Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Nk.pl - nowości produktowe w pierwszym kwartale 2011
PDF
05.04.2011.

NKW pierwszym kwartale 2011 roku serwis nk.pl wprowadził szereg rozwinięć i nowości produktowych. Poza zmianą strony logowania, nową aplikacją mobilną i widżetem "Fajne!", nowości pojawiły się w niemal każdym elemencie portalu.

Design NK

W marcu została wprowadzona nowa strona logowania NK. Projekty były testowane przez sto tysięcy internautów, najbardziej zaangażowani testerzy wyrażali też swoje opinie w specjalnej grupie poświęconej temu rozwinięciu. Testy i badania trwały kilka tygodni. Najlepiej przyjęty design został wprowadzony przy aprobacie Użytkowników.

Zmiany dosięgnęły również okienka "Aktywni znajomi" na stronie głównej NK. Aktualnie znajduje się ono w bardziej wyeksponowanym miejscu, a obok imion i nazwisk, widać w nim awatary znajomych. Ponadto bardziej widoczne jest powiadomienie o urodzinach, które zyskało własne okienko w prawej szpalcie strony głównej.

Bezpieczeństwo i obsługa Użytkownika

W pierwszym kwartale NK uruchomiła kolejne narzędzie dedykowane komfortowi i bezpieczeństwu swoich Użytkowników. Dzięki nowemu przyciskowi "zgłoś spam" osadzonemu w poczcie wewnętrznej, można intuicyjnie i błyskawicznie zgłosić niepożądane treści wprost z panelu poczty. Zgłoszenie automatycznie dotrze do specjalistów od obsługi Użytkownika.

Równolegle trwały prace nad usprawnieniami w multimedialnym Centrum Pomocy NK. Strona nk.pl/pomoc zyskała nowe funkcje, które umożliwiają internautom jej współtworzenie. Użytkownicy mogą efektywniej wyszukiwać opisy funkcjonalności, a także proponować własne wskazówki i pytania.
    
Nowe platformy

Ostatnio premierę miała także aplikacja portalu nk.pl dla smartfonów z systemem Windows Mobile. Po iPhone'ach, to kolejne środowisko, w którym można korzystać z NK w komórce. W przygotowaniu wersja dla popularnego systemu Android. Użytkownicy NK już ponad rok mogą korzystać z aplikacji mobilnych.

Ekspansja na inne platformy niż www, to również aplikacja portalu pod system Windows, instalowana na komputerach Użytkowników. Program nie jest jeszcze publicznie dostępny. Niedawno rozpoczęły się zamknięte betatesty produktu. Przewidywana premiera to drugi kwartał 2011.

Wyszukiwarka

Zmiany w NK nie ominęły również wyszukiwarki. Po wpisaniu w niej pierwszych liter, zasugeruje ona kontakt z osobą z listy znajomych w NK. W ten sposób produkt zyskał dodatkową funkcję - nie służy tylko odnajdywaniu osób, ale również szybkiemu kontaktowi ze znajomymi. Ponadto, tak jak w oknie "Aktywni znajomi", w wyszukiwarce zaczęły być wyświetlane awatary Użytkowników.

Integracja ze stronami zewnętrznymi

Pierwszy kwartał 2011 to także wprowadzenie dwóch widżetów, które umożliwiają integracje nk.pl ze stronami zewnętrznymi. Pierwszy z nich to "Dołącz do Grupy". Dzięki niemu właściciele grup będą mogli zachęcać do dołączenia do nich na swoich stronach internetowych/blogach. Drugą nowością jest widżet "Fajne!". Umożliwia on oznaczenie jako godnej polecania strony internetowej, zdjęcia czy artykułu. Dzięki widżetowi strony partnerów mogą stać się bardziej atrakcyjne - polecać je będą prawdziwi znajomi internautów.

"Stale pracujemy nad rozwojem naszego produktu. Tak naprawdę nowe rzeczy wprowadzamy dwa razy w tygodniu. Czasem są to małe poprawki, innym razem duże wdrożenia. W planach na najbliższe miesiące mamy m.in.: przebudowę profilu, rewitalizację galerii zdjęć oraz funkcje lokalizacyjne." - mówi Dominik Kaznowski, pełnomocnik zarządu ds. marketingu i produktu NK.
 
