Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


TAURON Obs?uga Klienta sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
ATM S.A. przejmuje obsługę central telefonicznych w biurowcach i galeriach handlowych
PDF Drukuj Email

ATMKiedy impuls połączenia telefonicznego kosztował 29 gr, sprawnie działający deweloperzy i zarządcy nieruchomości komercyjnych, posiadający w swoich obiektach budynkowe centrale telefoniczne, potrafili zarobić kilka, kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Dzięki wygenerowanym przychodom mogli zapewnić serwis centrali, a najemcom wartość dodaną do wynajmowanej powierzchni. Dziś jest inaczej. Większość najemców we własnym zakresie organizuje sobie obsługę telekomunikacyjną, cena za minutę połączenia spadła do kilku groszy, a koszty obsługi central pozostały na niezmienionym poziomie, często przekraczającym przychody z usług telekomunikacyjnych.

ATM S.A., właściciel i operator ogólnopolskiej sieci światłowodowej ATMAN oraz dostawca usług centrów danych w Polsce (świadczonych pod markami ATMAN i Thinx Poland), wyjaśnia, że rozsądniejszą alternatywą dla zarządców obiektów komercyjnych, takich jak biurowce i galerie handlowe, jest przekazanie central telefonicznych w outsourcing i przeniesienie kosztów jej serwisowania na ATM.

Przejmując obsługę i serwis central telefonicznych oraz refakturowanie najemców, umożliwiamy zarządcom nie tylko skoncentrowanie się na swojej podstawowej działalności biznesowej, ale też zoptymalizowanie kosztów administracyjnych. Nie ma lepszej alternatywy dla tak skonstruowanego modelu biznesowego – powiedział Sebastian Czarnecki, kierownik Działu Sprzedaży Budynkowej w ATM S.A.

Najemcy obiektów komercyjnych z własnymi centralami telefonicznymi w opłatach service charge ponoszą koszty obsługi technicznej, z której być może nigdy nie skorzystają. Zarządcy nieruchomości zajmują się rozliczaniem i wyjaśnianiem kosztów połączeń, pośrednicząc w kontaktach między serwisem, operatorem a najemcą. Z kolei właściciel nieruchomości kredytuje opóźniających się z zapłatą za usługi telekomunikacyjne najemców oraz ponosi odpowiedzialność za utrzymanie w ruchu kilkunastoletniego już sprzętu.

Dla zarządców obiektów komercyjnych z własnymi centralami telefonicznymi wysokie koszty obsługi teletechnicznej, starzejący się sprzęt oraz stały spadek przychodów z usług telekomunikacyjnych mogą stanowić realne wyzwanie. Wydzielenie z zakresu odpowiedzialności zarządcy nieruchomości obsługi centrali telefonicznej i rozliczania najemców bezpośrednio przez ATM jest skutecznym rozwiązaniem, które gwarantuje obniżenie kosztów, utrzymanie centrali w stałej sprawności, a z czasem w wielu przypadkach pozwoli na osiągnięcie dodatkowych przychodów – dodał Sebastian Czarnecki.

 
ATM S.A. wycofuje się z rynku płatności mobilnych
PDF Drukuj Email

ATMW nawiązaniu do raportu bieżącego opublikowanego przez mPay S.A. o zmianie własności znaczących pakietów akcji spółki mPay, Zarząd ATM S.A. wyjaśnia, że w dniu wczorajszym 20 160 000 akcji mPay S.A. (45% udziału w kapitale zakładowym) zostało przeniesionych z ATM S.A. na grupę Grupę „Lew” S.A., operatora sieci sprzedaży elektronicznej posiadającego status Krajowej Instytucji Płatniczej i dużą sieć współpracujących punktów handlowych. Pozostałe akcje mPay S.A. należące do ATM zostaną w najbliższych dniach przeniesione na fundusz Arbux Investments Ltd., inwestujący na rynku płatności. Tym samym ATM wycofuje się ostatecznie z inwestycji w spółkę mPay S.A.

Decyzja ATM o wycofaniu się z inwestycji była zapowiadana w raportach okresowych a aktywa związane z tą inwestycją były prezentowane w sprawozdaniach finansowych ATM S.A. jako aktywa przeznaczone do zbycia.

Wycofanie się z inwestycji związane jest z rezygnacją ATM z dalszych nakładów finansowych na rozwój mPay S.A., jako że działalność mPay nie jest związana z podstawową działalnością ATM, to jest ze świadczeniem usług centrów danych i usług transmisji danych. Spółka mPay, w celu dalszego rozwoju na rynku płatności mobilnych, wymaga dalszego wsparcia finansowego ze strony głównego właściciela, którym powinien być podmiot specjalizujący się w usługach świadczonych na tym rynku.

