PKO Bank Polski rozstrzygnął przetarg na wybór agencji interaktywnej
|
|
|
27.04.2011. |
PKO Bank Polski wybrał K2 Internet SA w przetargu na wybór
wiodącej agencji interaktywnej. Zwycięska firma będzie świadczyć swoje
usługi dla Banku i całej Grupy Kapitałowej. Umowa o współpracy pomiędzy
firmami została podpisana na 3 lata.
Agencja K2 Internet SA jest jedną z największych i
uznanych agencji interaktywnych na polskim rynku. Dla PKO Banku
Polskiego będzie agencją wiodącą, a do jej zadań należeć będzie
zapewnienie wsparcia strategicznego i operacyjnego dla działalności
marketingowej Banku w Internecie. W ramach obsługi marketingowej K2
Internet SA zajmie się świadczeniem pełnego spektrum usług
interaktywnych w zakresie:
- realizacji projektów rozwojowych,
- obsługi kreatywno-marketingowej,
- obsługi kanałów mobilnych,
- realizacji usług doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji
marketingu interaktywnego, planowania i prowadzenia kampanii
internetowych.
- Spółka K2 Internet SA ma szerokie doświadczenia we współpracy z
dużymi klientami, jak również w realizacji złożonych projektów.
Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze
Banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu
internetowego Grupy Kapitałowej Banku – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO Banku Polskiego.
Ponadto K2 Internet SA będzie odpowiedzialna za działania w zakresie
promocji wizerunku Banku oraz promocji produktów i usług wszystkich
obszarów działania Banku, jak również spółek Grupy Kapitałowej.
- Jesteśmy dumni, z tego, że PKO Bank Polski obdarzył nas
zaufaniem. Naszą ambicją jest, by nasza praca przełożyła się na
umocnienie pozycji rynkowej największej instytucji finansowej w Polsce. W
tym kontekście traktujemy wybranie nas przez PKO Bank Polski na wiodącą
agencję interaktywną jako jedno z najważniejszych wyzwań w historii
naszej firmy – komentuje Tomasz Tomczyk, Wiceprezes Zarządu K2 Internet SA.
|
|
Inwestorzy czekają na startupy na VII warszawskim Pitch Rally
|
|
|
26.04.2011. |
Masz dobry pomysł na biznes internetowy? Chcesz zaistnieć na
rynku? Potrzebujesz finansowania? Podczas warszawskiego Pitch Rally
możesz znaleźć inwestora dla swojego projektu. Już 11 maja odbędzie się
siódme spotkanie, na którym przedstawiciele wiodących funduszy venture
capital będą poszukiwać startupowych „perełek”. Gośćmi specjalnymi będą
John Lunn z PayPal i David Bizer z HackFwd.
Już siódme, zamknięte spotkanie z cyklu Pitch Rally odbędzie się w
środę, 11 maja w Warszawie. Po raz kolejny najlepsi przedsiębiorcy
internetowi będą mogli zaprezentować swoje startupy przedstawicielom
wiodących funduszy venture capital i przekonać ich do sfinansowania
swojego przedsięwzięcia. Prezentacje odbywają się w języku angielskim,
co umożliwia integrację zagranicznych inwestorów z polskim rynkiem i
włączenie się rodzimych firm w międzynarodowy system startupów. Na
majowe spotkanie pomysłodawcy i organizatorzy imprezy, fundusz VC early
stage HardGAMMA Ventures i firma doradcza UBIK Business Consulting,
zaprosili Johna Lunna, odpowiedzialnego za współpracę z deweloperami
startupów w PayPalX i eBay oraz Davida Bizera, łowcę technologicznych
talentów w HackFwd, wcześniej pracującego dla Google i Netscape.
- Organizowane przez nas spotkania Pitch Rally to jedyne tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku – mówi Krzysztof Kowalczyk, założyciel i partner zarządzający UBIK Business Consulting oraz partner w HardGAMMA Ventures. - Dajemy
młodym i zdolnym przedsiębiorcom niepowtarzalną okazję do
zaprezentowania swoich pomysłów przed inwestorami, do których w innych
okolicznościach nie mieliby dostępu. Umożliwiamy również pozyskanie
unikalnej wiedzy od światowej klasy specjalistów, jak nasz majowy gość
David Bizer z HackFwd czy wcześniejsi - Jani Byrne z IBM Venture Capital
Group, Carlos Espinala z funduszu Seedcamp.com czy Jon Bradford z
akceleratora Springboard.com – dodaje Piotr Sienkiewicz, drugi z partnerów w HardGAMMA Ventures.
- Podczas Pitch Rally nawiązaliśmy kilka ciekawych kontaktów, które mogą realnie przełożyć się na dalszy rozwój naszego biznesu
– mówi Jacek Nowak, prezes Webventure Sp. z o.o., do której należy
www.R1NG.pl – pierwszy polski serwis z legalnymi teleturniejami online
na prawdziwe pieniądze. - Bardzo cenna była dla nas możliwość
odbycia dyskusji w kuluarach i uzyskania opinii na temat naszego biznesu
od wartościowych osób. Zaowocowało to między innymi kontaktami z
ciekawymi partnerami biznesowymi za granicą – dodaje dr Jan Zając ze SmartNET Research & Solutions, twórca m.in. Fanpage Trendera.
