Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Rusza konkurs na specjalistę IT
PDF
28.10.2010.


PCdocProblemy z uruchomieniem komputera, czarny ekran monitora i brak reakcji na ruchy myszką, to przykład sytuacji, w której niezbędna jest pomoc zaprzyjaźnionego informatyka. Osoby z takimi umiejętnościami mogą wykorzystać je w konkursie „PC DOCtor poszukiwany!” i wygrać wsparcie w budowaniu własnej firmy.

Konkurs skierowany do wszystkich, którzy interesują się komputerami i chcieliby zacząć swoją karierę zawodową w nowoczesnej firmie z branży IT. 

Zadanie polega na wymyśleniu usługi, którą swoim klientom mógłby zaproponować organizator konkursu. Poprawne zgłoszenie konkursowe powinno zawierać:

  • nazwę usługi;
  • jej opis (maksymalnie na 900 znaków lub prezentacja - 2 slajdy);
  • oraz krótkie hasło reklamowe, które będzie ją promować (maks. 2 zdania).

Na zwycięzcę czeka nagroda o wartości 4000 zł, w postaci zwolnienia z opłat licencyjnych za założenie własnego serwisu komputerowego pod marką PCDOC. Dodatkowo otrzyma on wsparcie organizatora w rozwoju własnego biznesu polegające na cyklu szkoleń z zakresu IT, marketingu i obsługi klienta.

Aby dołączyć do rywalizacji swój pomysł należy wysłać na adres Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Ocenie podlegać będzie jego innowacyjność oraz opłacalność wdrożenia. Konkurs organizowany jest przez ogólnopolską sieć serwisów komputerowych PCDOC.

Zgłoszenia będą przyjmowane od 11.10.2010 do 15.11.2010.

Wyniki konkursu zostaną ogłoszone do 30.11.2010.

Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej drogą mailową.

 
Pentacomp najlepszym partnerem w biznesie
PDF
28.10.2010.

Pentacomp21. października 2010 roku Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. otrzymała nagrodę Najlepszy Partner w Biznesie 2010 w kategorii usługi informatyczne. Nagroda ta przyznawana jest co roku przez miesięcznik ekonomiczny Home & Market.


W tegorocznej edycji konkursu czasopismo Home & Market przyznało nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie” już po raz dziewiąty. We wrześniowym numerze miesięcznika ukazały się wszystkie nominacje. Firma Pentacomp została doceniona w kategorii usługi informatyczne. Nagroda jest kolejnym dowodem na to, że usługi świadczone przez Pentacomp zdecydowanie sięgają najwyższych standardów.

W tegorocznej edycji konkursu o wynikach decydowały badania rynkowe przeprowadzone przez Home & Market. Nagrody „Najlepszy Partner w Biznesie” stanowią wyróżnienie dla przedsiębiorstw i instytucji, które osiągnęły najlepsze wyniki w szeroko rozumianym obszarze biznesowym.

Pentacomp od wielu lat świadczy kompleksowe usługi informatyczne spełniające najwyższe oczekiwania biznesowe, funkcjonalne oraz technologiczne. Klienci firmy stawiając wysokie wymagania ukształtowali charakter firmy, która obecnie znajduje się w gronie liderów rynku informatycznego w Polsce. Pentacomp jest dla swoich Klientów partnerem biznesowym i technologicznym na przestrzeni całego projektu informatycznego: od etapu analizy wymagań, przez prace projektowe i wdrożeniowe po opiekę gwarancyjną. Dlatego też nagroda przyznana przez H&M jest kolejnym powodem do dumy, ponieważ stanowi świadectwo zaufania ze strony Klientów firmy, jak i również uznania ze strony profesjonalistów wchodzących w skład komisji przyznającej wyróżnienia.

Uroczystość ogłoszenia i przyznania tytułów „Najlepszego Partnera w Biznesie“ odbyła się 21 października 2010 r. w Villi Foksal mieszczącej się przy ul. Foksal w Warszawie.

Tytuły „Najlepszego Partnera w Biznesie“, poza usługami informatycznymi, zostały przyznane także w innych kategoriach: leasing, partner roku, bankowość dla firm, rynek paliwowy, rynek energetyczny, instytucja wspierająca biznes, CSR, ubezpieczenia, usługi teleinformatyczne dla MSP, uczelnia ekonomiczna, usługi telekomunikacyjne, transport towarowy oraz transport pasażerski.

Pentacomp Systemy Informatyczne S.A. jest niezależnym, polskim dostawcą rozwiązań informatycznych wspierających duże i średniej wielkości firmy oraz administrację. Od 1995 roku Pentacomp systematycznie i z powodzeniem powiększa doświadczenie i portfel własnych rozwiązań oraz wydłuża listę klientów z sektorów: administracji państwowej i samorządowej, telekomunikacji, finansów i ubezpieczeń oraz innych.

Do grona klientów Pentacompu należą m. in. Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji, Ministerstwo Sprawiedliwości, Komenda Główna Policji, Polska Telefonia Cyfrowa, Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.
 
