Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
TETA w królestwie zwierząt
PDF
20.02.2011.

TETA podpisała z Wrocławskim ZOO umowę na wdrożenie i obsługę systemu klasy ERP, mającego wspomóc firmę w zakresie integracji procesów wewnętrznych
i analizy danych.

 

Najstarszy w Polsce, wrocławski Ogród Zoologiczny, zajmuje blisko 33-hektarową powierzchnię, którą zamieszkuje 7000 zwierzaków należących do ponad sześciuset gatunków. Co roku odwiedzany jest przez setki tysięcy osób. Placówka inwestuje nie tylko w rozrywkę, ale także edukację, organizując na terenie Ogrodu światowe sympozja i kongresy pracowników. Nie dziwi więc fakt, że Zarząd ZOO zdecydował się na wdrożenie pakietu ERP TETA Biznes Partner, który stwarza znakomitą okazją do uporządkowania i automatyzacji zadań realizowanych przez różne komórki w ramach struktury organizacyjnej.

 

Rozwiązanie TETA Biznes Partner pozwoli usprawnić i ujednolicić komunikację wewnątrz przedsiębiorstwa, znacząco zredukować koszty działalności i podnieść wartość Ogrodu Zoologicznego. Pakiet zapewni firmie integrację procesów i analizę danych, a szybki przepływ informacji, dostarczanych użytkownikom w postaci raportów, ułatwi realizację powierzonych zadań, oszczędzi czas pracowników i zwiększy efektywność ich pracy – mówi Adam Halicki, Menedżer ds. Kluczowych Klientów w firmie TETA SA.

 

Samo oprogramowanie to jednak nie wszystko. Maksymalne korzyści użytkownicy osiągną dopiero
w efekcie właściwie przeprowadzonego procesu wdrożenia. TETA posiada potężne doświadczenie
w dostosowywaniu własnego oprogramowania do potrzeb klientów oraz integrowaniu go
z zewnętrznymi aplikacjami. Firma rozwinęła własną metodykę realizowania projektów wdrożeniowych, która zapewnia wysoką skuteczność i krótki czas implementacji sytemu TETA Biznes Partner.

 

 

ZOO Wrocław Sp. z o.o. założone w 1865, jest najstarszym w Polsce i największym (pod względem liczby wystawianych zwierząt) ogrodem. Miejsce cieszy się renomą i popularnością w kręgach fachowców na całym świecie. We wrocławskiej placówce odbywają się światowe sympozja i kongresy pracowników ZOO. Tę pozycję zawdzięcza ona m.in. prowadzonym pracom naukowo-hodowlanym
i popularyzatorskim. Więcej: www.zoo.wroclaw.pl

 
Pionierski projekt mobilnej komunikacji szerokopasmowej
PDF
18.02.2011.
Ericsson
  • France Telecom - Orange, Ericsson , ST-Ericsson i Quanta demonstrują realność wdrożenia HSPA w paśmie 1800 MHz
  • Projekt ma na celu zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania na strumieniową transmisję wideo i usługi multimedialne

Jeden z największych operatorów telefonii komórkowej, Orange, z powodzeniem przetestował mobilne usługi szerokopasmowe w paśmie 1800 MHz z zastosowaniem sprzętu dostarczonego przez firmy Ericsson, ST-Ericsson i Quanta Computer, co otwiera drogę do wprowadzenia komercyjnych usług HSPA w tym paśmie w drugiej połowie 2011 r. Potwierdzenie przydatności dla HSPA pasma 1800 MHz, które jest szeroko wykorzystywane w usługach mobilnych 2G, umożliwi operatorom wyjście naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na mobilny dostęp do sieci społecznościowych, strumieniową transmisję wideo i inne zaawansowane usługi multimedialne.