Inwestycja ATM w spółkę mPay, rozpoczęta w 2006 roku, zakończyła się dla ATM niepowodzeniem i na przestrzeni minionych lat przyniosła spółce ATM straty. Skala inwestycji w spółkę i związane z tym wydatki były przedwczesne w stosunku do rozwoju rynku, a optymizm co do tempa upowszechniania się technologii płatności za pomocą telefonu — wygórowany. Obecna sytuacja rynkowa pozwala na wiarę, że jest to właściwy czas na budowanie biznesu płatności telefonem komórkowym, ale wymaga to zainwestowania dalszych środków finansowych, co — zdaniem Zarządu ATM — jest na tyle odległe od podstawowej działalności ATM, że nie byłoby korzystne dla Spółki i jej akcjonariuszy. Grupa LEW, która nabyła znaczący pakiet akcji mPay S.A., mając dużą sieć współpracujących akceptantów może pomóc spółce mPay odnieść sukces przy mniejszych nakładach, gdyż posiada kompetencje i duże doświadczenie w tym obszarze.

Z perspektywy czasu decyzję o rozpoczęciu tej inwestycji 8 lat temu Zarząd ATM uznaje za nietrafioną. Wpisywała się ona w  ówczesną strategię poszukiwania szans na inwestowanie w obiecujące „start-upy” w obszarze informatyki i integracji systemowej. Strategia taka stwarza co prawda szanse dużego sukcesu, ale także wiąże się ze znacznym ryzykiem poniesienia porażki. Po wydzieleniu w 2012 roku z ATM działalności informatycznej do odrębnej, niepowiązanej z ATM spółki, tego typu przedsięwzięcia nie są w ATM podejmowane.

Zbycie akcji w mPay S.A. będzie miało wpływ na wynik ATM S.A. w czwartym kwartale 2013 r. w części dotyczącej działalności zaniechanej. W sprawozdaniu skonsolidowanym zysk netto zmaleje z tego powodu o ok. 3,4 mln zł, a w sprawozdaniu jednostkowym — o ok. 5,0 mln zł. Straty te nie są związane z żadnymi wydatkami Spółki w bieżącym okresie sprawozdawczym i nie mają żadnego wpływu na jej kondycję finansową.

 
ATMAN rozwija współpracę z integratorami IT
PDF Drukuj Email

ATMATM S.A., operator ogólnopolskiej światłowodowej sieci ATMAN i lider rynku usług kolokacji w Polsce, intensywnie rozwija współpracę z przedstawicielami branży IT oferującymi usługi integratorskie. W minionym i bieżącym kwartale spółka pozyskała nowe kontrakty m.in. z NextiraOne, Capgemini Polska, MCX Serwis, Wister i Affecto.

Zgodne z rynkowymi trendami przenoszenie systemów i aplikacji do chmury obliczeniowej (Cloud Computing) generuje rosnące potrzeby korzystania z centrów danych, jak również z wysokodostępnych łączy transmisyjnych o dużych przepustowościach. Dla integratorów systemowych i aplikacyjnych świadczących usługi w chmurze obliczeniowej oraz dla innych firm z rynku IT ATM S.A., jako doświadczony operator z bogatą własną infrastrukturą teleinformatyczną, jest atrakcyjnym partnerem biznesowym oferującym bezkompromisową jakość świadczonych usług. Ponadto oferta ATMAN znakomicie uzupełnia rozwiązania integratorów na kompleksowe usługi teleinformatyczne dla zamówień przychodzących z sektora publicznego.

Na ofertę ATMAN skierowaną dla integratorów odpowiedziało ostatnio wiele polskich firm IT, czego potwierdzeniem są nowe umowy z dotychczasowymi klientami, takimi jak: 4sync Solutions, S&T Services Polska, Software Mind i Altacom. Dodatkowe usługi zamówiły także podmioty działające na rynku europejskim — NextiraOne Polska i Capgemini Polska.

W gronie nowych klientów ATMAN pojawiły się m.in. MCX Serwis, francuski Wister oraz polski oddział Affecto, integratora skoncentrowanego na rynku północnoeuropejskim.

Integratorzy i inne firmy z branży IT mogą korzystać z zasobów teleinformatycznych ATM obejmujących trzy nowoczesne centra danych zlokalizowane w Warszawie i Katowicach, o łącznej powierzchni 8500 m kw., i światłowodowe sieci metropolitalne w najważniejszych miastach Polski, połączone ogólnopolską siecią transmisyjną.

Większość podpisanych kontraktów ma charakter długoterminowy.
 
Nowe kontrakty ATMAN w sektorze medycznym
PDF Drukuj Email

ATMATM S.A., właściciel ogólnopolskiej światłowodowej sieci ATMAN i czołowy dostawca usług centrów danych w Polsce, rozszerzyła w ostatnim czasie zakres usług świadczonych dla prywatnych instytucji medycznych, m.in. dla Promedica Care Sp. z o.o. i Centrum Medycznego ENEL-MED.