Ponad milion ekologicznych faktur w Grupie TP
PDF
27.10.2010.


TPSAJuż ponad milion klientów TP i Orange zrezygnowało z papierowych faktur na rzecz bardziej ekologicznych - elektronicznych. Z ekofaktury Orange korzysta około 588 tys. klientów, a z e-faktury i ekofaktury TP blisko 430 tys. klientów.

W Polsce wystawia się 4 miliardy faktur rocznie, co oznacza zużycie 20 tys. ton papieru, na który wycinka 340 tys. drzew, czyli ok. 170 hektarów lasu. To również koszt 160 milionów kWh energii i zanieczyszczenie 8,9 miliardów litrów wody. Dlatego tak ważne jest przekonanie Polaków, że wybór faktury elektronicznej pozwala nam w bardzo konkretny sposób chronić środowisko.

Grupa TP stara się zachęcać do tego swoich klientów. Nie tylko przekonujemy o wygodzie otrzymywania miesięcznego rachunku przez internet, ale poprzez szereg akcji informujemy o ich realnych zaletach w ochronie środowiska. Dodatkową zachętą dla klientów są obniżone opłaty aktywacyjne w nowych promocjach neostrady. To przynosi efekty, w ostatnim półroczu na faktury elektroniczne zdecydowało się ponad 500 tys. klientów Grupy TP.

Dodatkowym bodźcem dla osób, które chcą chronić środowisko naturalne jest zainicjowana przez Grupę TP, we wrześniu 2010 roku, akcja zazieleniania Śląska. Ze środków, które firma zaoszczędzi na zmniejszonej ilości drukowanych faktur sadzony jest las w miejscowości Knurów, na 3 ha szkód górniczych. Do tej pory wolontariusze Grupy TP zasadzili już 27 tysięcy drzew. Szczegóły tej akcji można zobaczyć na filmie zamieszczonym na blogu korporacyjnym Grupy TP: www.blog.tp.pl/korporacyjny/entry/zmieniamy_czarne_na_zielone.

Kolejne takie akcje będą prowadzone wiosną 2011 roku. Więcej informacji można znaleźć w serwisie www.naturatp.pl, gdzie można również posadzić wirtualne drzewo i zachęcić kolejne osoby do akcji zazieleniania Śląska. Zwolennicy e-faktury mogą także spotkać się na profilu naturatp na portalu społecznościowym facebook.

 
Srebrna Effie dla Hipnotyzującej Promocji Netii
PDF
27.10.2010.

NetiaNetia otrzymała Srebrną Effie w kategorii „Telekomunikacja” za kampanię reklamową pt. „Hipnotyzująca Promocja” w XI edycji konkursu efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.


EFFIE to jeden z najważniejszych konkursów branży marketingowej, nagradzający efekty rynkowe uzyskane poprzez kampanie reklamowe. Wręczenie nagród w edycji 2010 konkursu odbyło się podczas Gali 25 października br. w Teatrze Wielkim w Warszawie. W imieniu Netii statuetkę odebrali: Grzegorz Esz, Michał Dolny oraz Michał Breś.

- „Bardzo cieszy nas ta nagroda – tym bardziej, że jest to pierwsza statuetka  EFFIE w historii Netii. Ale jesteśmy pewni, że nie ostatnia – platforma komunikacyjna z udziałem Tomasza Kota, którą wprowadziliśmy półtora roku temu, przyczyniła się do znacznego wzrostu świadomości naszej marki, a co za tym idzie – wzrostu sprzedaży naszych usług i zwiększenia udziałów w rynku” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii.

Nagrodzona kampania reklamowa pierwotnie towarzyszyła „Hipnotyzującej Promocji” Netii na przełomie 2009 i 2010. Z uwagi na jej wysoką – potwierdzoną branżowymi nagrodami – skuteczność oraz bardzo dobre przyjęcie przez widzów, Netia zdecydowała się na jej wykorzystanie również jesienią 2010 r. W główną rolę, hipnotyzera, wcielił się Tomasz Kot, Twarz Netii. Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Brasil, a za zakup mediów ZenithOptimedia.

O EFFIE

EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 38 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

***

Netia jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.
 
MakoLab globalnie dla Renault
PDF
26.10.2010.


MakoLabMakoLab globalnie dla Renault. Dynamiczny rozwój współpracy pomiędzy polskim dostawcą innowacyjnych rozwiązań IT, a międzynarodowym koncernem motoryzacyjnym.  

Firma MakoLab kolejny raz potwierdziła swoją silną pozycję na rynku usług informatycznych dla wielkiego biznesu. Autorski system RSI-CMS zdobył uznanie prestiżowej marki Renault i jest wykorzystywany do sprawnego wprowadzania jej globalnej identyfikacji w lokalnych serwisach Renault dosłownie na całym świecie – niezależnie od stosowanego alfabetu czy uwarunkowań kulturowych.  Proces wdrażania nowego rozwiązania może potrwać nawet kilka lat.

