Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Pozostałe artykuły IT
Jak e-biznesy kreują wartość dodaną dla swoich klientów
PDF
16.05.2011.

Polski Internet ma coraz więcej do zaoferowania użytkownikom i jest coraz częściej obecny w codziennym życiu Polaków. Tam, gdzie pojawiają się nowe potrzeby, zawsze znajdzie się dostawca e-usługi, który je zaspokoi. Coraz większą część naszego życia przenosimy do wirtualnego świata. Według badań przeprowadzonych przez firmę Cisco w 2010 roku 50 proc. polskich przedsiębiorstw korzysta z usług sklepów internetowych, podczas gdy w 2008 roku tylko 8 proc. badanych deklarowało zainteresowanie taką formą zakupów (badanie zostało przeprowadzone na próbie 700 przedstawicieli polskich przedsiębiorstw). Rozszerza się również zakres e-usług, z których użytkownicy chętnie korzystają ze względu na wygodę i oszczędność czasu oraz niższe koszty.

Najbardziej innowacyjne e-usługi

E-usługa jest usługą, która jest świadczona w sposób zautomatyzowany przez technologię informacyjną, jest oferowana za pośrednictwem Internetu, jest spersonalizowana i indywidualnie dopasowana do odbiorcy oraz świadczona zdalnie. Fenomen Internetu polega na tym, że praktycznie każdy może zacząć oferować e-usługę, ponieważ nie wymaga ona dużych nakładów finansowych. Do e-usług zaliczamy między innymi: rozmowy za darmo, e-administrację, e-commerce, naukę przez Internet itd. E-usługi nie tylko ułatwiają życie i umożliwiają zaspokojenie nagłej potrzeby bez konieczności wychodzenia z domu, są szczególnie ważne dla biznesu, gdyż dają duże możliwości rozwoju. Dzięki nim pojawiają się nowe branże, nowe e-biznesy, które wykorzystują w swej działalności wirtualny rynek.

Z innowacyjną e-usługą mamy do czynienia dopiero wtedy, gdy zostanie ona nabyta przez rynek. Dla przykładu usługa w postaci „analiz biznesowych online” będzie innowacją dopiero wtedy, gdy rynek ją kupi. W 2009 roku Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości za najbardziej innowacyjne e-usługi uznała: usługę monitorowania i kompleksowej optymalizacji zużycia mediów, e-usługę opartą na automatycznym systemie komunikacji zbiorowej oraz platformę rekrutacyjną nowej generacji. W 2010 roku większość projektów, które otrzymały dofinansowanie unijne należało do:  portali społecznościowych, serwisów wyszukujących usługi oraz partnerów biznesowych, platform wspierających działalność przedsiębiorców oraz kursów e-learning.

Strategie kreacji wartości dodanej przez e-biznes

W każdym biznesie nie ma ważniejszej wartości od tej oferowanej klientowi. Strategie kreacji wartości dodanej przez biznesy internetowe wyglądają następująco:

1.      Strategia efektywności: polega na tym, że dzięki produktowi czy e-usłudze klient działa bardziej efektywnie, zyskuje np. na niższych kosztach transakcji, na szybszym wyborze partnera do kooperacji, jego decyzje biznesowe obarczone są mniejszym ryzykiem itd.

2.      Strategia wartości darmowych: polega na tym, że część produktów bądź e-usług oferowanych jest klientowi bezpłatnie, natomiast zysk czerpany jest z prowizji, reklam, produktów powiązanych itd. W tej strategii można wyróżnić również strategię „free + premium”, polegającą na tym, że część e-usługi oferowana jest bezpłatnie, a część odpłatnie.

3.      Kompleksowe rozwiązanie dla klientów: Strategia ta polega na oferowaniu klientom wielu produktów lub usług, które mają na celu kompleksowo zaspokoić ich potrzeby.

4.      Strategia wartości unikatowych: polega na unikatowej formie dostarczania produktów i e-usług w ramach innowacji. Najczęściej charakteryzuje się znalezieniem niszy rynkowej.

