Orange łączy bazy wyników badań Orange Mobile Exposure oraz TGI
|
|||
Od 21 lipca br. baza wyników niezależnych badań Orange Mobile Exposure zostaje połączona z bazą badań TGI (Target Group Index). Dzięki połączeniu tych dwóch źródeł danych firmy reklamowe i właściciele marek będą mogli lepiej analizować zachowania klientów i efektywniej organizować kampanie reklamowe w mediach mobilnych.
Korzystając z wyników badań zawartych w bazie Orange można uzyskać szczegółowe dane o użytkownikach mediów mobilnych, np. jak, gdzie i dlaczego uzyskują dostęp do treści, informacji i rozrywki, natomiast badania TGI dostarczają informacji na temat używania tradycyjnych mediów, marek i produktów. Po połączeniu obu baz powstało kompleksowe źródło wiedzy o poziomie szczegółowości, jakiego nie zapewnia żadne z dotychczas dostępnych narzędzi. Baza Orange Mobile Exposure dostarcza informacji o zachowaniach użytkowników mediów mobilnych. Umożliwia reklamodawcom określenie, jakiego typu treści należy kierować do różnych grup odbiorców, aby osiągnąć najlepsze rezultaty, oraz gdzie i o jakiej porze dnia użytkownicy z największym prawdopodobieństwem uzyskują dostęp do treści w poszczególnych branżach i sektorach. Baza obejmuje sektor samochodowy, odzieżowy, kosmetyczny, elektroniczny, komputerowy, gier komputerowych, spożywczy, turystyki i rekreacji oraz ubezpieczeń. Oto przykładowe dane dotyczące użytkowników mediów mobilnych w Wielkiej Brytanii, którzy są zainteresowani rynkiem samochodowym:
W połączonej bazie reklamodawcy będą też mogli poszukać dokładniejszych informacji o konkretnych markach (ponad 7000) i innych typach mediów. Oto jeszcze jeden przykład:
„Wiedza o klientach jest niezbędna w naszej branży, a zrozumienie ich zachowań to podstawa dla każdego, kto zajmuje się reklamą” – stwierdza Luc Tran Thang, wiceprezes grupy Orange odpowiedzialny za reklamę. „Udostępniając te informacje, stajemy się partnerem branży reklamowej i przyczyniamy się do rozwoju rynku mediów mobilnych. Rozwój ten z kolei zwiększa efektywność reklamy w mediach mobilnych, na czym korzystają wszyscy – operatorzy telekomunikacyjni, reklamodawcy, a także konsumenci, którzy będą otrzymywać materiały promocyjne dostosowane do swoich oczekiwań”. „Wprawdzie w ubiegłym roku liczba reklam w mediach mobilnych wzrosła dwukrotnie, ale brak wiedzy o zachowaniach klientów wciąż jest jedną z głównych barier zniechęcających reklamodawców” – powiedział Jon Mew, szef działu mediów mobilnych w firmie Internet Advertising Bureau. „Połączenie znakomitych baz wyników badań Exposure i TGI otworzy przed branżą nowe perspektywy. Umożliwi przeprowadzanie dokładniejszych i efektywniejszych analiz każdemu brytyjskiemu reklamodawcy lub agencji reklamowej”. „To nowe narzędzie znacznie ułatwi nam planowanie. Populacja
użytkowników urządzeń mobilnych jest coraz większa i zróżnicowana, a
wiedza o tym, z jakich produktów użytkownicy ci korzystają i w jaki
sposób, stanowi dla nas nieocenioną pomoc” – powiedział George
Dixon, dyrektor ds. urządzeń mobilnych i główny specjalista ds.
planowania rozwiązań cyfrowych w firmie MediaCom, GroupM. „Badania
Orange Mobile Exposure od dawna dostarczały nam niezawodnych informacji
na ten temat. Połączenie ich bazy danych z bazą TGI pozwoli nam ocenić
rynek urządzeń mobilnych w porównaniu z innymi mediami”. Aby skorzystać z bazy danych Exposure, reklamodawcy i agencje medialne powinny się skontaktować z siecią Orange Advertising Network (w Wielkiej Brytanii: Unanimis) oraz złożyć odpowiedni wniosek. Dotychczasowi użytkownicy bazy TGI mogą uzyskać dostęp do połączonej bazy bezpłatnie, po złożeniu wniosku. Reklamodawcom oferowane są również analizy na indywidualne zamówienie oraz informacje dotyczące kampanii w określonym sektorze i grupie odbiorców. Unanimis może przedstawić grupę potencjalnych odbiorców dla konkretnej marki, sposób korzystania przez tę grupę z mediów mobilnych, jej zachowania społeczne i zachowania dotyczące zakupów, preferowane przez nią formaty medialne oraz możliwości zastosowania w jej przypadku m-handlu. Więcej informacji: http://www.unanimis.co.uk/orange-mobile-exposure-2010/ Wyniki najnowszej edycji badań Orange Mobile Exposure będą dostępne w IV kwartale 2011 r. Znajdą się w nich jeszcze dokładniejsze informacje dotyczące zwyczajów użytkowników mediów mobilnych, w tym – wykorzystania tabletów. Informacje o badaniach TGI: TGI (Target Grouup Index) to badania