Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


TAURON Obs?uga Klienta sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Pozostałe artykuły IT
Darmowe materiały 3D na żądanie w telewizorach Samsung Smart TV
PDF
20.04.2011.

SamsungFirma Samsung Electronics zapowiedziała uruchomienie nowej aplikacji Explore 3D w telewizorach Samsung Smart TV. Darmowa aplikacja zapewni użytkownikom dostęp do trójwymiarowych materiałów wideo na żądanie (VOD), w tym pełnometrażowych filmów dokumentalnych oraz filmów IMAX 3D. Usługa będzie dostępna w Europie w drugiej połowie 2011 roku.

W piątek, 15 kwietnia br., na światowej konferencji prasowej IFA 2011 w hiszpańskim Alicante firma Samsung Electronics zapowiedziała uruchomienie nowej aplikacji Explore 3D w urządzeniach Samsung Smart TV. Dzięki niej użytkownicy będą mogli korzystać z nieograniczonego dostępu do bezpłatnych materiałów wideo na żądanie (VOD). W ramach nowej usługi firma Samsung Electronics udostępni w 3D m.in. pełnometrażowe filmy dokumentalne, zwiastuny kinowych hitów oraz klipy muzyczne. Dzięki aplikacji Explore 3D użytkownicy będą mieli również możliwość oglądania 10 filmów IMAX 3D, które były dotychczas dostępne wyłącznie za pośrednictwem odtwarzaczy 3D Blu-ray. Usługa zostanie uruchomiona w drugiej połowie 2011 roku – początkowo w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i we Włoszech, następnie w pozostałych krajach Europy. 

Aplikacja Explore 3D w telewizorach Samsung Smart TV to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym klientom nieograniczonego dostępu do ekskluzywnych, multimedialnych projekcji 3D. Jest to możliwe m.in. dzięki połączeniu zalet pełnej integracji internetu i telewizji w urządzeniach Smart TV z bogatym doświadczeniem firmy Samsung w zakresie tworzenia rozwiązań 3D - mówi Michael Zöller, European Marketing Director TV/AV, Samsung Electronics.

 
Śpiąca Królewna z Finlandii
PDF
17.04.2011.

Nie tak dawno temu był sobie gigant. Żył spokojnie i panował niepodzielnie na rozwijającym się rynku technologii mobilnych. I pewnie sielanka trwałaby nadal, gdyby do gry nie weszło Jabłko, które dla naszego giganta okazało się zatrute.

W nowe stulecie Nokia wchodziła jako najsilniejszy gracz na światowym rynku mobilnym. Wydawało się, że fińskiemu gigantowi nikt nie jest w stanie zagrozić. A jednak. Dziesięć lat później firma znalazła się w sytuacji nie do pozazdroszczenia. Obecnie jest w najgorszej od 2000 roku kondycji.

Kryzys w Nokii rozpoczął się w 2007 roku, krótko po tym, jak na rynku pojawił się pierwszy smartfon firmy Apple. Użytkownicy na całym świecie zwariowali na punkcie iPhone’a, który umożliwił im proste i szybkie korzystanie z mobilnego Internetu. Inni producenci zaczęli – z większym lub mniejszym powodzeniem – naśladować Apple i zabrali się za produkcję telefonów z dotykowymi wyświetlaczami, rozpoczynając tym samym erę smartfonów.  Erę, którą Nokia najwyraźniej przespała.

Udział fińskiego producenta w globalnym rynku smartfonów systematycznie się zmniejsza. Analitycy mówią o 10-procentowym spadku w ciągu ostatniego roku. Tymczasem rywale nie próżnują - w tym samym czasie swoją pozycję umocnił zarówno Apple, jak i tajwański HTC. Obecnie fińskiemu gigantowi zagraża nie tylko Apple ze swoim iPhonem, ale również stale zyskujący na popularności system operacyjny Google’a – Android.

Dlaczego Nokia przegrywa w smartfonowych rankingach? Przede wszystkim, odpowiedziała na potrzebę dotykowych telefonów ze znacznym opóźnieniem. Nie można pominąć też faktu, że Symbian, uparcie stosowany przez nią system operacyjny, jest przestarzały i pozostawia wiele do życzenia, zwłaszcza w porównaniu z dynamicznie rozwijającymi się systemami konkurencji.