 

Rynki są coraz bardziej nasycone standaryzowanymi produktami. Dlatego szansę na sukces mają e-biznesy, które inicjują proces „masowej customizacji”. „Masowa customizacja” to udostępnianie masie użytkowników zindywidualizowanej usługi, która jest dopasowana do indywidualnych potrzeb użytkownika. W efekcie każdy użytkownik staje się członkiem pewnej specyficznej niszy rynkowej. Przykładem startupu, który idealnie wpasował się w niszę, którą jest doradztwo biznesowe online i został doceniony zarówno przez firmy jak i massmedia jest ogólnopolski doradca biznesowy online Serwis boomway.pl.  Serwis boomway.pl należy do najbardziej innowacyjnych e-biznesów z wizją i dobrze opracowaną strategią biznesową.

Podsumowanie

E-biznes to nowoczesna forma zaspokajania szybko zmieniających się potrzeb konsumentów. Internetowi przedsiębiorcy walczą o przetrwanie na rynku oferując swoim klientom innowacyjne e-usługi niosące w sobie dużą wartość dodaną dla klienta. Pojawiające się jak „grzyby po deszczu” startupy są reakcją na nowe wymagania konsumentów, poszukiwanie nowych możliwości działania i uzyskania przewagi nad konkurencją. Globalny internetowy rynek jest wart obecnie ok. 500 mld dolarów. E-biznes to przyszłość ze względu na rozległość sieci, czyli brak granic terytorialnych, powszechność dostępu do Internetu, ciągłość dostępu do informacji, możliwość dotarcia do pojedynczych klientów oraz niski czas prowadzenia działalności. Minusem tej formy działalności jest jednak niemożliwość przewidzenia dokładnie skali zwrotu z inwestycji oraz duże ryzyko finansowe, czego przykładem były upadki dużej liczby startupów na przełomie ostatnich lat.


Autor: Agnieszka Gugała
 
Liderzy na rynku zabezpieczeń IT będą uczyć polski biznes jak chronić kluczowe dane - konferencje
PDF
13.05.2011.

Zabezpieczanie, odzyskiwanie i zarządzanie danymi to główne tematy cyklu konferencji dotyczących ochrony cyfrowych zasobów, jakie w maju bieżącego roku organizowane będą w Poznaniu, Warszawie i Katowicach. O tym jak ochronić firmowe pliki i zapobiec katastrofie opowiedzą eksperci z największych firm zabezpieczających dane w Polsce i na świecie, w tym actidata, Huawei, Kroll Ontrack oraz Symantec.

Spotkania z cyklu „Kompleksowe bezpieczeństwo danych – zabezpieczanie, zarządzanie, odzyskiwanie” przeznaczone będą dla przedstawicieli biznesu, integratorów oraz resellerów. Podczas konferencji liderzy rynku zabezpieczeń przedstawią najnowsze trendy i rozwiązania, które pozwalają uchronić firmy przed stratami związanymi z brakiem zabezpieczeń swoich cyfrowych zasobów. Każdej z konferencji towarzyszyła będzie także dyskusja panelowa na temat stanu bezpieczeństwa danych w polskich przedsiębiorstwach oraz wystawa urządzeń służących ich zabezpieczaniu.

Według najnowszych danych Kroll Ontrack dotyczących utraty kontroli nad strategicznymi dokumentami cyfrowymi, niemal połowa firm nie posiada obecnie właściwych zabezpieczeń chroniących ich przed utratą kluczowych plików, a w samym tylko 2010 roku 50 procent europejskich przedsiębiorstw padło ofiarą kradzieży, utraty bądź ataku na gromadzone przez nich dane. W przypadku polskich przedsiębiorstw, utrata kluczowych danych może generować straty o wartości nawet 0,5 mln złotych dziennie, a w skrajnych przypadkach doprowadzić do ich upadku.