Pierwsze warszawskie spotkanie z cyklu Pitch Rally odbyło się w
październiku 2010. Od tamtego czasu comiesięczne zamknięte eventy
kojarzą młodych i innowacyjnych przedsiębiorców z inwestorami
zainteresowanymi finansowym wsparciem najciekawszych projektów.
Najnowszym przedsięwzięciem organizatorów Pitch Rally będzie pierwszy w
Polsce Startup Weekend – warszawska edycja światowego formatu maratonu
tworzenia startupów. Celem tego 54-godzinnego spotkania jest stworzenie
fundamentów startupu technologicznego oraz pozyskanie partnerów w
postaci programistów, grafików czy marketingowca. Od piątkowego
popołudnia po niedzielną noc uczestnicy przekuwają swoje pomysły w
produkty, budują zespoły oraz konsultują swoje rozwiązania z mentorami.
Więcej szczegółów na temat Startup Weekendu, który odbędzie się w
dniach 13 – 15 maja, odnaleźć można na stronie
warsaw.startupweekend.org. Wszystkie informacje dotyczące minionych
spotkań Pitch Rally i najbliższego majowego eventu dostępne są na
stronie Pitchrally.com. Do końca kwietnia za pośrednictwem formularza
http://pitchrally.com/about/#form zgłaszać można chęć udziału w
spotkaniu.
|
|
Rozwój komunikacji M2M dzięki technologii Telenor Connexion
|
|
|
21.04.2011. |
- Zasoby Telenor Connexion pozwolą rozszerzyć ofertę w dziedzinie komunikacji M2M
- Telenor Connexion jest pierwszym klientem wykorzystującym Device
Connection Platform firmy Ericsson - usługę, która umożliwia operatorom
oferowanie połączeń M2M nie tylko między smartfonami i laptopami
- Model biznesowy oparty na udostępnianiu oprogramowania jako usługi przez Internet obniża bariery dostępności
Firma Ericsson zawarła umowę w sprawie przejęcia od Telenor Connexion
platformy technologicznej do komunikacji M2M. Przejęcie to wiąże się z
ambicjami firmy Ericsson, aby rozwinąć rynek rozwiązań do komunikacji
M2M przez wprowadzenie zaawansowanej technologii i wykorzystanie wiedzy
jedenastu pracowników Telenor Connexion, którzy zgodnie z warunkami
umowy zostaną przeniesieni. Telenor Connexion należy w całości do
Telenor Group, jednego z największych na świecie operatorów telefonii
komórkowej, który ma 203 miliony abonentów.
Telenor Connexion jest także pierwszym klientem wykorzystującym
Device Connection Platform firmy Ericsson, usługę zaprezentowaną w lutym
na konferencji Mobile World Congress. Device Connection Platform
umożliwia operatorom telekomunikacyjnym konfigurowanie usług M2M
dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstw. Platforma ta jest oferowana w
ramach modelu biznesowego „oprogramowanie jako usługa”, co zmniejsza
koszty inwestycji początkowych w technologie i przyspiesza wprowadzanie
produktów na rynek.
Komunikacja mobilna jest wykorzystywana w kilku rozwiązaniach M2M,
takich jak inteligentne mierniki i zarządzanie flotą. Jest przydatna we
wszystkich produktach z oprogramowaniem, które można łatwo aktualizować,
jeśli są one połączone z siecią bezprzewodową.
Per Simonsen, dyrektor generalny Telenor Connexion, powiedział:
„Rozwiązania M2M są coraz popularniejsze, a rynek jest znacznie bardziej
dojrzały niż w 2008 r., gdy tworzyliśmy Telenor Connexion.
Wykorzystanie naszej oferty na platformie firmy Ericsson pozwoli
skoncentrować nasze zasoby na zaawansowanych usługach, lepszych,
dostosowywanych produktach i współpracy z partnerami, co jeszcze
bardziej wzmocni naszą pozycję lidera wśród dostawców znakomitych
rozwiązań M2M dla firm i w zastosowaniach o znaczeniu krytycznym”.
Magnus Furustam, wiceprezes i dyrektor działu sieci rdzeniowej i IMSw
firmie Ericsson, powiedział: „Technologia M2M firmy Telenor Connexion
stanowi dopełnienie naszych usług i poprawi jakość naszej oferty dzięki
wiedzy pionierów w tej dziedzinie. Naszą ambicją jest rozwój rynku M2M i
oferowanie klientom rozwiązania, które będą mogli szybko wykorzystać na
rynku przy niskich kosztach inwestycji początkowych”.
Umowa przewiduje przejęcie platformy technologicznej M2M firmy
Telenor Connexion oraz przeniesienie jedenastu pracowników, którzy będą
dalej rozwijać usługi oferowane przez Device Connection Platform firmy
Ericsson.