Zacieśnianie współpracy między MakoLabem i koncernem Renault nie jest zaskoczeniem. Firma z powodzeniem realizuje zlecenia Francuzów już od roku 1999, kiedy to zawarto umowę o współpracy w zakresie projektów internetowych i multimedialnych. W krótkim czasie rosnące zaufanie ze strony motoryzacyjnego giganta zaczęło procentować. O ile początkowo pod opieką polskich informatyków znajdowały się jedynie wewnętrzne sieci Intranet i Extranet, już 3 lata później zakres ten poszerzono o prace nad nową postacią witryn publicznych. Wtedy też MakoLab zaprezentował się jako zespół, któremu nieobce są najnowsze technologie internetowe pokroju systemów CMS, XML czy JAVA. Kolejne, profesjonalnie wykonane zlecenia scementowały biznesowy związek: wdrożenie systemu RSI-CMS jest więc logiczną kontynuacją polityki Renault.

RSI-CMS autorstwa MakoLab stworzono z myślą o klientach ceniących sobie autonomię podmiotów sieci partnerskiej, przy jednoczesnym zachowaniu zgodności z wymogami jednolitej korporacyjnej prezentacji. System umożliwia wyjątkowo prostą i wygodną realizację licznych witryn, które - zachowując czytelność i jednolitość wyglądu - mogą znacznie różnić się pod względem zamieszczonych treści. Rozwiązanie doskonale wpisuje się w potrzeby firm o charakterze globalnym, borykających się z problemami związanymi z różnymi wymogami  lokalnych reprezentantów.

Francuski producent samochodów zwrócił uwagę na szczególne funkcjonalności, w które wyposażono projekt MakoLabu. RSI-CMS wykorzystuje ideę definiowanych jednorazowo na etapie wdrażania wzorców stron, czyli tzw. template’ów. System zapewnia również możliwość stworzenia przez Renault witryny wzorcowej, znacznie ułatwiającej kreację własnej witryny przez partnera biznesowego. Rozwiązanie proste i eleganckie. Czyli dokładnie takie, z jakich słynie również twórca kultowych pojazdów silnikowych.

Czynnikiem wyróżniającym RSI-CMS na tle konkurencji jest możliwość korzystania z programu na zasadzie zwykłej aplikacji systemu operacyjnego (np. popularnego Windows). Oznacza to możliwość generowania stron bez konieczności dostępu do sieci. Tworzenie stron WWW z wykorzystaniem RSI-CMS jest wyjątkowo proste, ponieważ edycja treści nie wykorzystuje zewnętrznego panelu edycyjnego, lecz odbywa się bezpośrednio na stronie w oknie przeglądarki - właśnie ten aspekt stanowi sedno mechanizmu „what-you-see-is-what-you-get”. Sprytne rozwiązanie umożliwia zatem korzystanie z systemu nawet laikom, dla których większość technologicznych pojęć może być elementem niezrozumiałego żargonu.

Dodać należy, że edycji podlegają jedynie te elementy, których zmiana jest dopuszczalna przez korporację posiadającą ściśle doprecyzowaną identyfikację wizualną – to kluczowy wymóg firmy dbającej o spójny wizerunek globalnej korporacji.

Kiedy proces obróbki witryny zostanie ukończony, jest ona eksportowana do zwykłych, statycznych stron HTML (czyli takich, które nie zmieniają zawartości czy wyglądu przy każdym wywołaniu). Przekłada się to na możliwość jej upublicznienia na dosłownie każdym, współczesnym serwerze Web: Windows, Mac, Linux itp. To kolejna właściwość, dzięki której system zyskał uznanie korporacji Renault.

Fachowa terminologia i szczegóły techniczne budzą oczywiście szacunek, ale nie to cieszy w kontekście MakoLabu najbardziej. Aspektem znacznie ważniejszym jest fakt, że kolejna polska firma dokłada cegiełkę do budowy wizerunku kraju, który nie boi się światowej konkurencji, i to w nadzwyczaj wymagającej branży. O talencie rodzimych specjalistów mówiło się od dawna. Jeszcze lepiej zdawały sobie z niego sprawę koncerny zagraniczne, niejednokrotnie wręcz bijące się o absolwentów naszych uczelni. Nadszedł czas, kiedy polscy gracze IT wyznaczają światowe trendy i dostarczają rozwiązania na globalnym poziomie.

RSI-CMS autorstwa MakoLabu obsługuje ponad 20 witryn Renault na całym świecie (np. izraelską, irańską, algierską, malezyjską), zaś do końca 2010 roku liczba ta najprawdopodobniej wzrośnie do 30. Zespół MakoLabu zapewnia pełne, anglojęzyczne wsparcie użytkowników we wszystkich tych krajach, radząc sobie nawet z największymi wyzwaniami, takimi jak różne alfabety i sposoby czytania tekstów – od lewej do prawej i od prawej do lewej.

 
<<  start < poprz. 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1315 - 1323 z 1386




mobile-fuck-videos