Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


EY Global Delivery Services
poszukuje osób na stanowiska:
Credit Suisse

CREDIT SUISSE Poland
poszukuje osób na stanowiska:
Capgemini Wrocław

Capgemini Software Solutions Center
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Rozpocznij przygodę z marketingiem internetowym z tymi 2 kursami
PDF
01.08.2018.

Grafika wwwMarketing internetowy od kilku lat zdobywa coraz większą popularność. Nic w tym dziwnego, branża umożliwia prowadzenie kompleksowych działań online, które znakomicie wykorzystują potencjał i zasięg sieci. Chciałbyś rozpocząć swoją przygodę z e-marketingiem, jednak nie wiesz, od czego zacząć? Studia, szkolenia, kursy internetowe… Setki możliwości sprawiają, że wybór metody nauki dopasowanej do Twoich potrzeb może sprawiać nie lada kłopot. Z myślą o Tobie przygotowaliśmy propozycje 2 kursów, dzięki którym poznasz sekrety marketingu internetowego i zrobisz pierwszy krok w kierunku kariery w świecie online.

E-marketing - kurs online czy stacjonarny?

Decydując się na skorzystanie z oferty kursów z zakresu e-marketingu, stajesz przed wyborem, jaką formę nauki wybrać - szkolenie online czy stacjonarne. Które z nich jest lepsze? Coraz więcej osób decyduje się na skorzystanie z oferty internetowej głównie z powodu wygody. Możesz zapoznawać się z materiałami kiedy tylko chcesz, nie masz sztywnych ram czasowych i przede wszystkim raz wykupiony kurs zostaje zapisany na Twoim koncie w danym serwisie praktycznie na zawsze. Kolejnym plusem jest możliwość znalezienia wielu bezpłatnych szkoleń. Dobrym źródłem wiedzy o działaniach e-marketingowych mogą być także blogi branżowe, na których publikowane są informacje, mogące pomóc Ci rozwinąć skrzydła w tej dziedzinie, jak choćby: https://activesem.pl/baza-wiedzy

Z kolei szkolenia stacjonarne to rozwiązanie dla osób, które lubią intensywną naukę i chciałyby poznać wszystkie zagadnienia w ciągu maksymalnie kilku dni. Bardzo często po ich zakończeniu otrzymujesz również certyfikat. W przypadku dziedziny, jaką jest marketing internetowy, to Warszawa króluje wśród propozycji kursów. Jeśli nie jesteś z okolic stolicy, wtedy udział w nich wymaga od Ciebie poniesienia dodatkowych kosztów, np. dojazdu i zakwaterowania. Warto także wspomnieć, że szkolenia stacjonarne są z reguły droższe niż ich odpowiedniki online.

E-marketing - Internetowe Rewolucje od Google

Kurs giganta informatycznego Google to znakomita propozycja dla wszystkich osób, które dopiero stawiają pierwsze kroki w marketingu internetowym. Darmowa platforma umożliwia stworzenie indywidualnego planu nauki, która kończy się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu. Na platformie nauczysz się wszystkiego, czego tylko potrzebujesz, aby rozpocząć karierę w e-marketingu. Materiał kursu obejmuje 23 lekcje w formie video, wzbogacone o quizy sprawdzające wiedzę. Co czeka na Ciebie w szkoleniu przygotowanym przez Google? Podstawy analityki, kampanii w wyszukiwarkach internetowych, marketingu lokalnego, działań w mediach społecznościowych, reklam displayowych, a nawet informacje na temat tworzenia sklepów internetowych. A to wszystko bez konieczności płacenia nawet złotówki!

Marketing internetowy - Warszawa. Kurs B&O Navigator

Szkolenie „Marketing internetowy” skierowane jest przede wszystkim dla osób, które chciałyby wykorzystać e-marketing w prowadzonych przez siebie działaniach i rozpocząć podbijanie sieci. W trakcie kursu są omawiane takie zagadnienia jak SEO, media społecznościowe, reklama internetowa czy content marketing, czyli wiedza niezbędna do rozpoczęcia kariery w branży. Firma B&O Navigator stawia nie tylko na teorię, lecz także na praktykę, dlatego też możesz spodziewać się licznych warsztatów i ćwiczeń, dzięki którym przetestujesz nowo poznane informacje. 10 bloków tematycznych prowadzonych przez ekspertów sprawi, że po zakończeniu szkolenia marketing internetowy nie będzie mieć przed Tobą żadnych tajemnic.