Przejęcie to nie wymaga zatwierdzenia przez władze, ale przed
sfinalizowaniem umowy trzeba jeszcze uzgodnić jej warunki. Szczegóły
finansowe nie zostały ujawnione.
|
|
Najnowsza wersja aplikacji Notowania OnLine Comarch dostępna dla klientów Alior Banku
|
|
|
20.04.2011. |
Biuro Maklerskie
Alior Banku udostępniło nową wersję aplikacji Notowania OnLine (NOL 3),
rozszerzoną o moduł transakcyjny. Nowe funkcjonalności aplikacji pozwalają na
szybkie reagowanie na zmieniające się warunki giełdowe i większą automatyzację
realizowanych strategii inwestycyjnych.
System Comarch NOL 3 to aplikacja umożliwiająca śledzenie
w czasie rzeczywistym notowań instrumentów finansowych na GPW w Warszawie,
analizę techniczną, podgląd aktualnego stanu rachunku, a także tworzenie
indywidualnych strategii inwestycyjnych dostosowanych do profilu Inwestora.
NOL3 został wdrożony w takich domach maklerskich jak DM BZ WBK, BM BPH, BM
Alior Banku czy też DM BOŚ.
- Nowa wersja aplikacji NOL 3, udostępniona klientom Biura Maklerskiego
Alior Banku, została wzbogacona o moduł transakcyjny, który spełnia oczekiwania
zarówno początkujących jak i zaawansowanych inwestorów. Podczas wdrożenia
kładliśmy nacisk na funkcjonalność oraz łatwość obsługi zleceń dlatego też w
procesie składania zlecenia nie wymagamy od użytkownika sprawdzania dodatkowych
parametrów tj. portfel i warunek OTP. Na uwagę zasługuje również automatycznie
aktualizowana zakładka zawierająca walory znajdujące się na rachunku brokerskim
oraz funkcja śledzenia kursu, która umożliwia bieżącą aktualizację limitu ceny
w przygotowanym zleceniu - mówi Wojciech Wyżga dyrektor ds. e-brokerage Biura Maklerskiego Alior Banku.
- Obecnie pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami NOL3 związanymi z
uwarunkowaniami Universal Trading Platform – nowego systemu giełdowego, który
ma ruszyć na GPW w 2012 roku - mówi Grzegorz Prosowicz, Business Development Manager
Comarch SA. - Comarch Notowania Online 3 to najnowocześniejsze na polskim rynku
narzędzie umożliwiające dostęp do bieżących notowań i informacji rynkowych,
analizę rynku oraz poszczególnych walorów, a także realizację zadań typowych
dla rozwiązań Order Management System (OMS): składanie zleceń bezpośrednio z
tabeli notowań oraz ich przesyłanie na rynek w odpowiednim momencie.
|
|
Darmowe materiały 3D na żądanie w telewizorach Samsung Smart TV
|
|
|
20.04.2011. |
Firma Samsung Electronics zapowiedziała uruchomienie nowej
aplikacji Explore 3D w telewizorach Samsung Smart TV. Darmowa aplikacja
zapewni użytkownikom dostęp do trójwymiarowych materiałów wideo na
żądanie (VOD), w tym pełnometrażowych filmów dokumentalnych oraz filmów
IMAX 3D. Usługa będzie dostępna w Europie w drugiej połowie 2011 roku.
W piątek, 15 kwietnia br., na światowej konferencji prasowej IFA 2011
w hiszpańskim Alicante firma Samsung Electronics zapowiedziała
uruchomienie nowej aplikacji Explore 3D w urządzeniach Samsung Smart TV.
Dzięki niej użytkownicy będą mogli korzystać z nieograniczonego
dostępu do bezpłatnych materiałów wideo na żądanie (VOD). W ramach nowej
usługi firma Samsung Electronics udostępni w 3D m.in. pełnometrażowe
filmy dokumentalne, zwiastuny kinowych hitów oraz klipy muzyczne. Dzięki
aplikacji Explore 3D użytkownicy będą mieli również możliwość oglądania
10 filmów IMAX 3D, które były dotychczas dostępne wyłącznie za
pośrednictwem odtwarzaczy 3D Blu-ray. Usługa zostanie uruchomiona w
drugiej połowie 2011 roku – początkowo w Wielkiej Brytanii, Francji,
Niemczech, Hiszpanii i we Włoszech, następnie w pozostałych krajach
Europy.
Aplikacja Explore 3D w telewizorach Samsung Smart TV to kolejny
krok w kierunku zapewnienia naszym klientom nieograniczonego dostępu do
ekskluzywnych, multimedialnych projekcji 3D. Jest to możliwe m.in.
dzięki połączeniu zalet pełnej integracji internetu i telewizji w
urządzeniach Smart TV z bogatym doświadczeniem firmy Samsung w zakresie
tworzenia rozwiązań 3D - mówi Michael Zöller, European Marketing Director TV/AV, Samsung Electronics.
|
|
|