Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:
Credit Suisse

CREDIT SUISSE Poland
poszukuje osób na stanowiska:
Capgemini Wrocław

Capgemini Software Solutions Center
poszukuje osób na stanowiska:


EY Global Delivery Services
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
10 najczęstszych błędów w CV - jak ich uniknąć?
PDF
21.03.2018.

Napisanie dobrego CV nie jest łatwe, w szczególności dla osób, które dopiero wkraczają na rynek pracy. Szacuje się, że rekruter poświęca do 60 sekund na wstępną analizę aplikacji. Jakie nieścisłości, mogą wykluczyć kandydata już na samym początku procesu rekrutacyjnego? Jak uniknąć najczęstszych błędów?

Kobieta rekruterka HR.  

Błąd 1
Kłopotliwy format pliku

Przeglądając dziesiątki CV dziennie, rekruter nie ma czasu na aplikacje zapisane w niestandardowym formacie, których nie może otworzyć. Jeśli osoba, która otrzymała Twoją aplikację poprosi o ponowne wysłanie CV w PDF lub WORD, będzie to przypadek jeden na milion. Co więcej, nazwa pliku musi być formalna, prosta i ułatwiająca szybką identyfikację. Unikaj nazw typu: cv, cv1, ang, pol, asia_ang12. Najlepszym rozwiązaniem jest imię + nazwisko + CV, np. Jan Kowalski CV.



Błąd 2

Brak danych kontaktowych

Jednym z najczęstszych błędów popełnianych w CV jest brak danych kontaktowych. Brak tych informacji, zwiąże ręce potencjalnemu pracodawcy, a zarazem Twoją szansę na spotkanie rekrutacyjne. Zadbaj o to, by w CV umieścić aktualny numer telefonu oraz adres e-mail. Pierwszy kontakt zawsze odbywa się przez telefon, także po rozesłaniu CV miej go przy sobie, lub oddzwaniaj, gdy masz nieodebrane połączenie. Pamiętaj, że wizytówka musi być formalna i profesjonalna w każdym aspekcie, więc jeśli Twoja skrzynka pocztowa była założona jeszcze w liceum, a w nazwie zawiera pieszczotliwe ksywki z tamtych czasów, zachęcam do założenia nowego adresu do profesjonalnej korespondencji. Adresy odbiegające od standardów mogą zostać potraktowane jako niepoważne. Najlepsze są proste rozwiązania: imię + nazwisko + domena, np. Ten adres e-mail jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć Równie nieprofesjonalne może być umieszczenie w CV służbowego numeru telefonu lub adresu e-mail, albo nieodpowiednie nagranie na poczcie głosowej. Małym, ale znaczącym detalem może być również miejscowość. Jeśli pochodzisz z małego miasteczka, a interesuje Cię praca w Gdańsku, warto ująć to w CV. Na pewno ułatwi to pracę osobie oceniającej Twoją aplikację.



Błąd 3

Chaos

Różne style i rozmiary czcionek, różne kolory, niewyraźny szablon, odstępy w tekście lub nieuporządkowana treść – z takimi błędami rekruterzy mają do czynienia w codziennej pracy. Właśnie dlatego, zanim zaczniesz pisać CV, zadbaj o jego bazę. Ważna jest chronologia. Na początku zawsze powinny znaleźć się daty z ostatnim zatrudnieniem lub wykształceniem. Dobrze sprawdzi się tutaj nieprzesadzony minimalizm. Używaj pogrubień, wypunktowań oraz prostej czcionki. Zadbaj o to, by całość była przejrzysta oraz czytelna.



Błąd 4

Małe lub większe kłamstewka

Kandydaci najczęściej mijają się z prawdą w kwestii oceny znajomości języków obcych. Jeśli na stanowisku, na które aplikujesz jest wymagany język obcy, Twoje umiejętności zostaną zweryfikowane przy pierwszej możliwej okazji. W życiorysie często przekłamany bywa również zakres obowiązków lub daty. Nigdy nie kłam w CV. Pamiętaj że kłamstwo ma krótkie nogi, a jak tylko zostanie odkryte, może szybko wykluczyć Cię z kolejnych etapów rekrutacji.