Przedstawione w artykule 2 kursy to dopiero początek długiej listy możliwości, które czekają na miłośników świata online. Pamiętaj jednak, że po zakończeniu szkolenia Twoja nauka nigdy się nie kończy - e-marketing to dziedzina, która nieustannie się rozwija, i aby być najlepszym, musisz nieustannie podążać za najnowszymi trendami i wykorzystywać je w swojej codziennej pracy.

 
Wrocławskie firmy IT docenione przez klientów ze świata
PDF
25.07.2018.

Prestiżowy, amerykański serwis Clutch przygotował zestawienie najlepszych dostawców usług dla klientów biznesowych z Polski i Ukrainy. W rankingu znalazło się blisko 60 firm z Wrocławia.

Clutch - top companiesClutch to jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie platform analitycznych dla branży IT. Poszczególne firmy tworzą w niej swoje profile, a ich pracę oceniają klienci. Dodatkowo, eksperci portalu weryfikują opinie i z wybranymi użytkownikami kontaktują się osobiście. W ten sposób powstają profesjonalne zestawiania oraz raporty, które mają wskazywać rynkowych liderów. W sumie opracowano ich już 50. Na samej platformie zarejestrowało się natomiast ponad 7 tys. firm z całego świata, których klienci pozostawili blisko 11 tys. rekomendacji. Jeden z najnowszych rankingów Clutch nosi nazwę „Leading B2B Service Providers” i dotyczy firm z Polski oraz Ukrainy. W sumie wyróżniono ich 500 – po 250 w każdym z krajów.

- Ten obszar Europy zainteresował nas ponieważ coraz więcej marek w naszej bazie, notujących wysokie oceny od klientów ze względu na jakość dostarczanych usług, pochodzi właśnie z Europy Środkowo-Wschodniej - podkreśla Aaron Morales, Business Analyst w Clutch.

W zestawieniu znalazło się blisko 60 firm z Wrocławia. W czołowej dwudziestce są cztery lokalne software house’y: Droids on Roids (5. miejsce), Monterail (10.) Grupa Unity (13.) oraz Nomtek (14.). Co piszą o nich klienci? Brain Gannon szef California Labs z San Francisco ocenił, że aplikacja dostarczona przez Droids on Roids była o „ekstremalnie wysokiej jakości”. Casey Schuck, współzałożyciel firmy Bluevogel z Bostonu podkreślał, że otwarte podejście zespołu Monterail nie tylko pozwoliło nawiązać relację biznesową, ale także przyjaźń. Natomiast Douglas Duncan, były dyrektor zarządzający w Swiss Reinsurance Corporate Solutions, stwierdził, że otrzymawszy dużą liczbę pozytywnych opinii od społeczności biznesowej zdecydował się na współpracę z Grupą Unity, której specjaliści „wykonali świetną robotę prezentując usługi IT, i pomogli rozwiązać najważniejsze problemy”.

- Wyjątkowość tego zestawienia polega na tym, że to sam portal sprawdza opinie o firmie, weryfikuje jej działania i jakość wykonywanej pracy u źródła, rozmawiając z klientami. Tak więc wpływ na swoją pozycje można mieć jedynie poprzez zaangażowanie w projekty i dostarczanie usług wysokiej jakości - mówi Grzegorz Rudno-Rudziński z Grupy Unity. Podkreśla, że niezależne polecenia klientów mają w biznesie ogromne znaczenie – budują wiarygodność i pozwalają dotrzeć do kolejnych firm – W wypadku Clutch także tych o międzynarodowej skali działalności – dodaje Rudno-Rudziński. Jego zdaniem, by odnieść sukces w takim rankingu trzeba mieć nie tylko pomysł technologiczny, ale także odpowiedni zespół i podejście do klientów. - Wiele średnich i małych firm IT z Wrocławia te wszystkie wymagania spełnia i pewnie dlatego zostały w rankingu dostrzeżone – mówi ekspert z Grupy Unity.

Grupa Unity, podobnie jak 11 firm wymienionych w zestawieniu serwisu Clutch należy do ITCorner, wrocławskiego klastra nowych technologii, który zrzesza ponad 50 przedsiębiorstw z Dolnego Śląska. Zdaniem Michała Kurzei z firmy Accesto obecność w klastrze pozwala nie tylko poszukiwać nowych pracowników, ale także podnosić kwalifikacje własnych specjalistów. – Choćby organizując wspólne meetupy technologiczne tworzymy system wymiany wiedzy, który daje możliwość rozwoju każdej firmie z osobna, ale także nam jako grupie. Obecność w ITCorner pozwala nam również wymieniać się doświadczeniami biznesowymi, dzięki czemu łatwiej o dobry produkt i usługi IT, co w naszym przypadku docenili również użytkownicy portalu Clutch – dodaje Kurzeja.

