Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


Zone IT Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
HP dla detalistów
PDF
13.04.2011.

hpHP wprowadza na rynek nowe rozwiązania mające pomóc detalistom w zaspokojeniu potrzeb klientów środowiska handlowego.

Podczas konwencji National Retail HP zaprezentowało nowoczesne rozwiązania, produkty i usługi, które optymalizują koszty sprzedaży detalicznej. Nowe rozwiązania w zakresie prezentacji treści multimedialnych, zarządzania drukiem, druk w chmurze (cloud-based printing) oraz rozwiązania mobilne usprawniają i skracają jednocześnie wymagający proces sprzedaży.

Produkty zaprezentowane podczas konwencji obejmują:

Klienci mają coraz większe wymagania, a nowe rozwiązania HP oferują detalistom skuteczne i atrakcyjne sposoby angażowania uwagi klientów w proces zakupu produktów — od momentu wyjścia z domu, w drodze do sklepu oraz w jego wnętrzu” — powiedział Kobi Elbaz Director, Client Solutions and Workstations Business Unit Manager , Personal Systems Group w regionie EMEACiągłe inwestycje w kompleksowe rozwiązania w zakresie oprogramowania i sprzętu umożliwiają naszym klientom wyróżnienie się na tle konkurencji, zwiększenie ich lojalności, a w rezultacie uzyskanie większych przychodów”.

Oferta cyfrowych ekranów HP

Najnowszy ekran HP służący do wyświetlania treści multimedialnych charakteryzuje się jeszcze lepszymi parametrami: jest zdecydowanie cieńszy i bardziej elegancki od poprzedniego modelu.

Ekran HP LD4210 do zastosowań komercyjnych dostępny jest w wersji o przekątnej 107 cm. Został zaprojektowany z myślą o pracy w trybie ciągłym, w natywnej rozdzielczości Full HD 1920 x 1080. Wyposażony jest w port Ethernet i oprogramowanie HP Network Sign Manager umożliwiające scentralizowane zarządzanie jednym lub kilkoma ekranami. Zmiany można wprowadzać z jednego miejsca i natychmiast zastosować je w 25 ekranach podłączonych do sieci. Model wyposażony jest w gniazda wejściowe i wyjściowe (DisplayPort).  Ekran posiada wąską ramkę zapewniającą bardziej „naturalny” wygląd po skonfigurowaniu kilku ekranów w dużą ścianę wideo. Ramka modelu LD4210 jest prawie dwukrotnie węższa niż w przypadku poprzednich modeli. Produkt objęty jest trzyletnią, rozszerzoną gwarancją.

Ekran HP LD4210 wyposażony jest w technologię odtwarzania materiałów multimedialnych obsługującą bezpośrednie wczytywanie zdjęć, filmów i plików muzycznych(3) z pamięci USB. Takie zastosowanie umożliwia cykliczne odtwarzanie bez konieczności użycia komputera lub osobnego oprogramowania. Dzięki dużej jasności ekranu i współczynnikowi kontrastu 1200:1(4) treści wizualne pozostają ostre i czytelne nawet w miejscach o dużym natężeniu oświetlenia.

Każdy ekran wyświetlający treści multimedialne wyposażony jest w technologię Scaler Technology. Takie zastosowanie ułatwia szeregowe podłączanie ekranów za pośrednictwem portów VGA, co w efekcie umożliwia skonfigurowanie ścian wideo złożonych z maksymalnie 25 ekranów oraz gwarantuje wyjątkowo duży format wyświetlania obrazów. Opcjonalne uchwyty ścienne pozwalają ustawić ekran w pionie lub w poziomie — wystarczy go obrócić i ustawić w odpowiedni sposób. Dostępne są również głośniki montowane z tyłu, które nie zakłócają stonowanej stylistyki ramki ekranu.

