Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
PKO Bank Polski rozstrzygnął przetarg na wybór agencji interaktywnej
PDF
27.04.2011.

PKOPKO Bank Polski wybrał K2 Internet SA w przetargu na wybór wiodącej agencji interaktywnej. Zwycięska firma będzie świadczyć swoje usługi dla Banku i całej Grupy Kapitałowej. Umowa o współpracy pomiędzy firmami została podpisana na 3 lata.

Agencja K2 Internet SA jest jedną z największych i uznanych agencji interaktywnych na polskim rynku. Dla PKO Banku Polskiego będzie agencją wiodącą, a do jej zadań należeć będzie zapewnienie wsparcia strategicznego i operacyjnego dla działalności marketingowej Banku w Internecie. W ramach obsługi marketingowej K2 Internet SA zajmie się świadczeniem pełnego spektrum usług interaktywnych w zakresie:

  • realizacji projektów rozwojowych,
  • obsługi kreatywno-marketingowej,
  • obsługi kanałów mobilnych,
  • realizacji usług doradztwa strategicznego w zakresie komunikacji marketingu interaktywnego, planowania i prowadzenia kampanii internetowych.

- Spółka K2 Internet SA ma szerokie doświadczenia we współpracy z dużymi klientami, jak również w realizacji złożonych projektów. Wykorzystanie tych doświadczeń będzie bardzo przydatne przy obsłudze Banku, a w szczególności przy realizacji projektu nowego serwisu internetowego Grupy Kapitałowej Banku – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Marketingu PKO Banku Polskiego.

Ponadto K2 Internet SA będzie odpowiedzialna za działania w zakresie promocji wizerunku Banku oraz promocji produktów i usług wszystkich obszarów działania Banku, jak również spółek Grupy Kapitałowej.

- Jesteśmy dumni, z tego, że PKO Bank Polski obdarzył nas zaufaniem. Naszą ambicją jest, by nasza praca przełożyła się na umocnienie pozycji rynkowej największej instytucji finansowej w Polsce. W tym kontekście traktujemy wybranie nas przez PKO Bank Polski na wiodącą agencję interaktywną jako jedno z najważniejszych wyzwań w historii naszej firmy – komentuje Tomasz Tomczyk, Wiceprezes Zarządu K2 Internet SA.

 
Inwestorzy czekają na startupy na VII warszawskim Pitch Rally
PDF
26.04.2011.

Masz dobry pomysł na biznes internetowy? Chcesz zaistnieć na rynku? Potrzebujesz finansowania? Podczas warszawskiego Pitch Rally możesz znaleźć inwestora dla swojego projektu. Już 11 maja odbędzie się siódme spotkanie, na którym przedstawiciele wiodących funduszy venture capital będą poszukiwać startupowych „perełek”. Gośćmi specjalnymi będą John Lunn z PayPal i David Bizer z HackFwd.

Już siódme, zamknięte spotkanie z cyklu Pitch Rally odbędzie się w środę, 11 maja w Warszawie. Po raz kolejny najlepsi przedsiębiorcy internetowi będą mogli zaprezentować swoje startupy przedstawicielom wiodących funduszy venture capital i przekonać ich do sfinansowania swojego przedsięwzięcia. Prezentacje odbywają się w języku angielskim, co umożliwia integrację zagranicznych inwestorów z polskim rynkiem i włączenie się rodzimych firm w międzynarodowy system startupów. Na majowe spotkanie pomysłodawcy i organizatorzy imprezy, fundusz VC early stage HardGAMMA Ventures i firma doradcza UBIK Business Consulting, zaprosili Johna Lunna, odpowiedzialnego za współpracę z deweloperami startupów w PayPalX i eBay oraz Davida Bizera, łowcę technologicznych talentów w HackFwd, wcześniej pracującego dla Google i Netscape.

- Organizowane przez nas spotkania Pitch Rally to jedyne tego typu przedsięwzięcie na polskim rynku – mówi Krzysztof Kowalczyk, założyciel i partner zarządzający UBIK Business Consulting oraz partner w HardGAMMA Ventures. - Dajemy młodym i zdolnym przedsiębiorcom niepowtarzalną okazję do zaprezentowania swoich pomysłów przed inwestorami, do których w innych okolicznościach nie mieliby dostępu. Umożliwiamy również pozyskanie unikalnej wiedzy od światowej klasy specjalistów, jak nasz majowy gość David Bizer z HackFwd czy wcześniejsi - Jani Byrne z IBM Venture Capital Group, Carlos Espinala z funduszu Seedcamp.com czy Jon Bradford z akceleratora Springboard.com – dodaje Piotr Sienkiewicz, drugi z partnerów w HardGAMMA Ventures.  