 
5G dla Łodzi - współpraca Ericsson i Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej
PDF
12.07.2018.

Ericsson, we współpracy z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną i Startup Spark wspiera firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw w budowie koncepcji rozwiązań opartych o 5G. Podpisano list intencyjny o współpracy.

Łódź to miasto, w którym pilotażowo wprowadzona zostanie sieć 5G. Ericsson i Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna są aktywnie zaangażowane w rozwój innowacji gospodarczych opartych o technologię 5G. Skuteczne wdrożenie sieci 5G i wykorzystanie dostępnych usług wytworzy w Łodzi daleko idące korzyści ekonomiczne i społeczne.

Ericsson i ŁSSE planują szkolenia, które zwiększą świadomość oraz nadadzą kierunek innowacyjnym rozwiązaniom, przełożą się na komercyjne wdrożenia. Sukces inicjatyw akceleracyjnych zależy od poziomu wiedzy na temat potencjału 5G i Internetu Rzeczy u przedsiębiorców.

Ponadto, przy współpracy z firmą Ericsson, Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna i Startup Spark zapowiadają kontynuację kooperacji poprzez start akcelerator S5. Accelerator będzie wspierał podmioty gospodarcze w budowie koncepcji rozwiązań biznesowych lub technologicznych opartych o 5G, a następnie w pozyskaniu finansowania na ich realizację.

„Wspieranie przedsiębiorczości z ukierunkowaniem na inicjatywy oparte na sieci 5G przyczyni się do rozwoju lokalnego biznesu, umożliwi rozwój innowacyjnych usług w różnych obszarach przemysłowych oraz przyspieszy cyfrową transformację miasta” - powiedział Martin Mellor, szef firmy Ericsson w Polsce.

Tani Abonament Komórkowy Oragne Plus T-Mobile Play

„Filozofia wdrożenia 5G wymaga partnerstwa - stworzenia ekosystemu współpracujących ze sobą podmiotów, edukacji, planowania i dyskusji zarówno włodarzy miasta, mieszkańców, inwestorów, uczelni oraz wszelkich innych podmiotów widzących możliwość zastosowania technologii w swojej działalności. Ericsson zatrudnia w Łodzi tysiąc inżynierów w swoim Centrum Badań i Rozwoju, pracujących nad wdrażaniem technologii radiowych na świecie. To także konkretny wymiar zaangażowania firmy w rozwój miasta” - dodał Mellor.

„Otwieramy nowy rozdział działalności Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Dzięki technologii 5G zyskamy przewagę konkurencyjną oraz dodatkową zachętę inwestycyjną dla przedsiębiorców w szczególności nakierowanych na przemysł 4.0.” – podkreśla Marek Michalik, Prezes Zarządu ŁSSE S.A. – „Aby lepiej zrozumieć technologię 5G, nasi pracownicy przeszli kompleksowe szkolenie zapewnione przez firmę Ericsson. Kolejnym krokiem jest wspólne edukowanie przemysłu z potencjału i zastosowania 5G”.

Podczas spotkania, zainaugurowano nowy projekt S5 w ramach akceleratora Startup Spark.

„Firmy, z którymi podejmiemy współpracę, w tym startupy i korporacje, będą pomagać w rozwijaniu technologii 5G oraz korzystających z niej rozwiązań – informuje Agnieszka Sygitowicz, Wiceprezes Zarządu ŁSSE S.A. - Akcelerator S5 nie tylko będzie łączyć obie strony, ale również budować świadomość potencjalnych, przyszłych zastosowań 5G w przemyśle.

 
Rynek pracownika. Jak firmy z branży IT przyciągają specjalistów?
PDF
06.07.2018.

Wygrywają firmy z pomysłem na to, jak sprawić, by eksperci chcieli z nimi pracować. W oczach specjalistów IT największe znaczenie mają dziś różnorodność projektów oraz niekorporacyjna atmosfera.

Spotaknie

Przed firmami IT, które chcą się rozwijać, stoją dziś dwa wielkie wyzwania: jak przyciągnąć do siebie specjalistów i jak sprawić, by chcieli z nimi zostać na dłużej. Zacznijmy od tego pierwszego zadania. Co może być magnesem dla specjalistów z doświadczeniem, którzy w ofertach pracy mogą dziś przecież przebierać do woli?

Co mnie wciągnie i co robi różnicę?