Potrzebę zmian dostrzegł sam Prezes Nokii, Stephen Elop. W zadziwiająco szczerej notatce do pracowników napisał niedawno, że firma znajduje się w wyjątkowo trudnym momencie i gwałtownie domaga się nowej strategii biznesowej. Fiński koncern postanowił się ratować i w lutym ogłosił zawarcie strategicznego partnerstwa z Microsoftem. W efekcie podstawową, domyślną platformą dla smartfonów Nokii ma być Windows Phone 7. Symbian znajdzie natomiast zastosowanie w telefonach niskobudżetowych.

Czy nowa strategia okaże się skuteczna i Nokia odzyska utraconą pozycję? Czas pokaże. Od momentu ogłoszenia współpracy z Microsoftem notowania Nokii spadają. Pierwsze smartfony z Windows Phone 7 pojawią się na rynku najwcześniej pod koniec roku. Nie wiadomo też, czy nie lepsza dla fińskiego koncernu byłaby kooperacja z Androidem. Znawcy tematu twierdzą jednak, że nowa koncepcja ma szansę na sukces, zwłaszcza na rynku europejskim. Trzeba tylko udowodnić konsumentom, że Nokia po liftingu odzyska dawną atrakcyjność i nie będzie gorsza od reszty smartfonów.

----------------------------------------------------------------------

Grzegorz Czapla, Prezes Zarządu Inwestycje.pl S.A.

 
Nexus S - wspólne dzieło Samsung i Google już w Polsce
PDF
15.04.2011.

SamsungW sprzedaży na polskim rynku pojawił się smartfon, który będzie oferowany pod marką Google – Nexus S. Urządzenie to efekt współpracy dwóch liderów rynku telefonii komórkowej – Samsung dostarczył platformę sprzętową, zaś Google swój system operacyjny Android 2.3.

Nowy smartfon Nexus S działa pod kontrolą systemu operacyjnego dla telefonów komórkowych Android 2.3 (Gingerbread). Nowe funkcje oraz rozbudowany, lecz wciąż prosty w obsłudze interfejs użytkownika pozwolą mieć większą kontrolę nad telefonem. W systemie Gingerbread możliwe jest prowadzenie wideorozmów przez Internet (przy wsparciu protokołów VoIP i SIP). Natomiast funkcja NFC (Near Field Communication) sprawia, że telefon może być też wykorzystywany do odczytywania inteligentnych tagów na plakatach, reklamach czy produktach.

Aplikacje Google w Nexus S ładują się wyjątkowo szybko i bez jakichkolwiek opóźnień, ale szybkość pracy nowego telefonu widać szczególnie przy zaawansowanych graficznie zadaniach – odtwarzaniu filmów czy grach z trójwymiarową grafiką.

Odświeżony interfejs użytkownika systemu Android 2.3 czyni nowy telefon bardziej przyjaznym i efektywnym w obsłudze. Ułatwiono w nim dostęp do najczęściej wykorzystywanych funkcji (w tym serwisów oferowanych przez Google), wprowadzono przełącznik aparatu i kamery, a także uproszczono kopiowanie i wklejanie tekstu.

Smartfon Nexus S jest już dostępny w sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 1599 zł.

Google Nexus S (I9023) - specyfikacja techniczna

System operacyjny

Google Android 2.3 (Gingerbread)

Wyświetlacz

4.0” WVGA SuperClear LCD - wygięty

Aparat

Przedni: 5 MPix (2560 x 1920) z autofocusem i lampą błyskową

Tylni: VGA (640 x 480) do wideorozmów

Wideo

Odtwarzanie i nagrywanie filmów w formacie HD (720 x 480)

Obsługiwane formaty wideo: MPEG4, H.264, H.263

Funkcje dodatkowe

Dotykowy wyświetlacz pojemnościowy z powłoką minimalizującą odciski palców

Wibracyjna reakcja na dotyk

Trójosiowy żyroskop, akcelerometr, cyfrowy kompas, czujnik oświetlenia, zbliżenia