- Podczas Pitch Rally nawiązaliśmy kilka ciekawych kontaktów, które mogą realnie przełożyć się na dalszy rozwój naszego biznesu – mówi Jacek Nowak, prezes Webventure Sp. z o.o., do której należy www.R1NG.pl – pierwszy polski serwis z legalnymi teleturniejami online na prawdziwe pieniądze. - Bardzo cenna była dla nas możliwość odbycia dyskusji w kuluarach i uzyskania opinii na temat naszego biznesu od wartościowych osób. Zaowocowało to między innymi kontaktami z ciekawymi partnerami biznesowymi za granicą – dodaje dr Jan Zając ze SmartNET Research & Solutions, twórca m.in. Fanpage Trendera.

Pierwsze warszawskie spotkanie z cyklu Pitch Rally odbyło się w październiku 2010. Od tamtego czasu comiesięczne zamknięte eventy kojarzą młodych i innowacyjnych przedsiębiorców z inwestorami zainteresowanymi finansowym wsparciem najciekawszych projektów. Najnowszym przedsięwzięciem organizatorów Pitch Rally będzie pierwszy w Polsce Startup Weekend – warszawska edycja światowego formatu maratonu tworzenia startupów. Celem tego 54-godzinnego spotkania jest stworzenie fundamentów startupu technologicznego oraz pozyskanie partnerów w postaci programistów, grafików czy marketingowca. Od piątkowego popołudnia po niedzielną noc uczestnicy przekuwają swoje pomysły w produkty, budują zespoły oraz konsultują swoje rozwiązania z mentorami. Więcej szczegółów na temat Startup Weekendu, który odbędzie się w dniach 13 – 15 maja, odnaleźć można na stronie warsaw.startupweekend.org. Wszystkie informacje dotyczące minionych spotkań Pitch Rally i najbliższego majowego eventu dostępne są na stronie Pitchrally.com. Do końca kwietnia za pośrednictwem formularza http://pitchrally.com/about/#form zgłaszać można chęć udziału w spotkaniu.

 
Rozwój komunikacji M2M dzięki technologii Telenor Connexion
PDF
21.04.2011.

 

Ericsson
  • Zasoby Telenor Connexion pozwolą rozszerzyć ofertę w dziedzinie komunikacji M2M
  • Telenor Connexion jest pierwszym klientem wykorzystującym Device Connection Platform firmy Ericsson - usługę, która umożliwia operatorom oferowanie połączeń M2M nie tylko między smartfonami i laptopami
  • Model biznesowy oparty na udostępnianiu oprogramowania jako usługi przez Internet obniża bariery dostępności

Firma Ericsson zawarła umowę w sprawie przejęcia od Telenor Connexion platformy technologicznej do komunikacji M2M. Przejęcie to wiąże się z ambicjami firmy Ericsson, aby rozwinąć rynek rozwiązań do komunikacji M2M przez wprowadzenie zaawansowanej technologii i wykorzystanie wiedzy jedenastu pracowników Telenor Connexion, którzy zgodnie z warunkami umowy zostaną przeniesieni. Telenor Connexion należy w całości do Telenor Group, jednego z największych na świecie operatorów telefonii komórkowej, który ma 203 miliony abonentów.

Telenor Connexion jest także pierwszym klientem wykorzystującym Device Connection Platform firmy Ericsson, usługę zaprezentowaną w lutym na konferencji Mobile World Congress. Device Connection Platform umożliwia operatorom telekomunikacyjnym konfigurowanie usług M2M dostosowanych do potrzeb przedsiębiorstw. Platforma ta jest oferowana w ramach modelu biznesowego „oprogramowanie jako usługa”, co zmniejsza koszty inwestycji początkowych w technologie i przyspiesza wprowadzanie produktów na rynek.

Komunikacja mobilna jest wykorzystywana w kilku rozwiązaniach M2M, takich jak inteligentne mierniki i zarządzanie flotą. Jest przydatna we wszystkich produktach z oprogramowaniem, które można łatwo aktualizować, jeśli są one połączone z siecią bezprzewodową.

Per Simonsen, dyrektor generalny Telenor Connexion, powiedział: „Rozwiązania M2M są coraz popularniejsze, a rynek jest znacznie bardziej dojrzały niż w 2008 r., gdy tworzyliśmy Telenor Connexion. Wykorzystanie naszej oferty na platformie firmy Ericsson pozwoli skoncentrować nasze zasoby na zaawansowanych usługach, lepszych, dostosowywanych produktach i współpracy z partnerami, co jeszcze bardziej wzmocni naszą pozycję lidera wśród dostawców znakomitych rozwiązań M2M dla firm i w zastosowaniach o znaczeniu krytycznym”.

Magnus Furustam, wiceprezes i dyrektor działu sieci rdzeniowej i IMSw firmie Ericsson, powiedział: „Technologia M2M firmy Telenor Connexion stanowi dopełnienie naszych usług i poprawi jakość naszej oferty dzięki wiedzy pionierów w tej dziedzinie. Naszą ambicją jest rozwój rynku M2M i oferowanie klientom rozwiązania, które będą mogli szybko wykorzystać na rynku przy niskich kosztach inwestycji początkowych”.