Czytnik dla współczesnych detalistów

Czytnik kodów kreskowych HP to urządzenie wyposażone w wiele przydatnych funkcji, takich jak: wielokierunkowe odczytywanie kodów jedno i dwuwymiarowych, skanowanie oraz rejestrowanie obrazów. Detaliści chcący zapewnić sobie dostęp do przydatnych w przyszłości informacji o klientach i ich preferencjach mogą odczytać kupon lub kod kreskowy klienta w ramach programu lojalnościowego, który następnie zostanie wyświetlany na urządzeniu mobilnym. W celu weryfikacji wieku klienta istnieje możliwość zeskanowania np. prawa jazdy.

Urządzenie opracowano z myślą o wygodzie użytkownika wyposażone jest w intuicyjny celownik, posiada większą tolerancję na ruch oraz wskaźnik dźwiękowy i świetlny sygnalizujący pomyślny odczyt kodu. Ergonomiczna i lekka obudowa sprawia, że czytnik może być używany jak standardowy czytnik pistoletowy, a automatyczna technologia wykrywania ruchu umożliwia również bezobsługowe korzystanie z urządzenia.

Wyjątkowe możliwości druku wielofunkcyjnego

Hybrydowa drukarka HP to wielofunkcyjne urządzenie do druku paragonów i kwitów w punktach sprzedaży wykorzystująca technologię MICR (Rozpoznawanie druku wykonywanego atramentem magnetycznym). Drukarka jest idealnie dostosowana do potrzeb sklepów detalicznych chcących drukować paragony, weryfikować czeki lub drukować informacje na różnych formularzach (np. kuponach lub dokumentach zwrotu). Drukarka łączy w sobie technologię druku paragonów na papierze termicznym, druku kwitów i odczytu oraz weryfikacji czeków/formularzy. Dzięki hybrydowej drukarce HP z technologią MICR detaliści mogą ograniczyć ryzyko przyjęcia fałszywego czeku i skrócić czas obsługi klienta.(5)

Hybrydowa drukarka HP zaspokaja potrzeby detalistów, łącząc w sobie wydajność i styl oraz oferując precyzję odczytu czeków na poziomie co najmniej 99%.  Drukarkę charakteryzuje długi okres eksploatacji wynoszący 59 milionów wydrukowanych wierszy i 1,5 milionów cięć noża.

Globalny program i relacje z niezależnymi producentami oprogramowania

Nowy program HP realizowany we współpracy z niezależnymi producentami oprogramowania wzbogaca ofertę szczególnie dla dużych detalistów.  Producenci oprogramowania mogą łatwiej odnieść sukces przezwyciężając bariery biznesowe i techniczne.

W programie biorą udział wiodący producenci oprogramowania do obsługi punktów sprzedaży detalicznej oraz treści multimedialnych w sklepach. Dostarczają certyfikowane konfiguracje sprzętowe, zoptymalizowane pod kątem płynnego i niezawodnego działania. Program jest zarządzany za pośrednictwem specjalnie wdrożonego, globalnego programu HP AllianceOne. Producenci oprogramowania obsługują klientów także we współpracy z lokalnymi działami technicznymi, marketingowymi i handlowymi HP.

Więcej informacji na temat działań HP podczas konwencji NRF można uzyskać za pośrednictwem kanału @HP_Retail w serwisie Twitter lub grupy Retail Technology and Solutions w ramach społeczności LinkedIn.

Informacje o HP

HP, największe na świecie przedsiębiorstwo z branży zaawansowanych technologii, ułatwia klientom indywidualnym i firmom korzystanie z nowoczesnych rozwiązań, oferując im bogaty asortyment produktów — od drukarek, poprzez komputery osobiste, po oprogramowanie, usługi i infrastrukturę informatyczną.

 
Rewolucyjna oferta Netii
PDF
13.04.2011.

netiaInternet tak szybki, jak łącze pozwala oraz nielimitowany telefon za 99,90 zł, nawet przez 6 miesięcy za połowę ceny. A to wszystko w umowie na czas nieokreślony! Tak w największym skrócie można opisać rewolucyjną ofertę Netii, która będzie dostępna od 14 kwietnia. Tego dnia odbędzie się też premiera zupełnie nowej strony internetowej i e-sklepu, stworzonych w myśl nowej misji Netii.