Całkowicie nowe oblicze Netii
PDF
05.04.2011.

NetiaNetia całkowicie zmienia swoje oblicze właśnie teraz, gdy granica między otaczającą nas rzeczywistością i światem on-line przestaje istnieć. Opierając swoją Misję na haśle „We deliver the world on-line”, Netia dokonała kompleksowego „rebrainingu” marki, obejmującego nie tylko logo i identyfikację wizualną firmy.

Zmiana wizerunkowa Netii jest wyrazem definiowanej na nowo koncepcji marki. Nowa identyfikacja wizualna to początek przełomowych zmian, zainicjowanych wraz z ogłoszoną w styczniu nową Misją firmy, opartą na dewizie „We deliver the world on-line”.

Zakres dokonywanych zmian jest na tyle znaczący, że zasługuje na miano rebrainingu, czyli całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych. Powstanie ostatecznej, przemyślanej koncepcji pozycjonowania marki - którą Netia chce się wyróżniać i przewodzić na rynku – było poprzedzone m.in. przeprowadzeniem badań semiotycznych. Analiza znaczenia kulturowego kluczowych słów obrazujących Misję Netii (Deliver - usługowość, World – świat oraz On-line – Internet) pozwoliła zdefiniować nowe trendy w kulturze.

„Zmiany, jakie dokonały się i będą się dokonywać w Netii, są świadomą i przemyślaną konsekwencją poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Jaką marką chce być Netia? W zadanie to zaangażowany był cały nasz zespół. Był to długotrwały proces, wymagający wielu analiz, dyskusji i przemyśleń”. – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii - „Nasza nowa filozofia opiera się na obserwacji ciągle zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne przestaje istnieć. Świat realny i wirtualny przeplatają się wzajemnie, a każdy sam decyduje, ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line. Netia dostrzega dynamikę współczesnego świata i chce być liderem w kreowaniu nowych trendów”.

Klienci cenią marki proste, intuicyjne, mówiące ich językiem, a jednocześnie pomysłowe i niestandardowe. Netia swój nowy przekaz marki oparła na prostocie oraz pomysłowości, dodając do tych cech pasję działania, z którą chce być utożsamiana. Element „dobrego wyboru” charakteryzujący nową ofertę Netii także znalazł odzwierciedlenie w przekazie marki. Zmiany widoczne będą we wszystkich aspektach komunikacji marki, czyli m.in. w Corporate Identity (CI), reklamie, ofertach czy nowych urządzeniach.

Do stworzenia nowej identyfikacji wizualnej Netia zaprosiła jedną z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio. Za kreację nowej platformy ATL odpowiada natomiast agencja Brasil, z którą Netia współpracuje już od dłuższego czasu.

„Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady 'total brandingu', która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - lub inaczej ‘geny’ - Internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa 'NETIA'. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii - tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz Internetu.” – mówi Michał Dolny.

Kolejną zmianą i odzwierciedleniem „rebrainingu” Netii jest nowa platforma reklamowa. Motywem przewodnim kreacji reklamowej będzie grupa specjalistów z Instytutu Netii, pasjonatów Internetu, których głównym zadaniem będzie prowadzenie badań oraz dokonywanie odkryć związanych z przenikaniem się światów on-line i off-line. Przez pryzmat tych odkryć prezentowane będą nowe oferty i produkty Netii.

Pierwsza nowa - całkowicie odmienna od dotychczas istniejących na polskim rynku - oferta Netii opracowana zgodnie z nową koncepcją marki zostanie zaprezentowana 12 kwietnia tego roku.

 
Piotr Pągowski nowym Dyrektorem Generalnym działu HP PSG w Polsce
PDF
03.04.2011.

HP1 kwietnia 2011 r. – Piotr Pągowski obejmuje od dziś funkcję Dyrektora Generalnego działu Komputerowych Systemów Osobistych Hewlett-Packard (HP PSG) w Polsce. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za strategiczny nadzór nad sprzedażą produktów, wsparciem dystrybucji oraz rozwojem sieci partnerów handlowych.

Piotr Pągowski jest związany z branżą IT od 1993 roku.  Rozpoczynał swoją karierę w firmie Baza Sp. z o.o. i Westwood. Od 1995 był związany z firmą Intel, gdzie odpowiadał m.in. za strategię rozwoju w regionie Europy Śr. (CEE), w tym strategie sprzedażowe i marketingowe wszystkich produktów firmy.