Te cztery firmy z powodzeniem przetestowały usługi transmisji danych z szybkością do 14,4 Mb/s z użyciem opracowanych przez Quanta kluczy sprzętowych i uproszczonego modemu małej mocy M570 HSPA+ firmy ST-Ericsson. Na potrzeby testów firma Ericsson uruchomiła dla Orange sieć HSPA 1800 złożoną z kilku stacji radiowych zlokalizowanych w centralnej Francji. Orange planuje rozpoczęcie wdrażania urządzeń HSPA 1800 w drugim kwartale 2011 r.

„Mając na celu stałe powiększanie swojej sieci i podnoszenie jakości usług świadczonych klientom firma Orange jest gotowa rozszerzyć swoją ofertę mobilnych usług szerokopasmowych na pasmo 1800 MHz” — powiedział Alain Maloberti, wiceprezes działu architektury i projektowania sieci (Network Architecture & Design) w firmie France Telecom-Orange. „Mobilne usługi szerokopasmowe rozwijają się lawinowo i kluczowe znaczenie ma możliwość wykorzystania do tego ruchu całego widma, które mamy do dyspozycji. Jest to już obecnie możliwe w pasmach 2100 i 900 MHz, więc dodanie pasma 1800 MHz będzie naturalną ewolucją".

Ulf Ewaldsson, wiceprezes i szef działu produktów radiowych (Product Area Radio) w firmie Ericsson, dodał: „Ericsson jest przygotowany do oferowania produktów i rozwiązań obsługujących HSPA w paśmie 1800 MHz. Jesteśmy zadowoleni, że w realizacji tego przełomowego projektu możemy współpracować z producentami układów do urządzeń konsumenckich i firmą France Telecom Orange, jednym z największych światowych operatorów. Wspólnie kształtujemy nowe sposoby wykorzystania pasm częstotliwości 2G i umożliwiamy rynkowi masowemu świadczenie mobilnych usług szerokopasmowych również w paśmie 1800 MHz”.

„Opracowujemy elastyczne platformy modemowe, które będą optymalnie wykorzystywać całe widmo dostępne dla operatorów sieci komórkowych umożliwiając im świadczenie klientom jeszcze bardziej atrakcyjnych mobilnych usług szerokopasmowych” — powiedział Jorgen Lantto, wiceprezes wykonawczy i dyrektor ds. technicznych firmy ST-Ericsson. „Ten test pokazuje, że jesteśmy przygotowani do dostarczania wydajnych modemów do urządzeń HSPA 1800 w czasie odpowiednim do przeprowadzenia niezbędnych zmian w tym ważnym paśmie częstotliwości”.

Data wprowadzenia usług i urządzeń HSPA 1800 na poszczególne rynki będzie zależała od lokalnych przepisów prawnych.

Platforma modemowa HSPA+ małej mocy firmy ST-Ericsson, M570, jest przeznaczona do notebooków, netbooków, kluczy sprzętowych USB i smartfonów. M570 obsługuje technologie HSPA+/EDGE i może pobierać dane z szybkością do 21 Mb/s oraz wysyłać z szybkością do 5,76 Mb/s.

O firmie Ericsson 

Ericsson, największy na świecie dostawca technologii i usług dla operatorów telekomunikacyjnych, jest liderem w dziedzinie technologii mobilnych 2G, 3G i 4G i obsługuje sieci, z których korzysta ponad miliard abonentów. Zajmuje również czołową pozycję na rynku usług zarządzanych. Oferta firmy obejmuje infrastrukturę sieci stacjonarnych i komórkowych, usługi telekomunikacyjne, oprogramowanie oraz rozwiązania szerokopasmowe i multimedialne dla operatorów, przedsiębiorstw i branży medialnej. Spółki joint venture Sony Ericsson i ST-Ericsson zapewniają klientom osobiste urządzenia komunikacji mobilnej wyposażone w bogaty zestaw funkcji.