 

Nowa oferta Netii, która będzie dostępna od 14 kwietnia br., jest kolejnym - po diametralnej zmianie identyfikacji wizualnej - elementem całkowitej zmiany koncepcji (rebrainingu) marki.

- Dotychczas Klienci nie otrzymywali takiej prędkości dostępu do internetu, jaką mogliby mieć, tylko taką, jaką ustalił operator. Również czas trwania umowy był narzucony przez operatora. Nowa, rewolucyjna oferta Netii likwiduje oba te ograniczenia i jest przy tym bardzo przystępna cenowo!  - powiedział Grzegorz Esz, dyrektor ds. komercyjnych, członek zarządu Netii.

Podstawowy pakiet No Limits w Netii to dostęp do internetu z maksymalną dostępną na danej linii prędkością (w przypadku BSA osiągana do 30 dni od aktywacji) oraz taryfa Non Stop z nielimitowanymi połączeniami na krajowe telefony stacjonarne za 99,90 zł brutto (z e-fakturą). Zarówno internet, jak i telefon w pakiecie kosztują 49,95 zł. W zależności od technologii, pakiet jest oferowany nawet przez 6 miesięcy za połowę ceny, dzięki czemu internet kosztuje już od 25 zł miesięcznie.

Na obszarach zmodernizowanych do standardu NGA, gdzie Netia może świadczyć usługi telewizyjne, w tym w jakości HD, w cenie 99,90 zł jest oferowana potrójna usługa (3play) z pakietem 30 kanałów TV.

Ceny usług dostępu do internetu i abonamentu Non Stop, kupowanych poza pakietem to 59,90 zł brutto miesięcznie (z e-fakturą), przy czym nawet przez 3 miesiące opłata jest obniżona do 29,95 zł.

Usługa mobilnego dostępu do internetu (zarówno jako opcja dodatkowa, jak i samodzielna usługa) nadal dostępna jest w dwóch wariantach: 2 GB i 4 GB miesięcznego transferu danych za odpowiednio 29,90 i 39,90 zł z umową za czas nieokreślony.

W ramach nowej promocji umowy zawierane są na czas nieokreślony z odroczoną opłatą aktywacyjną. Opłata aktywacyjna (dla technologii kablowych: 300 zł brutto za internet i 123 zł za telefon) naliczana jest w momencie rezygnacji z usług. Z każdym kolejnym miesiącem w tej ofercie opłata aktywacyjna maleje o stałą miesięczną wartość aż do kwoty minimalnej 1 gr. po 25 pełnych cyklach bilingowych korzystania z usługi.

Kampania reklamowa

Nowa oferta wspierana jest kampanią reklamową, w której po raz pierwszy widzimy członków Instytutu Netii „w akcji”. Po wielu żmudnych badaniach i testach eksperci odnajdują ostatni „ograniczacz internetu” i unicestwiają go, pokazując na czym polega rewolucja w internecie według Netii.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych i radiowych oraz popularnych serwisach internetowych.

Nowa strona www i e-sklep

Wraz ze startem nowej oferty, uruchomiona zostanie również zupełnie nowa strona internetowa Netii oraz - wzorowany na Apple Store i Android Market - e-sklep Netii. Klienci Netii (zarówno indywidualni, jak i biznesowi) będą w nim mieli dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów, dostarczanych przez zewnętrznych partnerów – e-booki, audiobooki, aplikacje biznesowe, kursy elearningowe etc. – na start ok. 1000 różnych produktów.

A wszystko to po jednorazowym logowaniu do samoobsługowego serwisu NetiaOnLine.

Płatność za usługi będzie się odbywać na podstawie jednej faktury z Netii.

Netia jest w trakcie rozmów z kolejnymi dostawcami i oferta będzie na bieżąco się powiększać, zgodnie z nową misją Netii: We deliver the world on-line.

 
Skuteczny menedżer nie boi się innowacji
PDF
13.04.2011.

Sprawne zarządzanie biznesem wymaga opanowania wielu umiejętności. Tworzenie długofalowych strategii, podejmowanie kluczowych decyzji czy bieżące organizowanie prac firmy to zadania menedżerów, które decydują o sukcesie lub porażce przedsięwzięcia. Nie można ich więc opierać na przypadkowych, nieuzasadnionych przesłankach.