Błąd 5

Uniwersalne CV

Uniwersalne CV nie istnieje. Życiorys powinien być odpowiednio sprofilowany pod każde ogłoszenie, na jakie aplikujemy. Spójrz na swoje CV z perspektywy pracodawcy i zastanów się, jakie kompetencje, doświadczenie oraz umiejętności przemówią na Twoją korzyść. Wyróżniając te najbardziej atrakcyjne, za pomocą słów kluczy, na pewno zwrócisz uwagę rekrutera.



Błąd 6

Błędy ortograficzne, interpunkcyjne, stylistyczne oraz literówki

Nawet, jeśli przed wysłaniem przejrzałeś swoje CV kilkanaście razy, warto poprosić znajomych o ponowną weryfikację – zwłaszcza, jeśli masz problem z ortografią. Świetnym rozwiązaniem jest również autokorekta, która na bieżąco sprawdza poprawność tekstu.



Błąd 7

Zdjęcie z wakacji, ślubu lub selfie

Kolejnym, najczęściej popełnianym faux pa, jest niewłaściwa fotografia. Kandydaci nagminnie przesyłają aplikacje ze zdjęciem wykonanym podczas wakacji lub na rodzinnej imprezie. Dużym błędem jest również skan zdjęcia z widoczną pieczątką z legitymacji lub dyplomu. W prawdzie zdjęcie sprawia, że aplikacja wyróżnia się z tłumu, ale powinna być przede wszystkim profesjonalna oraz stonowana.



Błąd 8

Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych

Jeżeli w CV nie umieściłeś klauzuli pozwalającej na przetwarzanie danych osobowych, oznacza to brak zgody na kontakt. W sytuacji, gdy Twoje CV zwróciło uwagę potencjalnego pracodawcy, ale nie zawarłeś powyższej informacji w dokumentach aplikacyjnych, możesz nie otrzymać żadnej odpowiedzi na zgłoszenie. Dołączenie zgody jest obowiązkowe. Pamiętaj również o tym, by być konsekwentnym. Grzechem byłoby dodanie klauzuli w języku polskim do CV po angielsku.



Przykłady:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

I hereby give consent for my personal data included in my application to be processed for the purposes of the recruitment process under the Personal Data Protection Act as of 29 August 1997, consolidated text: Journal of Laws 2016, item 922 as amended.



Błąd 9

Brak opisu zadań

Zarówno nazwy stanowisk, jak i zakresy zadań znacząco różnią się w poszczególnych firmach. Dlatego, jeśli posiadasz już doświadczenie zawodowe, rozszerz swój życiorys o najbardziej kluczowe zadania. W CV najważniejsza jest treść – nawet kilka linijek dodatkowego tekstu, może mieć fundamentalne znaczenie podczas rekrutacji.



Błąd 10

Niepotrzebne informacje

Na skrzynkę mailową rekrutera, codziennie lądują aplikacje zawierające dużo zbędnych informacji. W związku z tym, nie tylko powstaje bałagan, ale również odwraca uwagę osoby rekrutującej od istotnych elementów. Jeśli w Twoim CV znajdują się poniższe informacje, możesz je skreślić.

 

  • Dokładny adres - ulica, numer domu, mieszkania i kod pocztowy. Rekruter nie potrzebuje, aż tak szczegółowych danych. Zdecydowanie wystarczy nazwa miasta.
  • Stan cywilny
  • Informacje o rodzinie, imiona dzieci, a nawet zwierząt
  • Narodowość
  • Dane rodziców
  • Data urodzenia
  • Komentarze o poprzednim pracodawcy
  • Doświadczenie niezwiązane z oferta pracy
  • Informacje o szkole podstawowej

 

Jeśli w ogłoszeniu nie było prośby o certyfikaty, dyplomu, inną dokumentację lub całość CV – w innym języku, to nie należy ich wysyłać. Co więcej, nigdy nie powinno się przesyłać skanów dowodu.

Możesz mieć pewność, że jeśli wyeliminujesz te błędy ze swojego życiorysu, to Twoje szanse na rozmowę rekrutacyjną wzrosną nawet o kilkadziesiąt procent.

Milena Dziura, Researcher w firmie rekrutacyjnej Antal

Zobacz aktualne oferty pracy w IT we Wrocławiu

 
IT Kontrakt zmienia strukturę zarządczą i wzmacnia zespół
PDF
02.03.2018.

