Telefonia DIALOG S.A. (od 1997 r.) należy do najdynamiczniej
rozwijających się przedsiębiorstw telekomunikacyjnych w Polsce. Jest
jednym z największych niezależnych operatorów telefonii stacjonarnej,
dostawcą ultraszybkiego i niezawodnego internetu oraz
najnowocześniejszych usług multimedialnych. W 2010 r. DIALOG poszerzył
swoją ofertę o telefonię komórkową Diallo. Spółka świadczy usługi na
najwyższym światowym poziomie i oferuje kompletne portfolio produktów
telekomunikacyjnych dla Klientów indywidualnych i biznesowych.
Na koniec 2009 r. DIALOG obsługiwał już ponad 465,2 tysięcy linii
dzwoniących na własnej sieci oraz ponad 239,8 tysięcy usług głosowych,
świadczonych w oparciu o obcą infrastrukturę. Z naszych usług korzysta
już ponad 152 tysięcy Klientów usług transmisji danych oraz ponad 14,2
tysiące użytkowników multimedialnego pakietu DIALOGmedia z cyfrową
telewizją i wypożyczalnią filmów.
DIALOG jest pierwszym w Polsce operatorem, który oferuje prawdziwie
samodzielny szerokopasmowy internet, bez konieczności ponoszenia opłat
za abonament telefoniczny czy kosztów utrzymania łącza. Internet
DialNet Mega to jedna z najlepszych ofert internetowych na polskim
rynku – konkurencyjna przede wszystkim ze względu na jakość, szybkość
transmisji i takie unikatowe cechy jak brak limitów transferu,
możliwość otrzymania stałego adresu IP oraz współdzielenia łącza bez
dodatkowych opłat.
W 2008 roku do oferty Spółki wprowadzono multimedia: telewizję
interaktywną i wypożyczalnię filmów na życzenie (VoD). Najnowsza
propozycja - pakiet czterech usług DIALOGmedia składający się z
cyfrowej telewizji, wirtualnej wypożyczalni filmów, internetu i
telefonii - to prawdziwe rodzinne centrum komunikacji i multimedialnej
rozrywki.
Usługa DIALOGmedia zdobyła Laur Infotela 2009, Złoty Medal INTERTELECOM, przyznany na Międzynarodowych Targach Łódzkich INTERTELECOM 2009 i była nominowana do godła promocyjnego „Teraz Polska” 2009.
DIALOG jest laureatem licznych nagród i wyróżnień, m.in. Wirtualny Telefon 2009, tytułu Najlepszy Partner w Biznesie 2007 i 2009, nagrody Gazety Finansowej „Najlepsze produkty dla biznesu” 2009, Złotych Anten Świata Telekomunikacji (sześciokrotnie), Nagrody Gospodarczej Dolnośląski Gryf 2008, Złotego Laura Infotela 2007 i 2009, Złotego Laura Teleinfo 2003, nagrody Innowacyjna Firma 2008 - w regionalnej i ogólnopolskiej edycji konkursu „Krajowi Liderzy Innowacji”, certyfikatu Biała Firma 2008 i Solidna Firma 2005 oraz wyróżnienia Magazynu Businessman 2004.
W skład Grupy Kapitałowej Telefonia DIALOG wchodzą: Telefonia DIALOG
SA jako spółka dominująca oraz spółki zależne: AVISTA MEDIA Sp. z o.o.
(100% udziałów nabytych w sierpniu 2006 roku) i PETROTEL Sp. z o.o.
(99,99% udziałów nabytych na przestrzeni listopada 2008 – marca 2009).
Dzięki nabyciu Petrotela Telefonia DIALOG stała się właścicielem
nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej i zwiększyła bazę
Klientów o ponad 25 tys. linii stacjonarnych i 10,7 tys. użytkowników
transmisji danych w rejonie Płocka i okolic.
W 2009 r. Telefonia DIALOG otrzymała dofinansowanie na realizację
projektu „Wdrożenie innowacyjnych usług w oparciu o sieć dostępową w
technologii pasywnej sieci optycznej PON” w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 4.4. Dzięki temu
projektowi na obszarze obejmującym ponad 70 tysięcy mieszkań, między
innymi we Wrocławiu, Zielonej Górze i Łodzi, DIALOG będzie oferował
ultra szybki internet, cyfrową telewizję oraz innowacyjne usługi
multimedialne, dostarczane do domów Klientów bezpośrednio światłowodem.
To największy tego typu projekt w Polsce, jeden z większych w Europie.
Jego całkowity koszt oszacowano na niemal 56 milionów złotych.
Dofinansowanie unijne wynosi 22,236 mln złotych, czyli 40 procent.
Więcej na temat projektu znaleźć można na stronie Innowacyjna Gospodarka.
Nadrzędne wartości:
- Otwartość na dialog i komunikację, ludzi i rozwiązania.
- Zaufanie w relacjach wewnętrznych i zewnętrznych.
- Profesjonalizm w każdym wymiarze działania.
- Partnerstwo i uczciwość.
- Innowacyjność.
Cele istnienia:
- Dążyć do zaspokajania potrzeb ludzi w zakresie szeroko rozumianej komunikacji poprzez prowadzenie partnerskiego dialogu.
- Odkrywać potrzeby klientów przez tworzenie bliskich relacji.
- Wspólnie budować naszą firmę w taki sposób, aby pracownicy czuli satysfakcję z zadowolenia naszych klientów.
- Być profesjonalnym w każdym działaniu, by zaufanie klientów było naszą siłą.
- Wykorzystywać
nowe możliwości w zakresie technologii i produktów dla nieograniczonego
rozwoju i osiągnięcia pozycji lidera w innowacyjności.
- Obserwować otoczenie rynkowe i konkurencję, być otwartym na partnerską współpracę.
- Odważnie poszukiwać nowych możliwości rozwoju w innych obszarach działania.
Naszą misją jest nieograniczony dialog. Zaczęliśmy od telefonii… |