- Według naszych analiz, pomimo zwiększenia nakładów na bezpieczeństwo działów IT, nadal co najmniej połowa pracowników polskich firm naraża swoje organizacje na poważny wyciek danych, co może skutkować nieodwracalnymi stratami zarówno w kontekście finansowym, jak i utraty reputacji. Poprzez cykl konferencji chcemy wskazać polskim przedsiębiorcom jak we właściwy sposób zadbać o zabezpieczenie kluczowych zasobów, jak wprowadzić odpowiednią politykę ochrony danych oraz zaprezentować najnowocześniejsze technologie, które przyczynią się do wzrostu poziomu bezpieczeństwa cyfrowego ich firm macierzystych bądź klientów, z którymi współpracują – mówi Marek Suczyk, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Kroll Ontrack, największej na świecie i w Polsce firmy zajmującej się odzyskiwaniem danych oraz informatyką śledczą.

Konferencje odbędą się w dniach 17 – 19 maja, w trzech miastach Polski: w Poznaniu (17 maja br. w hotelu HP Park), w Warszawie (18 maja br. w hotelu Lord) oraz w Katowicach (19 maja br. w hotelu Park Hotel Diament).

Głównymi organizatorami konferencji są firmy actidata oraz Kroll Ontrack.

Udział w konferencjach jest bezpłatny. Szczegółowe informacje dotyczące konferencji, agenda oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie: www.bezpieczenstwo-danych.pl

Informacje dotyczące głównych organizatorów:

Informacje o firmie Kroll Ontrack sp. z o.o., polskim oddziale firmy Kroll Ontrack Inc.:

Kroll Ontrack sp. z o.o.(www.krollontrack.pl) jest polskim oddziałem Kroll Ontrack Inc. – wiodącego na świecie dostawcy usług odzyskiwania danych oraz informatyki śledczej (ang. computer forensics). Firma dysponuje największym i najbardziej zaawansowanym technologicznie w Europie Środkowej i Wschodniej laboratorium odzyskiwania danych i informatyki śledczej. W strukturach Kroll Ontrack sp. z o.o. działa również największe poza Stanami Zjednoczonymi centrum rozwoju oprogramowania Kroll Ontrack.

Informacje o firmie Kroll Ontrack Inc.:

Kroll Ontrack dostarcza usługi i oprogramowanie bazujące na najnowszych technologiach. Klientami firmy są  jednostki prawne, klienci korporacyjni, jednostki administracji państwowej, a także klienci indywidualni. Kroll Ontrack jest dostawcą usług w zakresie odzyskiwania danych, zaawansowanego wyszukiwania danych, papierowego i elektronicznego odnajdywania danych, informatyki śledczej, konsultingu w zakresie informacji posiadanych w formie elektronicznej oraz konsultingu sądowego. Kroll Ontrack jest technologicznym działem Kroll Inc., globalnej firmy konsultingowej zajmującej się zarządzaniem ryzykiem. Kroll Inc. jest firmą należącą do Altegrity, lidera wśród dostawców rozwiązań z branży IT.

By uzyskać więcej informacji o Kroll Ontrack zapraszamy do odwiedzenia stron:

 
ENERGA przedstawia największą flotę pojazdów elektrycznych w Polsce
PDF
11.05.2011.

EnergaZakup samochodów z silnikiem elektrycznym to kolejna inicjatywa Grupy ENERGA promująca postawy proekologiczne i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Nowoczesne ekoauta nie wydzielają spalin i są dziesięciokrotnie tańsze w eksploatacji od tradycyjnych samochodów. Ekologiczne pojazdy stają się nowym wyzwaniem dla sieci energetycznych.

Spółka ENERGA Operator zwiększyła swoją flotę samochodową o dziewięć ekologicznych fiatów panda z silnikami elektrycznymi. Ekoauta ENERGI posiadają silnik synchroniczny prądu zmiennego o mocy 15kW i momencie obrotowym 105 Nm. W czasie testów pojazdy osiągnęły maksymalną prędkość 150 km/h. W stosunku do modeli z tradycyjnym silnikiem, elektryczne fiaty panda mają mniejszą moc silnika, ale nieco wyższy moment obrotowy. Samochody te można ładować w zwykłym gniazdku elektrycznym (230 V, 16 A). Do pełnego „zatankowania” auto potrzebuje ok. sześciu godzin, co wystarcza na przejechanie nawet 150 km.

Elektryczne = ekonomiczne i ekologiczne

Do pełnego naładowania ekoaut potrzeba ok. 18 kWh.W taryfie nocnej ENERGI Oszczędne Noce i Weekendy (G12w) koszt 1 kWh razem z opłatą zmienną wynosi 0,2688 zł. Jedno „tankowanie do pełna” wynosi niecałe 5 zł.