W czwartek, 1 marca 2018 roku, dotychczasowy prezes IT Kontrakt, Leszek Kowalczykiewicz został członkiem rady nadzorczej spółki. Za sterami firmy zasiądzie dotychczasowy wiceprezes, Tomasz Pyrak oraz Wojciech Mach – wcześniej pełniący funkcję Managing Director Central Europe w firmie Luxoft.

Leszek Kowalczykiewicz, dotychczasowy prezes zarządu spółki i jeden z jej założycieli obejmie funkcję członka rady nadzorczej IT Kontrakt. Zostanie mu powierzony nadzór nad kluczowym dla rozwoju spółki obszarem fuzji i akwizycji na rzecz tworzonej platformy outsourcingu IT. Jednocześnie zamiast dotychczasowego stanowiska prezesa zarządu, zostaną utworzone dwa równorzędne stanowiska co-CEO, które obejmą: Tomasz Pyrak, pełniący dotychczas funkcję wiceprezesa zarządu IT Kontrakt oraz Wojciech Mach, który wcześniej sprawował funkcję Managing Director Central Europe w firmie Luxoft. Skład zarządu spółki uzupełni Robert Biedrzycki, Chief Financial Officer w IT Kontrakt. Priorytetem firmy będzie realizacja ambitnych planów rozwojowych na rynku polskim, dalsza budowa paneuropejskiej grupy kapitałowej w obszarze outsourcingu usług IT oraz integracja spółek w ramach grupy.

Skrócone bio:

Leszek Kowalczykiewicz

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu na wydziale Gospodarki Narodowej ze specjalizacją Handel Zagraniczny. Doświadczenie w sprzedaży i nadzorowaniu implementacji nowoczesnych rozwiązań IT zdobywa już od 2000 roku. Od 2006 roku jest współwłaścicielem IT Kontrakt, od lipca 2016 roku pełnił funkcję prezesa zarządu. Jest odpowiedzialny za rozwój spółki od samego początku działalności IT Kontrakt.

Tomasz Pyrak

Ukończył Sheridan College Institute of Technology and Advanced Learning w 1993 roku w Oakville w Kanadzie. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w branży IT, w szczególności w sektorze finansowym. Piastował stanowiska techniczne i kierownicze jako dyrektor wielu projektów informatycznych realizowanych na całym świecie. Od lipca 2016 jako wiceprezes zarządu IT Kontrakt rozwija i nadzoruje Service Delivery Centers oraz odpowiada za rozwój rynków międzynarodowych.

Wojciech Mach

Wojciech Mach posiada wieloletnie doświadczenie w kierowaniu dużymi i szybko rozwijającymi się organizacjami, zarządzaniu zmianą oraz budowaniu zaangażowania pracowników. Jest wykładowcą studiów podyplomowych IT Business Management. Poprzednio piastował stanowisko dyrektora zarządzającego Luxoft Central Europe & Luxoft Poland, gdzie odpowiadał za działanie i rozwój centrów biznesowych firmy w Polsce, Rumunii i Bułgarii oraz kierował relacjami z kluczowymi klientami i partnerami Luxoft w regionie. Równocześnie od 2012 roku pełnił funkcję dyrektora zarządzającego firmy w Polsce. W tym czasie polski oddział stał się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się jednostek Luxoft na świecie, a w 2016 roku był firmą IT o największej skali obsługi sektora finansowego w Polsce. Wcześniej, kierował wieloma departamentami i projektami w takich firmach jak Procter&Gamble, Grytek i Hewlett-Packard.

Robert Biedrzycki

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Finanse i Bankowość. Posiada wieloletnie doświadczenie jako dyrektor finansowy w kilku międzynarodowych organizacjach. Doskonale porusza się w świecie procesów finansowych i jest autorem kilkudziesięciu projektów optymalizacyjnych. Rozumie oczekiwania i budowanie wartości we współpracy z Funduszami Private Equity. Pracował między innymi jako CFO International w Allegro, CFO Europe w Grupie OLX oraz wiceprezes Grupy Radio ZET. Do IT Kontrakt dołączył we wrześniu 2017 roku.