Od 2006 do 2011 pracował w firmie Microsoft, między innymi na stanowiskach Country Manager E&D (Entertainment & Devices) dla Polski i krajów bałtyckich, a następnie jako General Manager C&O (Consumer & On-line) i kolejno na stanowisku OEM Director.

Piotr ma 43 lata, ukończył Politechnikę Warszawską na wydziale Elektroniki.

Informacje o HP

HP tworzy nowe rozwiązania technologiczne, które mają znaczący wpływ na życie ludzi, biznes i społeczeństwo. Jako największe na świecie przedsiębiorstwo z branży zaawansowanych technologii, HP dostarcza szerokie portfolio produktów, obejmujące drukarki, komputery osobiste, oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną. Więcej informacji na temat HP można znaleźć pod adresem www.hp.pl

 
Sklep redcoon teraz w grupie Media-Saturn Holding
PDF
01.04.2011.

Grupa Media-Saturn przejęła redcoon, jeden z wiodących sklepów internetowych z elektroniką użytkową w Europie. Zostało to potwierdzone 30 marca umową w Aschaffenburgu (Niemcy), gdzie firma ma swoją centralę. Firma redcoon, jako niezależna filia holdingu Media-Saturn, nie zmienia swojej strategii cenowej i w przyszłości nadal będzie koncentrować się na  - pikantnych cenach, szybkiej dostawie i zadowoleniu klienta  -  zaznacza Reiner Heckel, założyciel i szef redcoon.

Po wydaniu zgody przez Federalny Urząd Antymonopolowy Bundeskartelamt redcoon będzie działał wspólnie z Media-Saturn, ale pozostanie aktywny wyłącznie w segmencie online. Główną siedzibą firmy jak dotychczas będzie Aschaffenburg. Jako niezależna filia grupy Media-Saturn będzie nadal kierowana przez Reinera Heckel`a, który będzie wspólnikiem, ale i konkurentem dla Media Markt i Saturn.

Reiner Heckel:  - Od początku naszych rozmów z Media-Saturn kładliśmy duży nacisk na to, aby nasza odnosząca ogromny sukces strategia pozostała bez zmian, a prowadzona przez nas działalność była w pełni niezależna. Dla klientów redcoon oznacza to, że w przyszłości nadal mogą liczyć na bardzo atrakcyjne ceny, szybką dostawę i profesjonalną obsługę klienta.

Firma redcoon została założona w 2003 r. w Achaffenburgu (Niemcy) i dziś prowadzi działalność w 10 krajach Europy, w tym od 2008 r. w Polsce. Zajmuje się sprzedażą ponad 24 000 różnych produktów z takich branż jak elektronika użytkowa, komputery i notebooki, sprzęt AGD,  foto, telekomunikacja, elektronarzędzia i narzędzia ogrodowe, sport i fitness, instrumenty muzyczne, różnego rodzaju akcesoria, jak i książek (dostępne obecnie wyłącznie w Niemczech ale wkrótce także w Polsce) .

Stworzona przez Reinera Heckel`a strategia firmy skoncentrowana jest na szybkim rozwoju biznesu. Dziś redcoon posiada ponad 3 miliony klientów i w związku z przewidywanym na rok rozliczeniowy 2010/2011 obrotem w wysokości  402 milionów Euro należy do wiodących sklepów internetowych z elektroniką. W redcoon zatrudnionych jest obecnie 485 pracowników, w tym ok. 70 w Polsce.

Sukces firmy bazuje na korzystnych cenach i obsłudze, która nie ma sobie równych. Liczni klienci w Europie wykorzystują możliwość składania zamówień 24 h na dobę, jak i zasięgania informacji przez czat. Polski redcoon systematycznie wzmacnia swoją pozycję na rynku e-commerce i w dwa lata od wejścia polskiego debiutu zajmuje już 3. pozycję wśrod sklepów internetowych w kategorii "Foto, RTV, AGD" wg rankingu Internet Standard "e-commerce 2010". Poza wysoką dostępnością , sprawną realizacją zamówień do unikalnych cech sprzedaży redcoon należy  ogromny asortyment. Online dostępnych jest około 24 tysiące modeli , a ponad 400 tys. produktów znajduje się w magazynie.