Zacznijmy od płac. W najważniejszych zagłębiach polskiego IT, czyli w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu kształtują się one w podobnych widełkach. Rozbudowany pakiet benefitów, jak karta Multisport, system ubezpieczeń lub chill out roomy, jest już postrzegany jako standard. Podobnie jak elastyczne formy pracy. Pod tym względem oferty pracodawców różnią się tylko w niewielkim stopniu. Co w takim razie robi różnicę? Headhunterzy i rekruterzy podkreślają, że dla wielu specjalistów pierwszoplanową rolę odgrywa dziś to, nad czym będą pracowali.

– Ważna jest dynamika pracy, brak monotonności i dość częsta zmiana projektów. Dzięki temu pracownicy mogą rozwijać się w wielu obszarach, poszerzać swoją wiedzę i poznawać tajniki funkcjonowania wielu różnych technologii. Z jednej strony zatem ważne jest to, aby praca była ciekawa, z drugiej natomiast, aby dawała satysfakcję i była trochę jak wciągająca przygoda – Beata Ocetkiewicz, Recruitment Director z wrocławskiej firmy Altimi, działającej na rynku od 15 lat.

Wiąże się z tym szerszy trend, dobrze widoczny na rynku pracy. Specjaliści z doświadczeniem unikają miejsc, w których spodziewają się powtarzalnych zadań i rutyny. Mówiąc obrazowo: nie chcą ugrzęznąć, a zwykle mają już niezłe rozeznanie w branży.

Przekonaj się, kim jesteśmy

Sytuacja na rynku pracy sprawia, że firmy IT szukają coraz skuteczniejszych sposobów dotarcia do potencjalnych kandydatów. Nowość polega na tym, że w mniejszym stopniu chodzi o przekazanie oferty pracy w branży IT w tradycyjnej formie. Istotniejsze staje się to, co firma mówi o sobie i w jaki sposób się komunikuje. Liczy się przede wszystkim otwartość.

– Z naszych doświadczeń wynika, że warto brać udział w targach, konferencjach i wydarzeniach branżowych. Bardzo liczy się też aktywność w social mediach, szczególnie na Facebooku i Linkedin. Kandydaci oczekują, żeby firmy komunikowały się w sposób otwarty, pokazując, czym się zajmują i jacy ludzie z nimi pracują. Taki niekorporacyjny wizerunek pracodawcy zyskuje dziś coraz większe znaczenie – mówi Beata Ocetkiewicz.

Dodaje przy tym, że najskuteczniejszym sposobem dotarcia do specjalistów są polecenia. W przypadku Altimi zachęta jest naprawdę znacząca: pracownik tej firmy otrzymuje do 8 tys. zł, jeśli poleci osobę, która faktycznie sprawdzi się na danym stanowisku.

Atmosfera daje oddech

Jeśli firma pozyskała specjalistę IT, pojawia się drugie wyzwanie: jak zatrzymać go na dłużej? Szanse na to rosną, jeśli pracownicy są bezpośrednio odpowiedzialni za projekty, w które są zaangażowani, i widzą ich realne efekty. Istotna jest również atmosfera, której daleko do tej korporacyjnej. Pracownicy doceniają możliwość rozwijania się w zintegrowanych zespołach, wśród specjalistów, którzy chętnie dzielą się swoją wiedzą.

– U nas świetnie przyjęły się tzw. Tech Talks. To właściwie inicjatywa oddolna pracowników. Regularnie spotykają się i wymieniają wiedzą z zakresu IT. Poza tym, rozwojowi umiejętności w naturalny sposób sprzyja fakt, że nasi pracownicy uczestniczą w bardzo różnych projektach, realizowanych zwykle w niewielkich zespołach, często w bezpośrednim kontakcie z klientem z zupełnie innej branży – dodaje Recruitment Director z Altimi.

Mniejsze firmy IT mają pod tym względem przewagę nad korporacjami: droga do realizacji zawodowych ambicji jest tu znacznie krótsza, a poza tym panuje w nich zdecydowanie przyjaźniejsza, nie tak sformalizowana atmosfera, co sprzyja kreatywności.

– Na dłuższą metę atmosfera ma ogromne znaczenie dla pracowników. Liczy się swoboda i indywidualizm, dlatego u nas nie ma np. żadnego dress code’u. Rozumiemy też, że dla pracowników równie ważne jak praca, są ich pasje i zainteresowania – podsumowuje Beata Ocetkiewicz.

 
Wyniki rankingu Najbardziej pożądanych pracodawców
PDF
04.07.2018.

