujący jej możliwości. Zasięg 5G obecnie dostępny jest w centrum Warszawy, jednak z czasem będzie on rozszerzany na kolejne lokalizacje i miasta, by docelowo objąć zasięgiem cały kraj.
Możemy być dumni z tego, że mieszkamy w Polsce, ponieważ Polska jest jednym z pi [ ... ]


3 czynniki decydują o sukcesie i rozwoju firm
09.12.2018


Wrocław informacje


Firma Salesforce opublikowała drugą edycję badania trendów konsumenckich. Wyłaniają się z niego ważne wnioski dla firm, którym zależy na umacnianiu swojej pozycji rynkowej, tym bardziej, że oczekiwania klientów rosną, co ciągle rodzi nowe wyzwania. Tegoroczna edycja raportu „State of the Connected Customer" to kontynuacja międzynarodowego badania przeprowadzonego przed rokiem p [ ... ]


Pozostałe Artykuły