Kierowca, który samochodem elektrycznym w ciągu miesiąca przejedzie 2 tysiące kilometrów, zużyje około 240 kWh energii, za które zapłaci ok. 65 zł. Auto z silnikiem spalinowym na tym samym dystansie spali około 130 litrów benzyny, która przy obecnych cenach kosztowałaby około 665 zł. W tym przypadku miesięczna oszczędność to nawet 600 zł.

Silniki elektryczne to nie tylko szansa na obniżenie kosztów podróżowania. Samochody elektryczne, nie emitując groźnych dla środowiska spalin, są pojazdami ekologicznymi.

Wyzwanie dla sieci energetycznej

- Ekologiczne i ekonomiczne auta, choć na razie traktowane w Polsce jako ciekawostka  już wkrótce będą cieszyły się zainteresowaniem wielu odbiorców – uważa Rafał Czyżewski, wiceprezes Energi-Operator. - Dla naszej firmy, odpowiedzialnej za infrastrukturę energetyczną, oznacza to konieczność przygotowania się na nowe wyzwania, związane  choćby z przyłączaniem do sieci stacji ładowania aut, które w przyszłości mogą też stać się… dostawcami niezużytej przez nie energii. Już dziś we współpracy z krajowymi i międzynarodowymi ośrodkami naukowo-badawczymi poszukujemy najlepszych rozwiązań technicznych, aby sprawnie odpowiedzieć na przyszłe potrzeby klientów.

ENERGA nie tylko odgrywa wiodącą rolę na krajowym rynku sprzedaży praw majątkowych do świadectw pochodzenia ze źródeł odnawialnych (zielona energia to ponad 14 procent energii elektrycznej dostarczanej przez Grupę do jej klientów), ale także liderem innowacji technologicznych. Przykładem może być najbardziej zaawansowany w kraju program zdalnego opomiarowania odbiorców, stanowiący bazę do budowy Inteligentnych sieci – systemu, który będzie odpowiedzią m.in. na potrzeby związane z ładowaniem samochodów elektrycznych. Prace badawcze prowadzone są m.in. na Półwyspie Helskim.

 
David Beckham ambasadorem marki Samsung
PDF
09.05.2011.

SamsungŚwiatowej sławy piłkarz ambasadorem Samsung podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie

Wybór Davida Beckhama na ambasadora marki Samsung podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie podyktowany jest przede wszystkim wspólnymi dla sportowca i firmy wartościami. Davida Beckhama i firmę Samsung łączy dążenie do poprawy jakości życia dzieci i młodzieży poprzez wspieranie rozwoju karier utalentowanych, młodych sportowców oraz promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia w społeczeństwie. 

David Beckham, jako Ambasador Dobrej Woli UNICEF, aktywnie uczestniczy w realizacji światowego programu  UNICEF Sports for Development. Program wspiera ideę rozwoju globalnej społeczności poprzez zaangażowanie w sport. Firma Samsung Electronics, w skali globalnej i w Polsce, od wielu lat prowadzi skuteczne projekty zaangażowania społecznego, których celem jest wspieranie młodych talentów na drodze do profesjonalnej kariery. 

Za decyzją o wyborze światowej sławy piłkarza, Davida Beckhama, na ambasadora marki Samsung przemawiają również jego sukcesy sportowe oraz dotychczasowe zaangażowanie w organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w stolicy Wielkiej Brytanii. Urodzony w Leytonstone, we wschodniej części Londynu, piłkarz aktywnie wspierał starania rodzinnego miasta o tytuł gospodarza przyszłorocznych Igrzysk. 

Jestem dumny z bycia częścią zespołu, dzięki któremu Londyn, moje rodzinne miasto, otrzymał szansę organizacji Letnich Igrzysk Olimpijskich w 2012 roku. To jedno z najwspanialsze wydarzenie sportowe na świecie. Wierze, że dzięki współpracy z globalnie uznaną marką, jaką jest Samsung, jeszcze więcej miłośników sportu będzie miało możliwość przeżywania niezwykłych, sportowych emocji podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w Londynie – mówi David Beckham, ambasador marki Samsung.