Antal opublikował ósmą edycję rankingu Najbardziej pożądanych pracodawców. W tegorocznym badaniu udział wzięła rekordowa liczba 4102 specjalistów i menedżerów z całego kraju, którzy wyłonili 67 laureatów w 15 branżach. Jak zauważają eksperci Antal – względem ubiegłego roku w ocenie kandydatów zyskała stabilność zatrudnienia oraz wysokość wynagrodzenia. Na wadze straciły możliwość szkolenia i innowacyjność marki.

W corocznym badaniu Antal nie ma propozycji odpowiedzi – w pytaniu o najbardziej pożądanego pracodawcę respondenci mogą wskazać dowolną organizację działającą na polskim rynku. To znaczy, że zwycięzcy należą do tzw. top of mind w świadomości specjalistów i menedżerów, czyli zostali wybrani spontanicznie i bez dodatkowych sugestii.

- Dotychczas firmy nie funkcjonowały na rynku tak bardzo konkurencyjnym i zorientowanym na kandydata. W tym roku zaobserwowaliśmy jednak ciekawą zmianę - respondenci zapytani o źródła pozyskiwania wiedzy na temat pracodawców, coraz częściej zaznaczają odpowiedź: „pracuję w tej firmie”. To oznacza, że obecny pracodawca jest jednocześnie tym najbardziej pożądanym wśród pracowników – komentuje Artur Skiba, prezes Antal.

Jakie są cechy najbardziej pożądanych pracodawców?

Trzy najważniejsze cechy pożądanego pracodawcy, jakie wymienili respondenci to wielkość i prestiż firmy, styl zarządzania i kultura organizacyjna oraz wysokość wynagrodzenia. W przeciwieństwie do poprzedniego roku, innowacyjność firmy straciła na rzecz kwestii finansowych. Ta zmiana może wynikać z rosnącej świadomości kandydatów na temat wynagrodzeń oraz coraz większej presji płacowej. Na znaczeniu zyskały również oferowane benefity oraz równowaga między życiem zawodowym a prywatnym, które plasują się na niemal tym samym poziomie co możliwość awansu.

Cechy pracodawcy

– Zmieniają się potrzeby kandydatów, ale nie powinna zmieniać się strategia firmy. Tylko konsekwentne działania i holistyczne podejście do pracownika pozwoli na zbudowanie modelu organizacji, która przyciągnie najlepszych specjalistów. Pracodawcy, którzy próbują budować swoją przewagę np. oferując niestandardowo wysokie zarobki, kosztem złej atmosfery w pracy lub braku równowagi między życiem zawodowym a prywatnym, nie będą w oczach pracowników atrakcyjni. I odwrotnie – doskonała opinia o firmie nie skusi pracowników, jeżeli renoma nie idzie w parze z godnymi warunkami pracy – wyjaśnia Małgorzata Pukropek, menedżer HR Consulting w Antal.

Najbardziej pożądani w swoich branżach

Specjaliści i menedżerowie wytypowali najbardziej pożądanych pracodawców w 15 kategoriach branżowych: bankowość, SSC/BPO, doradztwo, energetyka, paliwa, wydobycie, firmy farmaceutyczne, FMCG, handel detaliczny, Internet, nowe media e-commerce, IT i telekomunikacja, kancelarie prawne, motoryzacja, nieruchomości i branża budowlana, produkcja, transport, spedycja i logistyka, ubezpieczenia. Na 67 wyróżnionych marek, aż 41 to również ubiegłoroczni laureaci. Jednocześnie, tylko 7 firm utrzymało pozycję lidera, a 26 pracodawców debiutuje w zestawieniu lub do niego powraca.

Najlepsi pracodawcy

– Laureatów badania należy postrzegać jako firmy, które sprostały trudnym wymaganiom rynku w kwestii nie tylko pozyskania, ale przede wszystkim stworzenia silnej więzi i zatrzymania kandydatów zatrudnianych na strategicznych stanowiskach. Pamiętajmy jednak, że każda z wyróżnionych organizacji musiała przejść długą drogę, by stać się pracodawcą pierwszego wyboru – podkreśla Artur Skiba.

Raport jest dostępny pod linkiem: Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów

***
Badanie Najbardziej pożądani pracodawcy w opinii specjalistów i menedżerów zostało przeprowadzone metodą CAWI oraz CATI w terminie: grudzień 2017 – styczeń 2018. W anonimowym badaniu udział wzięło 4102 specjalistów i menedżerów z całego kraju. Badanie było anonimowe.

Zobacz również aktualne oferty pracy w IT

 
<<  start < poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1 - 9 z 1256