Ericsson realizuje swój długofalowy cel, jakim jest „stać się siłą napędową postępu w świecie komunikacji” poprzez innowacje, zaawansowane technologie oraz rozwiązania biznesowe zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju. Firma powstała w 1876 r. Ma centralę w Sztokholmie. Działa w 175 krajach i zatrudnia ponad 90 000 pracowników. W 2010 r. uzyskała przychody w wysokości 203.3 mld SEK (28,2 mld USD). Ericsson jest notowany na giełdzie NASDAQ OMX w Sztokholmie i NASDAQ w Nowym Jorku.

 
Wszystkie polskie platformy cyfrowe dostępne w sieci ATMAN
PDF
18.02.2011.

ATMATM S.A., świadcząca pod marką ATMAN i Telehouse.Poland usługi telekomunikacyjne dla biznesu, zrealizowała projekt rozbudowy swojej sieci światłowodowej o punkty dostępu do wszystkich platform cyfrowych w Polsce: N, Cyfry+ oraz Cyfrowego Polsatu.

Zmodernizowana infrastruktura światłowodowa sieci ATMAN umożliwia dystrybutorom bezpośrednią transmisję produkcyjną kanałów telewizyjnych do operatorów platform nadawczych i jest alternatywą dla dotychczasowego sposobu transmisji drogą satelitarną. Nadawcy korzystający z usług sieci światłowodowej ATMAN mogą dodatkowo w ciągu zaledwie kilku dni rozszerzyć transmisję o kilka kolejnych kanałów telewizyjnych, co w przypadku tradycyjnej transmisji satelitarnej często jest znacznie bardziej czasochłonne i kosztowne.

Usługi transmisji danych w sieci ATMAN dla nadawców telewizyjnych realizowane są połączeniami typu „punkt-punkt” lub „jeden do wielu”, a dzięki możliwości zestawienia łączy z tzw. protekcją (z dodatkowymi łączami zapasowymi) gwarantowana dostępność usług wynosi aż 99,98%.

Praktycznie nieograniczona przepustowość łączy oraz niski poziom opóźnień w sieci ATMAN pozwalają na transmisję wysokiej jakości kanałów HD i na realizację połączeń wideokonferencyjnych. Wszystkie usługi świadczone są w elastycznym modelu biznesowym dopasowanym do potrzeb nadawcy, który ponosi jedynie koszty dostępu do sieci ATMAN.

Z nowych możliwości transmisji skorzystały już m.in. Fox i AXN.

Więcej informacji nt. usług telekomunikacyjnych dla mediów na www.atman.pl.

ATM S.A. jest spółką teleinformatyczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pod marką ATMAN świadczy usługi telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw i instytucji w oparciu o własne sieci światłowodowe i centra danych. Najważniejsze składniki oferty ATM to: dostęp do Internetu, szerokopasmowa transmisja danych oraz usługi kolokacji i hostingu. Spółka świadczy także usługi telefoniczne oraz outsourcingu telekomunikacyjnego. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.

Pozostałe spółki grupy kapitałowej ATM S.A. świadczą usługi głównie w zakresie integracji systemów teleinformatycznych, specjalizując się: w projektowaniu i budowie sieci transmisji danych wraz z systemami do zarządzania i monitoringu sieci, w budowie centrów danych i złożonych systemów informatycznych oraz w produkcji i wdrażaniu oprogramowania aplikacyjnego. Dokładniejsze informacje pod adresem: www.atm.com.pl.

 
IBM po raz kolejny najbardziej innowacyjną firmą świata
PDF
15.02.2011.

IBMNaukowcy IBM zarejestrowali w 2010 roku 5,896 patentów. Tym samym koncern 18. rok z rzędu znalazł się na szczycie listy najbardziej innowacyjnych firm na świecie. IBM jest pierwszą firmą w historii, której tylko w jednym roku udało się zarejestrować niemal 6,000 patentów.