O firmie:

IT Kontrakt to największa firma o polskich korzeniach, specjalizująca się outsourcingu usług IT w zakresie rozwoju i utrzymania systemów informatycznych oraz dostarczania wyspecjalizowanych zespołów informatycznych. Aktualnie obsługuje klientów m.in. z branży farmaceutycznej, bankowości, IT i telekomunikacji, zatrudnia ponad 1340 ekspertów z różnych dziedzin inżynierii oprogramowania. Od lipca 2017 roku nad wrocławską spółką kontrolę sprawuje konsorcjum funduszy private equity – Oaktree Capital Management i Cornerstone Partners, i stanowi bazę dla budowy grupy kapitałowej specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań IT w różnych modelach outsourcingowych. IT Kontrakt posiada swoje oddziały we Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i w Kuala Lumpur (Malezja). Biura handlowe spółki działają w Pfaffikon (Szwajcaria) oraz w Chicago (USA). W 2018 roku IT Kontrakt planuje szerszą ekspansję na kraje grupy DACH i Skandynawię, ale nie zamyka się także na inne rynki zachodnioeuropejskie.

 
Polska wciąż atrakcyjnym rynkiem pracy dla ekspertów IT, ale nasza pozycja jest zagrożona
PDF
23.02.2018.

Rynek pracy IT w Polsce jest wciąż atrakcyjny dla specjalistów z zagranicy, ale rozwijające się centra outsourcingu usług teleinformatycznych m.in. na Bałkanach, stanowią dla niego realną konkurencję. Według szacunków IT Kontrakt, na polskim rynku brakuje już ok. 80 tys. pracowników z branży IT. Powstającą lukę może zmniejszyć rekrutacja talentów z Europy Wschodniej, Azji i Ameryki Południowej oraz rozpowszechnienie pracy zdalnej.

– W tym roku planujemy wzrost przychodów o 30 proc. oraz zwiększenie zatrudnienia o ok. 15 proc. do 1550 osób. Obecnie 10 proc. wszystkich pracowników stanowią obcokrajowcy. Są to przede wszystkim specjaliści z Ukrainy, a w ostatnich latach również z Białorusi i Kazachstanu. Widzimy też rosnące zainteresowanie kandydatów z takich krajów jak Hiszpania, Meksyk czy Brazylia. Charakteryzują się oni dużą mobilnością oraz gotowością do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Dodatkowo bardzo często specjalizują się w niszowych i pożądanych technologiach, które nie są wystarczająco rozwinięte na polskim rynku IT – mówi Tomasz Pyrak, wiceprezes IT Kontrakt.

Według danych Eurostatu w 2016 r. 48 proc. firm w Unii Europejskiej miało problem ze znalezieniem specjalisty IT. Polska zajmuje dopiero 26. miejsce w tym rankingu, co jest jednym z najlepszych wyników wśród państw członkowskich. Jedynie 31 proc. przedsiębiorstw nie mogło znaleźć pracownika z branży teleinformatycznej. Dla porównania na zajmującej 1. miejsce Malcie trudności miało aż 70 proc. wszystkich rekrutujących.

Oczekiwania finansowe i możliwości rozwoju

Oczekiwania finansowe aplikujących na wyższe stanowiska osób z zagranicy są zbliżone do wymagań rodzimych ekspertów. Podjęcie przez nich pracy nie jest jednak związane wyłącznie z emigracją zarobkową. Polska, określana jako “IT Hub” Europy, jest doskonałym miejscem do zebrania doświadczeń w zróżnicowanych projektach. Są one później wysoko cenione w Europie Zachodniej lub krajach skandynawskich, jeśli przyjezdni specjaliści zdecydują się na kolejną relokację.

– Polska jest atrakcyjna dla obcokrajowców. Główną przyczyną rosnącej liczby ubiegających się o pracę obcokrajowców są oferowane im możliwości rozwoju zawodowego i praca dla globalnych marek przy prestiżowych projektach. Specjaliści IT są także jedną z najlepiej opłacanych grup zawodowych, w której dodatkowo wynagrodzenie rośnie najszybciej – ok. 6-7 % rocznie. Drugim trendem są Polacy wracający do kraju po kilku latach spędzonych za granicą. Powodem jest tęsknota za rodziną, ale także atrakcyjne oferty zatrudnienia na polskim rynku dla specjalistów z dużym doświadczeniem – mówi Magdalenie Brylska, Talent Acquisition Director w IT Kontrakt.