Umowa przewiduje przejęcie platformy technologicznej M2M firmy Telenor Connexion oraz przeniesienie jedenastu pracowników, którzy będą dalej rozwijać usługi oferowane przez Device Connection Platform firmy Ericsson.

Przejęcie to nie wymaga zatwierdzenia przez władze, ale przed sfinalizowaniem umowy trzeba jeszcze uzgodnić jej warunki. Szczegóły finansowe nie zostały ujawnione.

 
Najnowsza wersja aplikacji Notowania OnLine Comarch dostępna dla klientów Alior Banku
PDF
20.04.2011.

ComarchBiuro Maklerskie Alior Banku udostępniło nową wersję aplikacji Notowania OnLine (NOL 3), rozszerzoną o moduł transakcyjny. Nowe funkcjonalności aplikacji pozwalają na szybkie reagowanie na zmieniające się warunki giełdowe i większą automatyzację realizowanych strategii inwestycyjnych.

 

System Comarch NOL 3 to aplikacja umożliwiająca śledzenie w czasie rzeczywistym notowań instrumentów finansowych na GPW w Warszawie, analizę techniczną, podgląd aktualnego stanu rachunku, a także tworzenie indywidualnych strategii inwestycyjnych dostosowanych do profilu Inwestora. NOL3 został wdrożony w takich domach maklerskich jak DM BZ WBK, BM BPH, BM Alior Banku czy też DM BOŚ.

- Nowa wersja aplikacji NOL 3, udostępniona klientom Biura Maklerskiego Alior Banku, została wzbogacona o moduł transakcyjny, który spełnia oczekiwania zarówno początkujących jak i zaawansowanych inwestorów. Podczas wdrożenia kładliśmy nacisk na funkcjonalność oraz łatwość obsługi zleceń dlatego też w procesie składania zlecenia nie wymagamy od użytkownika sprawdzania dodatkowych parametrów tj. portfel i warunek OTP. Na uwagę zasługuje również automatycznie aktualizowana zakładka zawierająca walory znajdujące się na rachunku brokerskim oraz funkcja śledzenia kursu, która umożliwia bieżącą aktualizację limitu ceny w przygotowanym zleceniu - mówi Wojciech Wyżga dyrektor ds. e-brokerage Biura Maklerskiego Alior Banku.

- Obecnie pracujemy nad kolejnymi funkcjonalnościami NOL3 związanymi z uwarunkowaniami Universal Trading Platform – nowego systemu giełdowego, który ma ruszyć na GPW w 2012 roku - mówi Grzegorz Prosowicz, Business Development Manager Comarch SA.  - Comarch Notowania Online 3 to najnowocześniejsze na polskim rynku narzędzie umożliwiające dostęp do bieżących notowań i informacji rynkowych, analizę rynku oraz poszczególnych walorów, a także realizację zadań typowych dla rozwiązań Order Management System (OMS): składanie zleceń bezpośrednio z tabeli notowań oraz ich przesyłanie na rynek w odpowiednim momencie.

 
Darmowe materiały 3D na żądanie w telewizorach Samsung Smart TV
PDF
20.04.2011.

SamsungFirma Samsung Electronics zapowiedziała uruchomienie nowej aplikacji Explore 3D w telewizorach Samsung Smart TV. Darmowa aplikacja zapewni użytkownikom dostęp do trójwymiarowych materiałów wideo na żądanie (VOD), w tym pełnometrażowych filmów dokumentalnych oraz filmów IMAX 3D. Usługa będzie dostępna w Europie w drugiej połowie 2011 roku.

W piątek, 15 kwietnia br., na światowej konferencji prasowej IFA 2011 w hiszpańskim Alicante firma Samsung Electronics zapowiedziała uruchomienie nowej aplikacji Explore 3D w urządzeniach Samsung Smart TV. Dzięki niej użytkownicy będą mogli korzystać z nieograniczonego dostępu do bezpłatnych materiałów wideo na żądanie (VOD). W ramach nowej usługi firma Samsung Electronics udostępni w 3D m.in. pełnometrażowe filmy dokumentalne, zwiastuny kinowych hitów oraz klipy muzyczne. Dzięki aplikacji Explore 3D użytkownicy będą mieli również możliwość oglądania 10 filmów IMAX 3D, które były dotychczas dostępne wyłącznie za pośrednictwem odtwarzaczy 3D Blu-ray. Usługa zostanie uruchomiona w drugiej połowie 2011 roku – początkowo w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i we Włoszech, następnie w pozostałych krajach Europy. 

Aplikacja Explore 3D w telewizorach Samsung Smart TV to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym klientom nieograniczonego dostępu do ekskluzywnych, multimedialnych projekcji 3D. Jest to możliwe m.in. dzięki połączeniu zalet pełnej integracji internetu i telewizji w urządzeniach Smart TV z bogatym doświadczeniem firmy Samsung w zakresie tworzenia rozwiązań 3D - mówi Michael Zöller, European Marketing Director TV/AV, Samsung Electronics.

 
<<  start < poprz. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1171 - 1179 z 1386




mobile-fuck-videos