 

Sprawny zarządca

 

Odpowiedzialność za efekty wszystkich skomplikowanych procesów, związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa sprawia, że współczesny menedżer powinien umieć prognozować skutki swoich działań, a jednocześnie sprawnie reagować na nieprzewidziane okoliczności. Aby podejmować właściwe decyzje musi mieć więc odpowiednią wiedzę, wynikającą z nieustannego monitoringu sytuacji w przedsiębiorstwie i na rynku. Niezwykle pomocne jest przy tym śledzenie również aktualnych trendów w metodach zarządzania. – Dynamiczny rozwój technologii umożliwia menedżerom korzystanie z nowoczesnych systemów, które aktywnie wspierają procesy decyzyjne. – podkreśla Marek Madej z firmy IMS, która wdraża narzędzia informatyczne i biznesowe wspomagające zarządzanie przedsiębiorstwem – Skuteczny menedżer nie powinien więc ignorować możliwości wprowadzania innowacji, które mogą przyczynić się do poprawy jakości i wyników ekonomicznych podejmowanych działań.

 

Zrozumieć firmę

 

Jednym z ważniejszych czynników wpływających na efektywne kierowanie rozbudowanymi strukturami jest kontrola wszystkich ponoszonych wydatków. Określenie rentowności poszczególnych obiektów kosztów (Klientów, Produktów, Zamówień, Kanałów dystrybucji, Segmentów rynkowych) to proces niezwykle istotny i jednocześnie skomplikowany, w którym finalny koszt obsługi pojedynczego Zamówienia czy Klienta jest wypadkową zaistnienia wielu czynników zmienności. Dlatego w złożonych organizmach biznesowych niezbędnych informacji ze wszystkich jednostek dostarczają systemy działające w oparciu o metodologię Time Driven ABC (Activity-Based Costing). – TD ABC to skuteczny rachunek kosztów działań, który wykorzystując m.in. równania czasowe (TE – Time Equations) umożliwia precyzyjne obliczenie wartości skonsumowanych zasobów przedsiębiorstwa, zorientowanych na określony obiekt związany z Klientem, Produktem czy Zamówieniem. – mówi Marek Madej z IMS – Szczegółowa kalkulacja nie opiera się tu na wartościach uśrednionych, lecz uwzględnia wszystkie przyczyny powstawania kosztów, łącznie z zachodzącymi w trakcie działań zmianami. Dzięki temu widoczne stają się wydatki związane z różnym czasem i formą obsługi klienta czy rozbieżnościami w charakterze, długości i wydajności pracy poszczególnych zatrudnionych. Dysponując przy tym informacjami na temat przyczyn i zasadności zaistniałej sytuacji menedżer ma klarowny obraz rentowności całej struktury oraz jednostkowych procesów.

 

ABC skuteczności

 

Skuteczność stosowanych równań czasowych wynika między innymi z faktu, że powstają one na podstawie wywiadów przeprowadzanych w przedsiębiorstwie w trakcie wdrażania modelu TD ABC. Na ich podstawie identyfikuje się nakład czasu na wykonanie określonych działań oraz czynniki, które mogą spowodować zmienność ich przebiegu. Firma korzysta więc z rozwiązań dopasowanych do jej specyfiki, dzięki czemu ocena efektywności poszczególnych przedsięwzięć jest precyzyjna i zgodna z rzeczywistością. W ten sposób można opracowywać realne projekty efektywnego poprawiania rentowności wszystkich obszarów funkcjonalnych przedsiębiorstwa. Zarządzanie biznesem to przestrzeń dla ludzi kreatywnych, dynamicznych i zdeterminowanych, którzy potrafią patrzeć w przyszłość, a jednocześnie reagować na bieżące trendy i wydarzenia. Współcześni menedżerowie są coraz bardziej otwarci na zmiany i potrafią korzystać z innowacyjnych rozwiązań wspierających podejmowanie istotnych decyzji.