zwyczajów, opinii i stylów życia konsumentów oraz zasięgu reklamy na różnych nośnikach, takich jak materiały drukowane, telewizja, radio, reklama zewnętrzna, kino i reklama elektroniczna. Z wyników tych badań korzysta od lat (w Wielkiej Brytanii – od 1969 r.) branża reklamy podczas planowania i realizacji strategii reklamowych. Informacje o firmie Orange Mobile Exposure: Orange Mobile Exposure to niezależne badania konsumenckie przeprowadzane co roku przez firmę TNS. Ich tegoroczna, trzecia edycja obejmuje Wielką Brytanię, Francję, Hiszpanię i Polskę. Wyniki badań Orange Mobile Exposure 2011 zostaną opublikowane w czwartym kwartale bieżącego roku. Ich celem jest analiza trendów dotyczących wykorzystania mediów mobilnych oraz dostarczenie inteligentnych danych, z których mogą korzystać reklamodawcy. Informacje o firmie Orange Advertising: W 2009 r. Orange przejął brytyjską spółkę Unanimis, aby stworzyć Orange Advertising Network. Reklama jest jednym z najważniejszych elementów strategii France Telecom Orange. Orange Advertising Network ma obecnie 123 mln użytkowników* (dane z marca 2011 r., źródło: Comscore, NNR, Gemius) i obejmuje sieć 731 reklamodawców oraz miliony użytkowników na całym świecie (Comscore, marzec 2011). W marcu 2010 r. Orange podpisał umowę o partnerskiej współpracy z firmą OpenX i stworzył nowy model wymiany reklam online, który wyznacza nowe kierunki rozwoju w tej dziedzinie w Europie. * (UK / FR / SP / PL / USH / LATAM) Informacje o Orange France Telecom-Orange jest jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych na świecie. Zatrudnia łącznie 170 000 pracowników, w tym 102 000 we Francji. W pierwszym kwartale 2011 osiągnął sprzedaż o wartości 11,2 mld EUR. Działa w 35 krajach. Ma 215,9 mln klientów (dane z 31 marca 2011 r.), z czego 141,6 mln to użytkownicy marki Orange – jedynej marki Grupy oferującej komunikację internetową, telewizję i usługi mobilne, dostępnej w większości krajów, w których działa Grupa. 31 marca 2011 r. z urządzeń mobilnych korzystało 156,7 mln klientów na całym świecie, a z szerokopasmowego Internetu (łącza ADSL i łącza optyczne) - 13,9 mln. Orange jest jednym z największych europejskich operatorów Internetu mobilnego i szerokopasmowego, a pod marką Orange Business Services – jednym ze światowych liderów w dziedzinie usług telekomunikacyjnych świadczonych firmom wielonarodowym.
Spółka France Telecom jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (przedział A) i na nowojorskiej giełdzie NYSE. |
« poprzedni artykuł | następny artykuł » |
---|
Sprawdź również najnowsze
Oferty Pracy w IT we Wrocławiu:
Czytaj więcej najnowszych wiadomości branży IT z Wrocławia i całej Polski
Ericsson drugi rok z rzędu na szczycie rankingu Frost Radar: Globalny rynek infrastruktury sieci 5G 28.05.2022
| Digital Hub firmy Bayer nowa współpraca z Akademią Górniczo-Hutniczą oraz Politechniką Śląską 22.12.2021
| Rosną zarobki i liczba ogłoszeń o pracę dla juniorów w IT 05.11.2021
| ||
Czym jest ortofotomapa i gdzie jest wykorzystywana? 30.08.2021
| 5 oczekiwań milenialsów wobec miejsca pracy 27.08.2021
| Pozostałe Artykuły
|
Wrocław IT - Firmy
Ostatnio dodane Firmy
Holy Sheep! Branding Studio ul. Leszczyńskiego 4/23 Wrocław - internet |
|
AXIT Sp. z o.o. A Siemens Company ul. Swobodna 1 Wrocław - informatyka |
|
ITPunkt - outsourcing IT ul. Legnicka 57W/13 Wrocław - outsourcing IT |
|
aitik ul. Drukarska 38 Wrocław - outsourcing IT |
|
UBS ul. Piotra Skargi 1 Wrocław - finanse |
|
SSK S.A. ul. Braniborska 44-52 Wrocław - outsourcing IT |
|
Objectivity Bespoke Software Specialists ul. Strzegomska 142a Wrocław - informatyka |
|
Centrum Innowacji ProLearning ul. Wagonowa 2 Wrocław - szkolenia |
|
Pruftechnik Technology Sp. z o.o. ul. Tyniecka 17 Wrocław - informatyka |
|
Synergy Codes ul. Piłsudskiego 49-57 Wrocław - outsourcing IT |
|
Politechnika Wrocławska ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27 Wrocław - ższe - kierunki IT |
|
RAND Sp. z o.o. ul. Kwidzyńska 13 Wrocław - inne |
|
GPM SYSTEMY Sp z o.o. ul. Kiemliczów 9/4 Wrocław - bankowość |
|
Porta Capena Sp z o.o. ul. Świdnicka 19/315 Wrocław - outsourcing IT |
|
Crowley Data Poland Sp. z o.o. ul. Muchoborska 16 Wrocław - telekomunikacja |
|
Luxoft Poland ul. Wadowicka 6 Kraków - outsourcing IT |
|
semiBIT ul. Krakowska 47/101 Wrocław - szkolenia |
|
INLIS - Obsługa firm i instytucji ul. Armii Krajowej 15 pok. 8 Nowa Ruda - komputery, sprzęt |
|