Dynamiczny rozwój medycyny prywatnej w Polsce jako alternatywy dla publicznej służby zdrowia wiąże się ze wzmożonym popytem na usługi telekomunikacyjne, zwłaszcza wśród dużych firm z tego sektora. Rosnąca liczba pacjentów oznacza generowanie coraz większej ilości danych, a co za tym idzie konieczność bezpiecznego ich składowania, przetwarzania i dogodnego dostępu do nich, wymaga niezawodnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

ATM S.A. obsługuje gros największych prywatnych firm medycznych działających w naszym kraju, świadcząc przede wszystkim usługi kolokacji systemów informatycznych i transmisji danych. ATM gwarantuje bezpieczne środowisko techniczne dla serwerów klienta, szybki dostęp do zgromadzonych na nich danych z rozproszonych po całym kraju placówek (a także z sieci publicznej) i połączenie odległych oddziałów firm medycznych. Dlatego grono klientów ATM z tego sektora systematycznie się poszerza.

Usługi transmisji danych ATMAN wybrała ostatnio firma Promedica Care, działająca w Polsce i w wielu krajach Europy Zachodniej, specjalizująca się w rekrutacji pracowników służb medycznych oraz w świadczeniu usług opiekuńczych. Centrum Medyczne ENEL-MED natomiast nie tylko przedłużyło dotychczasową umowę z ATM na kolejne trzy lata, ale dodatkowo wybrało także ofertę ATMAN na usługi telefoniczne.

Klienci ATM S.A. kolokują swoje zasoby teleinformatyczne w trzech nowoczesnych centrach danych należących do ATM — łącznie ponad 8500 m kw. zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach. Ponadto dzięki usługom transmisji danych, świadczonym przez ATM na bazie własnej krajowej sieci światłowodowej, klienci mają możliwość połączenia w sieć rozproszonych placówek i oddziałów, aby zapewnić zdalny dostęp do systemów informatycznych i gromadzonych danych medycznych, a jednocześnie zoptymalizować koszty eksploatacyjne i efektywniej zarządzać swoimi zasobami telekomunikacyjnymi.

Znakomite dopasowanie infrastruktury i oferty ATM do potrzeb telekomunikacyjnych firm z branży medycznej — a także wysoki poziom świadczonych usług — potwierdza nasza lista referencyjna. Poza wymienionymi Promedica Care i Centrum Medycznym ENEL-MED, wśród klientów ATM S.A. znaleźć można m.in. Centrum Medyczne Damiana, Centrum Medyczne Medrun, LUX MED, Medicover i TMS Diagnostyka. Większość kontraktów zawartych w sektorze medycyny prywatnej ma charakter długoterminowy.
 
WOŚP znów zagrała w sieci ATMAN
PDF Drukuj Email

ATMATM S.A., operator sieci ATMAN i wyłączny dostawca łączy internetowych na potrzeby Finału WOŚP, obsługiwał działania 21. Finału Orkiestry w Internecie, w tym także Licytację Najbardziej Hojnych Darczyńców (gdzie nagrodami były złote serduszka i złote karty telefoniczne) oraz transmisje wideo z placu Defilad w Warszawie .

Współpraca operatora sieci ATMAN i Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest już wieloletnią tradycją i polega na całorocznym wsparciu technologicznym, w skład którego wchodzi m.in. kolokacja zasobów teleinformatycznych Fundacji w jednym z centrów danych ATM S.A., co umożliwia Fundacji bezpieczne i stabilne prowadzenie działalności przez cały rok.

Podczas wyjątkowych costyczniowych przedsięwzięć, jakimi są Finały WOŚP, infrastruktura teleinformatyczna Fundacji musi obsłużyć miliony internautów oraz przetworzyć istotnie większe ilości danych. W związku z tym wzrasta zarówno zaangażowanie, jak i odpowiedzialność dostawcy łączy i usług kolokacji, który zapewnia dostępność Finałowych działań w Internecie, w szczególności tych najważniejszych, jakimi są internetowe aukcje i licytacje przedmiotów na stronie WWW Fundacji WOŚP, a także transmisje wideo kluczowych wydarzeń Finału.

Nasza współpraca to przykład wieloletniej relacji partnerskiej opartej na zaufaniu wynikającym z niezawodności i wysokiej jakości usług telekomunikacyjnych ATMAN, z których korzystamy przez cały rok. Dzięki operatorowi sieci ATMAN jak zwykle mieliśmy pewność, że wszystko przebiega sprawnie i bezpiecznie. Bez nich po prostu nie byłoby nas w sieci — powiedział Krzysztof Dobies, Rzecznik Prasowy Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Podczas ostatniego, 21. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy sumaryczna przepustowość wszystkich łączy internetowych Fundacji zestawionych w sieci ATMAN wynosiła 4 Gb/s. Największe natężenie ruchu — ok. 870 Mb/s — zostało wygenerowane przez internautów oglądających stronę WWW Fundacji w czasie tzw. światełka do nieba, wieńczącego 21. Finał WOŚP. Natomiast obsługa Licytacji Najbardziej Hojnych Darczyńców wytworzyła ruch na poziomie ok. 120 Mb/s.

 
<<  start < poprz. 1 2 3 4 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1 - 9 z 31




mobile-fuck-videos