 
GALAXY Tab WiFi dostępny w Polsce
PDF
11.04.2011.

SamsungSamsung wprowadził na polski rynek GALAXY Tab WiFi. Nowy tablet oferuje szerokie możliwości systemu Google Android 2.2 w połączeniu ze sprawdzonymi funkcjonalnościami wyposażonego w moduł GSM Samsung GALAXY Tab.

GALAXY Tab WiFi (P1010) to propozycja dla osób szukających tabletu, który zapewni im łatwy dostęp do dokumentów i rozrywki, jednak nie wymagających od niego funkcjonalności tradycyjnego telefonu.

Nowy tablet firmy Samsung wykorzystuje system operacyjny Android 2.2 (Froyo). Oferuje aplikacje Google takie jak nawigacja Google Maps czy Google Goggles, a także zapewnia dostęp do sklepu Android Market, czyli do ponad 100 tys. aplikacji. Dzięki narzędziu Samsung Social Hub w przejrzysty sposób integruje kontakty, różnego rodzaju wiadomości oraz terminy z kalendarzy, np. Google Calendar. Ponadto, dzięki wsparciu dla Adobe Flash Player 10.1, nowy model zapewnia jeszcze lepszy dostęp do treści internetowych i multimedialnych – stron, aplikacji, animacji, itp.

7-calowy ekran TFT o rozdzielczości 1024x600 WSVGA, pamięć wewnętrzna o pojemności 16 GB (z możliwością rozszerzenia poprzez kartę microSD o kolejne 32 GB) oraz zgrabna obudowa o grubości 12 mm to główne cechy sprzętowe GALAXY Tab WiFi. Przednia kamera (1,3 Mpix) sprawdzi się w wideorozmowach, a aparat fotograficzny wbudowany w tylny panel obudowy (3 Mpix) pozwoli łatwo udokumentować każdą chwilę.

Sugerowana cena detaliczna brutto GALAXY Tab WiFi na polskim rynku wynosi 1299 zł.

 
Microsoft i Allegro wspólnie na straży bezpieczeństwa konsumentów
PDF
10.04.2011.

AllegroDługoletnia współpraca serwisu Allegro z firmą Microsoft sprawia, że kupowanie produktów Microsoft na aukcjach internetowych jest bezpieczniejsze. Od ponad 6 lat Firma MS jest uczestnikiem prowadzonego przez serwis programu Współpraca w Ochronie Praw. W ramach programu WOP udaje się skutecznie eliminować pirackie oprogramowanie i chronić Kupujących przed zakupem nielegalnych produktów.

Współpraca w Ochronie Praw (www.allegro.pl/wop) to program, w którym Allegro wraz z partnerami, w tym firmą Microsoft, prowadzi działania zmierzające do ograniczenia sprzedaży produktów pochodzących z nielegalnych źródeł. WOP zapewnia ochronę praw konkretnych podmiotów i dba o rozwój uczciwego obrotu na platformie Allegro. W tej chwili w programie uczestniczy ponad 248 firm.

 - Aukcje internetowe są dynamicznie rozwijającą się drogą handlu  – mówi Krzysztof Janiszewski, koordynator ds. ochrony własności intelektualnej w polskim oddziale firmy Microsoft. – Niestety, wśród sprzedających zdarzają się również osoby, które chcą w ten sposób pozbyć się towaru pochodzącego z nielegalnych źródeł lub też podróbek legalnych produktów. Nasza współpraca z Allegro zmierza do ograniczenia tego procederu ku zadowoleniu konsumentów, którzy dzięki używaniu legalnego oprogramowania mogą korzystać z pełni praw przysługujących ich właścicielowi.

Najpopularniejsze i najczęściej podrabiane produkty Microsoft, które można spotkać  w serwisach aukcyjnych, to Windows 7 Ultimate i Microsoft Office 2010 Professional Plus w angielskiej wersji językowej, które można kupić już za 40 % wartości produktu oryginalnego. Często jednak zdarzają się przypadki, gdzie sprzedający oferuje system operacyjny Windows w cenie nie przekraczającej 100 złotych. Współpraca Microsoft i Allegro w ramach programu WOP pozwala zwiększyć wykrywalność nielegalnych aukcji i chroni konsumentów przed utratą pieniędzy. 