Android Market – dostęp do tysięcy aplikacji i usług Google

Odbiornik GPS

Sieć

Quad-band GSM: 850 / 900 / 1800 / 1900 MHz

Tri-band HSPA (HSDPA 7,2 Mbps, HSUPA 5,76 Mbps) : 900 / 1700 / 2100 MHz

Łączność

Wi-Fi 802.11 b/g/n

Bluetooth 2.1 + EDR

microUSB v2.0 (High-Speed)

Near Field Communication (NFC)

Procesor

1 GHz Cortex A8 (Hummingbird)

Pamięć

16 GB

Wymiary

63 x 124,7 x 11,5 mm, 140 g

Bateria

Li-ion 1500 mAh (rozmowa do 840 min. w 2G lub 400 min. w 3G,
 oczekiwanie do 713 h w 2G lub 427 h w 3G)

 * W zależności od rynku specyfikacja techniczna może ulec zmianie.

 
HP dla detalistów
PDF
13.04.2011.

hpHP wprowadza na rynek nowe rozwiązania mające pomóc detalistom w zaspokojeniu potrzeb klientów środowiska handlowego.

Podczas konwencji National Retail HP zaprezentowało nowoczesne rozwiązania, produkty i usługi, które optymalizują koszty sprzedaży detalicznej. Nowe rozwiązania w zakresie prezentacji treści multimedialnych, zarządzania drukiem, druk w chmurze (cloud-based printing) oraz rozwiązania mobilne usprawniają i skracają jednocześnie wymagający proces sprzedaży.

Produkty zaprezentowane podczas konwencji obejmują:

Klienci mają coraz większe wymagania, a nowe rozwiązania HP oferują detalistom skuteczne i atrakcyjne sposoby angażowania uwagi klientów w proces zakupu produktów — od momentu wyjścia z domu, w drodze do sklepu oraz w jego wnętrzu” — powiedział Kobi Elbaz Director, Client Solutions and Workstations Business Unit Manager , Personal Systems Group w regionie EMEACiągłe inwestycje w kompleksowe rozwiązania w zakresie oprogramowania i sprzętu umożliwiają naszym klientom wyróżnienie się na tle konkurencji, zwiększenie ich lojalności, a w rezultacie uzyskanie większych przychodów”.

Oferta cyfrowych ekranów HP

Najnowszy ekran HP służący do wyświetlania treści multimedialnych charakteryzuje się jeszcze lepszymi parametrami: jest zdecydowanie cieńszy i bardziej elegancki od poprzedniego modelu.

Ekran HP LD4210 do zastosowań komercyjnych dostępny jest w wersji o przekątnej 107 cm. Został zaprojektowany z myślą o pracy w trybie ciągłym, w natywnej rozdzielczości Full HD 1920 x 1080. Wyposażony jest w port Ethernet i oprogramowanie HP Network Sign Manager umożliwiające scentralizowane zarządzanie jednym lub kilkoma ekranami. Zmiany można wprowadzać z jednego miejsca i natychmiast zastosować je w 25 ekranach podłączonych do sieci. Model wyposażony jest w gniazda wejściowe i wyjściowe (DisplayPort).  Ekran posiada wąską ramkę zapewniającą bardziej „naturalny” wygląd po skonfigurowaniu kilku ekranów w dużą ścianę wideo. Ramka modelu LD4210 jest prawie dwukrotnie węższa niż w przypadku poprzednich modeli. Produkt objęty jest trzyletnią, rozszerzoną gwarancją.

Ekran HP LD4210 wyposażony jest w technologię odtwarzania materiałów multimedialnych obsługującą bezpośrednie wczytywanie zdjęć, filmów i plików muzycznych(3) z pamięci USB. Takie zastosowanie umożliwia cykliczne odtwarzanie bez konieczności użycia komputera lub osobnego oprogramowania. Dzięki dużej jasności ekranu i współczynnikowi kontrastu 1200:1(4) treści wizualne pozostają ostre i czytelne nawet w miejscach o dużym natężeniu oświetlenia.