Wśród zarejestrowanych w 2010 roku patentów znalazły się między innymi: metody gromadzenia, analizy oraz przetwarzania danych pochodzących z wielu źródeł na temat pacjentów w celu zwiększenia skuteczności diagnostyki medycznej; systemy przewidywania stanu nasilenia ruchu drogowego w oparciu o informacje uzyskiwane drogą radiową; techniki analizy danych z czujników umieszczonych na twardych dyskach w celu zapewnienia szybszej reakcji w sytuacjach awaryjnych na wypadek trzęsień ziemi i innych klęsk żywiołowych; oraz technologia umożliwiająca komunikację w oparciu o układy elektroniczne wykorzystujące impulsy świetlne zamiast sygnałów elektrycznych, co zwiększa wydajność systemów obliczeniowych.

Na sukces koncernu pracowało ponad 7,000 pracowników w 30. krajach. Poza granicami Stanów Zjednoczonych powstało 22% zarejestrowanych patentów, co stanowi 27 proc. wzrost na przestrzeni ostatnich trzech lat. Suma patentów IBM w 2010 roku jest niemal czterokrotnie wyższa niż wynik firmy Hewlett-Packard, a także przekracza sumę liczby patentów zarejestrowanych przez firmy: Microsoft, Hewlett-Packard, Oracle, EMC i Google. Na swoją pozycję koncern IBM pracował 100 lat, od momentu powstania w 1911 roku.

Firmy, które zarejestrowały największą liczbę patentów w 2010 roku*

  1. IBM - 5,896
  2. Samsung - 4,551
  3. Microsoft - 3,094
  4. Canon - 2,552
  5. Panasonic - 2,482
  6. Toshiba - 2,246
  7. Sony - 2,150
  8. Intel - 1,653
  9. LG Electronics - 1,490
  10. HP - 1,480


*Dane dostarczone przez IFI CLAIMS Patent Services

„Już od stu lat tworzenie nowych patentów stanowi ważny element strategii biznesowej IBM, skupiającej się na dostarczaniu inteligentnych rozwiązań i technologii usprawniających działalność biznesową naszych klientów.” – powiedziała Anna Sieńko, Dyrektor Generalna, IBM Polska.

Od czasu kiedy IBM uzyskał pierwszy patent w 1911 roku za wynalazek związany
z tabelarycznymi kartami perforowanymi aż do 2010 roku, firma nieprzerwanie realizuje zrównoważoną i zróżnicowaną strategię w obszarze tworzenia własności intelektualnej, którą można przekuć na rzeczywiste rozwiązania IT. Obecnie IBM przeznacza około 6 mld USD rocznie na cele badawczo-rozwojowe.

Kilka najbardziej interesujących innowacji IBM w 2010 roku:

 
Sprzedaż nawigacji samochodowych w 2010 - Mio nadal liderem
PDF
14.02.2011.

Firma GfK Polonia opublikowała raport dotyczący rynku nawigacji samochodowych w Polsce w 2010 roku. Kolejny rok z rzędu klienci najczęściej wybierali urządzenia marki Mio.

Mio od kilku lat konsekwentnie utrzymuje pozycję lidera sprzedaży w Polsce. 2010 rok firma zakończyła z ponad 22-procentowym udziałem w rynku pod względem sprzedaży ilościowej.  

„Najnowsze badania GfK Polonia potwierdzają, że nasze nawigacje cieszą się dużym zainteresowaniem polskich klientów” – mówi Mariusz Manowski CEE Country Manager Mio Technology. „Projektujemy sprzęt z myślą o rożnych grupach użytkowników, dzięki czemu nasi klienci mogą wybrać urządzenie dobrze dopasowane do swoich potrzeb, a jednocześnie w rozsądnej cenie.”  

W 2010 roku Mio wprowadziło do sprzedaży nowe modele nawigacji: Moov M400 PL, Moov S501, Moov S600 oraz Moov S605, wyposażone w nowe oprogramowanie Spirit drugiej generacji. W ofercie firmy pojawił się także specjalny zestaw samochodowy przeznaczony dla użytkowników iPhonów i iPodów.

Informacje na temat pozycji rynkowej Mio pochodzą z raportu GfK Polonia.

 
<<  start < poprz. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1225 - 1233 z 1386




mobile-fuck-videos