W ramach globalnego sponsoringu Letnich Igrzysk Olimpijskich 2012 w Londynie firma Samsung Electronics dostarczy zaawansowane rozwiązania technologii bezprzewodowej. We współpracy z firmą płatniczą Visa, Samsung umożliwi zarówno sportowcom, jak i kibicom m.in. proste i wygodne dokonywanie płatności mobilnych z poziomu telefonu dzięki zastosowaniu innowacyjne technologii NFC.

Samsung Electronics wspiera ruch olimpijski od Igrzysk Olimpijskich w Seulu w 1988 roku. Firma była oficjalnym sponsorem Letnich Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w 2008 r. oraz Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Vancouver w 2010 r. Samsung wesprze również nadchodzące Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie w 2012 r. i w Rio De Janeiro w 2016 r. oraz Zimowe Igrzyska w Soczi w 2014 r. W skali globalnej firma jest sponsorem m.in. Międzynarodowego Stowarzyszenia Federacji Lekkoatletycznych IAAF. W Polsce Samsung wspierał m.in. Polski Związek Lekkiej Atletyki; jest organizatorem zawodów lekkoatletycznych Samsung Athletic Cup, których celem jest odkrywanie młodych, sportowych talentów i wspieranie ich na drodze do profesjonalnej kariery oraz Samsung Irena Women’s Run – pięciokilometrowego biegu dla kobiet dedykowanego walce z rakiem piersi – powiedziała Blanka Fijołek, rzecznik prasowy Samsung Electronics Polska.

 
Samsung prezentuje wydajne dyski SSD dla każdego laptopa
PDF
05.05.2011.

SamsungSzybsze uruchamianie komputera, cicha praca i mniejszy pobór prądu – to wszystko właścicielom laptopów mogą zaoferować nowe dyski SSD firmy Samsung. Dyski SSD 470 Series nie zawierają mechanicznych elementów i w całości są oparte na najbardziej niezawodnej i wytrzymałej technologii pamięci flash NAND. Samsung Electronics jest jedynym producentem, który stosuje własne kości pamięci w dyskach SSD.

W porównaniu ze zwykłymi mechanicznymi napędami, dyski SSD pobierają mniej prądu z baterii laptopa  (umożliwiają to niskonapięciowe kości pamięci 1,8V) i gwarantują jego szybsze uruchomienie. Dysk waży tylko 68 gramów, a jego obudowa o standardowej wysokości 9,5 mm jest wykonana ze szczotkowanego aluminium (dysk bez problemu można zainstalować w każdym laptopie korzystającym z tradycyjnych, 2,5-calowych twardych dysków).

W dyskach SSD 470 wykorzystano pamięć flash NAND MLC (Multi Level-Cell) oraz działającą w trybie toggle-mode pamięć DDR2 o pojemności 256 MB. Dysk ma standardowy interfejs SATA 3.0 Gbps, gwarantujący bardzo szybki przesył danych – odczyt do 250 MB/s i zapis do 220 MB/s. Jest w stanie przetworzyć do 43 tys. operacji odczytu i 11 tys. operacji zapisu na sekundę (IOPS) - w porównaniu z twardymi dyskami o prędkości obrotowej 15 tys. RPM dyski SSD 470 oferują 120-krotnie większą wydajność odczytu i 30-krotnie większą wydajność zapisu do standardowych dysków HDD.

Do dysków SSD 470 Series dołączono oprogramowanie SSD Magician Tool pozwalające na optymalizację pracy komputera z zainstalowanym dyskiem SSD. Umożliwia ono także automatyczną aktualizację firmware’u urządzenia. Wkrótce użytkownicy dysków SSD 470 będą mogli pobrać kolejne, dodatkowe programy narzędziowe.

Dyski SSD 470 Series będą dostępne w maju w sugerowanych cenach detalicznych:

- 64GB – 499 zł

- 128GB – 899 zł

- 256GB – 1899 zł

 
<<  start < poprz. 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 541 - 549 z 628




mobile-fuck-videos