Każdy ekran wyświetlający treści multimedialne wyposażony jest w technologię Scaler Technology. Takie zastosowanie ułatwia szeregowe podłączanie ekranów za pośrednictwem portów VGA, co w efekcie umożliwia skonfigurowanie ścian wideo złożonych z maksymalnie 25 ekranów oraz gwarantuje wyjątkowo duży format wyświetlania obrazów. Opcjonalne uchwyty ścienne pozwalają ustawić ekran w pionie lub w poziomie — wystarczy go obrócić i ustawić w odpowiedni sposób. Dostępne są również głośniki montowane z tyłu, które nie zakłócają stonowanej stylistyki ramki ekranu.

Czytnik dla współczesnych detalistów

Czytnik kodów kreskowych HP to urządzenie wyposażone w wiele przydatnych funkcji, takich jak: wielokierunkowe odczytywanie kodów jedno i dwuwymiarowych, skanowanie oraz rejestrowanie obrazów. Detaliści chcący zapewnić sobie dostęp do przydatnych w przyszłości informacji o klientach i ich preferencjach mogą odczytać kupon lub kod kreskowy klienta w ramach programu lojalnościowego, który następnie zostanie wyświetlany na urządzeniu mobilnym. W celu weryfikacji wieku klienta istnieje możliwość zeskanowania np. prawa jazdy.

Urządzenie opracowano z myślą o wygodzie użytkownika wyposażone jest w intuicyjny celownik, posiada większą tolerancję na ruch oraz wskaźnik dźwiękowy i świetlny sygnalizujący pomyślny odczyt kodu. Ergonomiczna i lekka obudowa sprawia, że czytnik może być używany jak standardowy czytnik pistoletowy, a automatyczna technologia wykrywania ruchu umożliwia również bezobsługowe korzystanie z urządzenia.

Wyjątkowe możliwości druku wielofunkcyjnego

Hybrydowa drukarka HP to wielofunkcyjne urządzenie do druku paragonów i kwitów w punktach sprzedaży wykorzystująca technologię MICR (Rozpoznawanie druku wykonywanego atramentem magnetycznym). Drukarka jest idealnie dostosowana do potrzeb sklepów detalicznych chcących drukować paragony, weryfikować czeki lub drukować informacje na różnych formularzach (np. kuponach lub dokumentach zwrotu). Drukarka łączy w sobie technologię druku paragonów na papierze termicznym, druku kwitów i odczytu oraz weryfikacji czeków/formularzy. Dzięki hybrydowej drukarce HP z technologią MICR detaliści mogą ograniczyć ryzyko przyjęcia fałszywego czeku i skrócić czas obsługi klienta.(5)

Hybrydowa drukarka HP zaspokaja potrzeby detalistów, łącząc w sobie wydajność i styl oraz oferując precyzję odczytu czeków na poziomie co najmniej 99%.  Drukarkę charakteryzuje długi okres eksploatacji wynoszący 59 milionów wydrukowanych wierszy i 1,5 milionów cięć noża.

Globalny program i relacje z niezależnymi producentami oprogramowania

Nowy program HP realizowany we współpracy z niezależnymi producentami oprogramowania wzbogaca ofertę szczególnie dla dużych detalistów.  Producenci oprogramowania mogą łatwiej odnieść sukces przezwyciężając bariery biznesowe i techniczne.

W programie biorą udział wiodący producenci oprogramowania do obsługi punktów sprzedaży detalicznej oraz treści multimedialnych w sklepach. Dostarczają certyfikowane konfiguracje sprzętowe, zoptymalizowane pod kątem płynnego i niezawodnego działania. Program jest zarządzany za pośrednictwem specjalnie wdrożonego, globalnego programu HP AllianceOne. Producenci oprogramowania obsługują klientów także we współpracy z lokalnymi działami technicznymi, marketingowymi i handlowymi HP.

Więcej informacji na temat działań HP podczas konwencji NRF można uzyskać za pośrednictwem kanału @HP_Retail w serwisie Twitter lub grupy Retail Technology and Solutions w ramach społeczności LinkedIn.

Informacje o HP

HP, największe na świecie przedsiębiorstwo z branży zaawansowanych technologii, ułatwia klientom indywidualnym i firmom korzystanie z nowoczesnych rozwiązań, oferując im bogaty asortyment produktów — od drukarek, poprzez komputery osobiste, po oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną.

 
Skuteczny menedżer nie boi się innowacji
PDF
13.04.2011.