- Statystyki za I kwartał 2011 roku pokazują że MS regularnie monitoruje aukcje w serwisie, co powinno uświadomić Sprzedającym, którzy oferują pirackie oprogramowanie, że nie są bezkarni – mówi Bogna Niklasiewicz, Kierownik programu WOP. Oczywiście nie bez znaczenia jest fakt, że serwis reaguje bardzo szybko na takie zgłoszenia. Zgłoszone aukcje są usuwane, o ile potwierdzi się ich nielegalny charakter, niemalże natychmiast, dzięki temu udaje nam się chronić kupujących przed zakupem pirackiego oprogramowania.

Współpraca obu firm dotyczy wszystkich produktów oferowanych przez Microsoft. W ostatnich miesiącach na aukcjach internetowych pojawiły się oferty sprzedaży „kluczy produktu”, przedstawiane także jako ESD (Electronic Software Distribution), zachęcające do kupna instalacyjnego klucza elektronicznego.

- Pojawiające się na aukcjach klucze instalacyjne pochodzą najczęściej z kradzieży i są blokowane przez Microsoft. Zdarza się, że ich nabywcy pomyślnie instalują oprogramowanie, ale po kilku dniach otrzymują komunikat o nielegalnym pochodzeniu kopii oprogramowania – wyjaśnia Krzysztof Janiszewski.  

Osobnym problemem są aukcje na których sprzedający oferują oprogramowanie Microsoft w wersji OEM pochodzące ze starych komputerów. Zgodnie z umową licencyjną OEM, oprogramowanie które zostało preinstalowane na jednym komputerze, jest do niego przypisane już na stałe. Oznacza to, że ponowna instalacja takiego oprogramowania na innym komputerze jest nielegalna.  

Ofiarami działalności przestępców sprzedających nielegalne oprogramowanie są zarówno osoby prywatne, jak również przedsiębiorcy. Podróbki są często tak dobrze wykonane, że na pierwszy rzut oka trudno jest rozstrzygnąć czy są oryginałem, czy nie. Z tego względu wielu użytkowników nieświadomie posługuje się nielegalnym oprogramowaniem. Rodzi to zagrożenia nie tylko natury prawnej, ale może również prowadzić do automatycznej instalacji na komputerach ogramowania szpiegowskiego, które stanowi poważne niebezpieczeństwo utraty danych czy przejęcia kontroli nad komputerem. Instalację pirackiego oprogramowania można porównać do zaproszenia przestępcy do pustego mieszkania bądź firmy.

 Na co zwrócić uwagę kupując na aukcjach internetowych ?

- Należy rozsądnie podchodzić do ofert, które są wyjątkowo atrakcyjne, takich które kuszą przesadnie niską ceną, szczególnie jeśli dotyczy to produktów nowych. Zawsze kiedy mamy wątpliwości możemy skorzystać z możliwości kontaktu ze Sprzedającym i wypytać o szczegóły oferty: dodatkowe parametry produktu czy zdjęcia. Użytkownicy serwisu mogą także skontaktować się z właścicielem danej marki i zasięgnąć jego opinii. Kontakty do 248 marek, z którymi serwis współpracuje i  do których można się zwrócić z prośbą o opinię, znajdują się na stronie www.allegro.pl/wop - dodaje Bogna Niklasiewicz.

Każdy kto podejrzewa,  że mógł nabyć pirackie oprogramowanie firmy Microsoft, może zgłosić swoje wątpliwości na adres mailowy Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć , bądź też skorzystać z pomocy na stronie www.microsoft.com/howtotell/default.aspx?displaylang=pl, gdzie znajdują się wszystkie niezbędne informacje na temat sposobu rozpoznawania nielegalnych produktów.

Więcej informacji o programie Współpracy w Ochronie Praw można znaleźć na stronie WOP pod adresem allegro.pl/rights_protection.php

 
<<  start < poprz. 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 1180 - 1188 z 1386




mobile-fuck-videos