Polska musi walczyć o utrzymanie pozycji lidera na rynku usług IT

Chcąc zachować atrakcyjność polskiego rynku offshore i nearshore w branży IT, konieczne jest tworzenie przyjaznego otoczenia biznesowego. W Europie Środkowo-Wschodniej rozwijają się, konkurencyjne dla polskiego, rynki usług IT. Przodują w nich m.in. kraje bałkańskie oferujące klientom niższe ceny, a specjalistom korzystniejsze warunki na prowadzenie działalności. Na przykład w Rumunii zmniejszono podatki od dochodu i wprowadzono ulgi dla osób pracujących w sektorze, mające zachęcić wykształconych specjalistów do pozostania w kraju i rozwijania lokalnego rynku.

– Jeżeli nie chcemy stracić pozycji europejskiego lidera w sektorze outsourcingu usług teleinformatycznych cała branża wspólnie z rządem musi podjąć konkretne działania na rzecz poprawy konkurencyjności. Mam tu na myśli zmiany w systemie podatkowym oraz różnego rodzaju ulgi i dotacje wspierające rozwój – mówi Leszek Kowalczykiewicz, Prezes IT Kontrakt. W rankingu dotyczącym lokalizacji sektora usług na świecie przygotowywanym przez A.T. Kearney w 2017 r. (biorącym pod uwagę takie kryteria jak atrakcyjność finansową, umiejętności i dostępność pracowników oraz środowisko biznesowe) w pierwszej piętnastce znajdują się jedynie dwa państwa europejskie – Polska na 12. miejscu oraz inwestująca w outsourcing Bułgaria na 15. Ulokowana na 18. miejscu Rumunia posiada najwięcej w Europie Środkowo-Wschodniej pracowników z branży teleinformatycznej (110 tys.) o 10 tys. więcej niż zajmująca 2. miejsce Polska (raport firmy rekrutacyjnej Brainspotting – IT&C Talent Map Romania 2017-2018). Według danych Narodowego Banku Rumunii wpływy z outsourcingu usług telekomunikacyjnych wyniosły w 2016 r. 2,5 biliona euro i będą rosły w kolejnych lata.

 
Rewolucja technologiczna w hotelu
PDF
19.02.2018.

HotelRewolucja technologiczna obejmuje coraz więcej obszarów naszego funkcjonowania. Nic dziwnego, że zawitała także do branży turystycznej i hoteli. Szczególnie te ostatnie bardzo chętnie wdrażają innowacyjne rozwiązania.

Najnowsze trendy pokazują, że w hotelarstwie coraz ważniejsza staje się technologia. Nic dziwnego, goście są do niej coraz bardziej przyzwyczajeni. Większość z nas posiada w domu jakieś zaawansowane technologicznie urządzenia, które obsługuje na co dzień. Podobny dostęp do technologii chcemy mieć również, zatrzymując się w hotelu. Branża hotelarska dostrzega doskonale to zapotrzebowanie. W rezultacie pokoje stają się smart, system obsługi zostaje zautomatyzowany, podobnie – sprzedaż usług, a klient już właściwie nie musi nawet pojawiać się w recepcji, aby się zameldować i wymeldować z hotelu.

Smartfony
 

Multimedialne systemy cyfrowe

Coraz popularniejsze w hotelach stają się multimedialne systemy cyfrowej rozrywki i obsługi (np. iLumio Valet). Dzięki nim z poziomu telewizora lub dedykowanej aplikacji na tablecie gość może sterować automatyką w pokoju, a także nawiązywać komunikację z obsługą. Za pomocą kilku przycisków można precyzyjnie ustawić temperaturę, oświetlenie i inne parametry w pokoju. Do tego za pomocą tego samego systemu otrzymuje się dostęp do telewizji, multimedialnej rozrywki i gier.

 

Cyfrowa komunikacja z klientem

Ważnym trendem w nowoczesnym hotelarstwie staje się komunikacja z klientem za pomocą cyfrowych narzędzi. Często wykorzystywane są do tego live chaty, które pozwalają na bieżąco reagować na pytania i problemy gości, a tym samym udzielać im błyskawicznego wsparcia. To znacznie podnosi jakość obsługi i pozwala budować silne relacje z klientem. Coraz powszechniejsze staje się wykorzystanie wirtualnych asystentów, które korzystają z osiągnięć sztucznej inteligencji i dostępni są przez całą dobę do dyspozycji gości.