Sprawne zarządzanie biznesem wymaga opanowania wielu umiejętności. Tworzenie długofalowych strategii, podejmowanie kluczowych decyzji czy bieżące organizowanie prac firmy to zadania menedżerów, które decydują o sukcesie lub porażce przedsięwzięcia. Nie można ich więc opierać na przypadkowych, nieuzasadnionych przesłankach.

 

Sprawny zarządca

 

Odpowiedzialność za efekty wszystkich skomplikowanych procesów, związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa sprawia, że współczesny menedżer powinien umieć prognozować skutki swoich działań, a jednocześnie sprawnie reagować na nieprzewidziane okoliczności. Aby podejmować właściwe decyzje musi mieć więc odpowiednią wiedzę, wynikającą z nieustannego monitoringu sytuacji w przedsiębiorstwie i na rynku. Niezwykle pomocne jest przy tym śledzenie również aktualnych trendów w metodach zarządzania. – Dynamiczny rozwój technologii umożliwia menedżerom korzystanie z nowoczesnych systemów, które aktywnie wspierają procesy decyzyjne. – podkreśla Marek Madej z firmy IMS, która wdraża narzędzia informatyczne i biznesowe wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem – Skuteczny menedżer nie powinien więc ignorować możliwości wprowadzania innowacji, które mogą przyczynić się do poprawy jakości i wyników ekonomicznych podejmowanych działań.

 

Zrozumieć firmę

 

Jednym z ważniejszych czynników wpływających na efektywne kierowanie rozbudowanymi strukturami jest kontrola wszystkich ponoszonych wydatków. Określenie rentowności poszczególnych obiektów kosztów (Klientów, Produktów, Zamówień, Kanałów dystrybucji, Segmentów rynkowych) to proces niezwykle istotny i jednocześnie skomplikowany, w którym finalny koszt obsługi pojedynczego Zamówienia czy Klienta jest wypadkową zaistnienia wielu czynników zmienności. Dlatego w złożonych organizmach biznesowych niezbędnych informacji ze wszystkich jednostek dostarczają systemy działające w oparciu o metodologię Time Driven ABC (Activity-Based Costing). – TD ABC to skuteczny rachunek kosztów działań, który wykorzystując m.in. równania czasowe (TE – Time Equations) umożliwia precyzyjne obliczenie wartości skonsumowanych zasobów przedsiębiorstwa, zorientowanych na określony obiekt związany z Klientem, Produktem czy Zamówieniem. – mówi Marek Madej z IMS – Szczegółowa kalkulacja nie opiera się tu na wartościach uśrednionych, lecz uwzględnia wszystkie przyczyny powstawania kosztów, łącznie z zachodzącymi w trakcie działań zmianami. Dzięki temu widoczne stają się wydatki związane z różnym czasem i formą obsługi klienta czy rozbieżnościami w charakterze, długości i wydajności pracy poszczególnych zatrudnionych. Dysponując przy tym informacjami na temat przyczyn i zasadności zaistniałej sytuacji menedżer ma klarowny obraz rentowności całej struktury oraz jednostkowych procesów.

 

ABC skuteczności

 

Skuteczność stosowanych równań czasowych wynika między innymi z faktu, że powstają one na podstawie wywiadów przeprowadzanych w przedsiębiorstwie w trakcie wdrażania modelu TD ABC. Na ich podstawie identyfikuje się nakład czasu na wykonanie określonych działań oraz czynniki, które mogą spowodować zmienność ich przebiegu. Firma korzysta więc z rozwiązań dopasowanych do jej specyfiki, dzięki czemu ocena efektywności poszczególnych przedsięwzięć jest precyzyjna i zgodna z rzeczywistością. W ten sposób można opracowywać realne projekty efektywnego poprawiania rentowności wszystkich obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Zarządzanie biznesem to przestrzeń dla ludzi kreatywnych, dynamicznych i zdeterminowanych, którzy potrafią patrzeć w przyszłość, a jednocześnie reagować na bieżące trendy i wydarzenia. Współcześni menedżerowie są coraz bardziej otwarci na zmiany i potrafią korzystać z innowacyjnych rozwiązań wspierających podejmowanie istotnych decyzji.

 
<<  start < poprz. 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 550 - 558 z 628




mobile-fuck-videos