- Przez wejście do grupy Media-Saturn jesteśmy jeszcze lepiej przygotowani na przyszłość w handlu internetowym oraz dalszy rozwój -  wyjaśnia Magdalena Zomrowska, prezes redcoon Polska

 - Widzimy w tym również różnorodny potencjał synergiczny, z którego chcemy skorzystać i sprawić, aby zyskali na tym przede wszystkim nasi klienci. – dodaje Reiner Heckel, szef redcoon.

Dr.Rolf Hagemann, CFO holdingu Media-Saturn i zastępca prezesa firmy: - redcoon zdobył uznanie swoją strategią dotyczącą rynku oraz klientów. Firma pasowała idealnie do portfolio Media-Saturn. Przez kupno otrzymamy wstęp do segmentu Pureplayers w Niemczech i 9 innych krajach Europy. Firma jest stabilnym i niezawodnym graczem w handlu internetowym i w przyszłości będzie uzupełniać  aktywność online naszych marek Media Markt i Saturn w jedną całość. Tym samym oznacza to, że redcoon jest istotną częścią naszej strategii online.
 
200 nowych miejsc pracy w Ericpolu
PDF
30.03.2011.

Ericpol, największy polski eksporter sektora IT, zatrudni w tym roku kolejnych 200 osób. Oferty pracy czekają na programistów, projektantów oprogramowania i testerów aplikacji telekomunikacyjnych, zarówno specjalistów z doświadczeniem, jak i absolwentów uczelni technicznych.



150 propozycji pracy dotyczy oddziałów Ericpola w Łodzi i Krakowie. Spółki zależne – ukraiński Ericpol TZOV oraz IOOO ERICPOL BREST na Białorusi planują zatrudnienie 50 osób. Tak duże zapotrzebowanie na nowych pracowników wynika z rosnącego portfela zamówień i rozwoju firmy, która w ubiegłym roku odnotowała 17-proc. wzrost przychodów. W bieżącym roku Ericpol został zakwalifikowany jako „Rising Star” w rankingu 100 najlepszych dostawców usług outsourcingowych i doradczych na świecie tworzonego przez stowarzyszenie IAOP® (International Association of Outsourcing Professionals®).



Zaufanie naszych klientów i międzynarodowego rynku do naszej firmy wciąż rośnie, a wraz z nim - ilość zamówień - wyjaśnia Dyrektor Generalny Ericpol Telecom Paweł Szczerkowski. – Od 6 lat Ericpol przyjmuje nowych pracowników i nie zamierza przestawać. W minionym roku otworzyliśmy nowy biurowiec w Specjalnej Strefie Ekonomicznej w Krakowie i zatrudniliśmy 220 osób – dodaje.



Ericpol poszukuje pracowników wśród programistów, analityków, testerów, projektantów oprogramowania oraz absolwentów takich kierunków jak telekomunikacja, elektronika, informatyka i pokrewne. Rekrutacja jest prowadzona zarówno w Łodzi, gdzie znajduje się główna siedziba firmy, jak i w Krakowie. Osobny proces naboru nowych pracowników dotyczy spółek zależnych na Białorusi i Ukrainie.


- Naszą ofertę adresujemy do osób o umysłach ścisłych, znających język angielski na poziomie umożliwiającym komunikację. Dużym atutem u przyszłych pracowników będzie otwartość i umiejętność pracy w międzynarodowych zespołach, bowiem już od pierwszych miesięcy nasi pracownicy trafiają do międzynarodowych projektów – precyzuje Katarzyna Kmak-Tendera, odpowiedzialna za rekrutację w Ericpolu.


Ericpol od 20 lat świadczy usługi badania i rozwoju (R&D) oraz rozwiązań dedykowanych w zakresie oprogramowania telekomunikacyjnego, komunikacji typu M2M (machine to machine) oprogramowania dla służby zdrowia i przemysłu. Większość swoich usług Ericpol kieruje na rynek zachodnioeuropejski. Firma zatrudnia obecnie prawie 1100 osób w głównej siedzibie w Łodzi, w oddziałach w Krakowie i Warszawie oraz w spółkach zależnych w Szwecji, na Białorusi i Ukrainie. 

 
<<  start < poprz. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1189 - 1197 z 1386




mobile-fuck-videos