 

Smartfon

Nowoczesny hotel jest mobile

Oczywiście w naszych czasach nie można zapomnieć o mobile. Smartfony stały się już właściwie powszechnym w użyciu urządzeniem. Ponad połowa ruchu w internecie generowana jest przez urządzenia mobilne. Ten trend również wykorzystuje nowoczesne hotelarstwo. Coraz więcej hoteli posiada systemy i aplikacje zbudowane specjalnie pod tablety i smartfony. Dzięki nim gość może rezerwować pokój, załatwiać wszystkie formalności, a do tego swobodnie korzystać z dodatkowych usług.

Rewolucja technologiczna w hotelach nie zaczęła się wczoraj i nie skończy się jutro. To proces, który trwa już od lat i nabiera coraz większego tempa. Takie jednak są oczekiwania klientów. Hotel, który chce się liczyć na rynku, musi się do tego dostosować.

 
Studentki uczelni technicznych mogą zgłaszać się do programu - Inżynierki 4.0
PDF
15.02.2018.

Studentki inżynierkiZwiększenie kompetencji cyfrowych studentek uczelni technicznych w obszarze nowych technologii zakłada seria warsztatów, które odbędą się w marcu w ramach programu "Inżynierki 4.0". Zgłoszenia do programu zorganizowanego przez firmę Siemens przyjmowane są do 27 lutego.

"W przyszłości szczególne znaczenie dla pracodawców będzie mieć wiedza w obszarze cyfryzacji i Industry 4.0" - przewiduje firma Siemens w przesłanym PAP komunikacie prasowym. Industry 4.0 - czyli tzw. czwarta rewolucja przemysłowa - to koncepcja dotycząca wykorzystywania automatyzacji oraz przetwarzania i wymiany danych oraz wdrażania nowych technologii, które zmieniają sposoby wytwarzania.

Dużym jednak problemem, jak zauważa w komunikacie firma, jest niewielki udział liczbowy kobiet w zawodach związanych z nowymi technologiami.

"Obecnie odsetek kobiet na kierunkach inżynieryjnych polskich uczelni sięga 37 proc. Jednak w firmach z sektora STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) zaledwie co piąty pracownik na stanowisku specjalistycznym to kobieta" – mówi dyrektor wykonawcza Fundacji Edukacyjnej Perspektywy Bianka Siwińska, cytowana w informacji prasowej.

W związku z tym firma Siemens postanowiła skierować do studentek uczelni technicznych program mający na celu zwiększenie ich kompetencji cyfrowych. W ramach projektu "Inżynierki 4.0", którego patronem jest Fundacja Edukacyjna Perspektywy, przygotowane zostały warsztaty prowadzone przez ekspertów od technologii, finansów w przemyśle i komunikacji.

Na warsztaty można zgłaszać się do 27 lutego na stronie internetowej akcji: www.siemens.pl/inzynierki4-0.

"Gospodarka polska potrzebuje kadr, które sprostają wyzwaniom związanym z jej modernizacją oraz cyfryzacją zgodnie z koncepcją Industry 4.0. Współczesnego inżyniera charakteryzować będzie specyficzny zestaw umiejętności, łączący takie dziedziny jak mechatronika czy informatyka przy jednoczesnej zdolności do rozumienia całości procesów technologicznych, specyficznych dla poszczególnych branż produkcyjnych" - czytamy w informacji prasowej.

W ramach projektu "Inżynierki 4.0" członkowie zarządu Siemens oraz eksperci branżowi poprowadzą specjalistyczne warsztaty. Zajęcia odbędą się 13, 19 i 26 marca i będą dotyczyć m.in. takich obszarów jak "Nowoczesne technologie w przemyśle oraz metody zarządzania", "Industry 4.0", "Digitalizacja przemysłu", "Nowoczesne systemy automatyki" i "Zarządzanie finansami w projekcie". Zakres zajęć obejmuje także obszary związane z rozwojem osobistym na rynku pracy, czyli m.in. komunikację, wizerunek na rynku pracy, budowanie relacji w biznesie i mentoring.

Uczestniczki projektu będą mogły również wziąć udział w konkursie, w którym główną nagrodą będzie wyjazd dla 3 osób na targi przemysłowe Hannover Messe w kwietniu 2018 r.

PAP - Nauka w Polsce

 
<<  start < poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 55 - 63 z 1293
openloadporn.site