Strona korzysta z plik�w cookies w celu realizacji us�ug zgodnie z Polityk� Plik�w Cookies. Mo�esz okre�li� warunki przechowywania lub dost�pu do plik�w cookies w Twojej przegl�darce.X

WROCŁAW - codziennie prezentujemy zebrane w jednym miejscu - aktualne i najnowsze oferty pracy w branży IT! Bądź na bieżąco!
facebook
Partnerem portalu WroclawIT.pl jest






PRACA WROCŁAW - zadbaj z nami o swoją karierę, zobacz kto obecnie najwięcej rekrutuje w IT:


Capgemini Polska
poszukuje osób na stanowiska:


Sii Sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:


TAURON Obs?uga Klienta sp. z o.o.
poszukuje osób na stanowiska:
Zobacz wszystkie oferty pracy ››
Biznes, branża IT
Czym są internetowe drukarnie? Wrocław ma dobry przykład
PDF
19.01.2021.

drukarnia wrocławUsługodawcy biją się o naszą uwagę, czy chodzi o dostawę jedzenia, zakupów czy o streamingi. Nagle, z powodu ogólnoświatowej sytuacji i sprowadzenia życia w dużej mierze do funkcjonowania w domu, wszystko się do nas paradoksalnie przybliżyło, bo jest na wyciągnięcie ręki, a konkretniej - jednego ruchu myszą. Tak samo można skorzystać choćby z usług... drukarni.

Sytuacja na świecie sprawiła, że ulice miast opustoszały, a przyzwyczajenie się do nowych sposobów życia społecznego może nie zajęło dużo czasu, ale przez długi czas uwierało sporo osób. W końcu na spacer w maseczce, do restauracji nie za bardzo, bo gastronomia jest zamknięta, a z wyjazdami bywa różnie i to nie tylko w skali międzynarodowej. Doprowadziło to do sytuacji, w której większość czasu spędzamy w domu, a co za tym idzie - przed komputerem. Dlatego dzisiaj nie tak bardzo liczy się bliskie położenie sklepu z ubraniami, restauracji czy innego rodzaju miejsca, do którego dotąd "chodziliśmy spacerkiem", a jakość produktów, jakie możemy otrzymać. W przypadku niektórych usług nie ma znaczenia nawet miejsce na świecie, z którego pozyskamy interesujące nas wyroby. I tutaj pojawia się temat artykułu, czyli internetowe drukarnie - Wrocław jest bowiem miastem, w którym od wielu lat z powodzeniem działa Drukarnia KiD.

Jeśli potrzebna jest dobra drukarnia, Wrocław nie jest ograniczeniem!

Drukarnia KiD działa od piętnastu lat, a zgromadzone doświadczenie i know-how przekładają się na świadczenie usług najwyższej jakości. Naturalnym etapem rozwoju drukarni było otworzenie się na rynki inne niż lokalny, więc dzisiaj wydruki z Drukarni KiD mogą dotrzeć do Klientów z Wrocławia, z Polski, ale również z Europy! W obrębie miasta są dostarczane przez samą drukarnię, natomiast w dalszych "kursach", nieocenioną pomocą są kurierzy. Dlatego, jeśli potrzebna jest profesjonalna drukarnia, Wrocław to dobry kierunek, nawet dla Klientów, którzy nie mają do tego miasta najbliżej! Dzisiaj liczą się bowiem trzy rzeczy, o które dba usługodawca, niezależnie od branży, w jakiej działa:

  • dbanie o najwyższą jakość produktów,

  • świadomość, że cena jest istotną kartą przetargową,

  • usługa powinna być świadczona priorytetowo, a jednocześnie zachowywać profesjonalny poziom.

Niezależnie od tego, czy chodzi o duży nakład ulotek czy plakatów, katalogi, wizytówki czy teczki ofertowe, albo mniejsze zlecenia jednorazowe, Drukarnia KiD wykonuje wszystkie z dbałością o detale w różnych technikach druku i umożliwiając usługi dodatkowe dzięki rozwiniętej introligatorni.

Profesjonalny druk - Wrocław może go zapewnić nie tylko lokalnie!

Drukarnia KiD oferuje możliwość druku w różnych konfiguracjach przy jednym przelocie. W praktyce znaczy to tyle, że jest korzystne finansowo dla Klientów, bo to rozwiązanie zwiększa efektywność.

  • Druk cyfrowy - technika stosowana w większości przypadków, bo jest wydajna, optymalna cenowo, no i oczywiście jakościowa. Co istotne, w tym przypadku zlecenie nie musi być wysokonakładowe. Do bardziej szczegółowych wydruków wykorzystywany jest druk cyfrowy,

  • Druk offsetowy - technika sprawdzająca się przy większych nakładach. Zlecenia mogą być opatrzone certyfikowanymi cyfrowymi proofami poświadczającymi zachowanie jakości w całym nakładzie,

  • Druk akcydensowy - technika stosowana przy drukach użytkowych i okolicznościowych.

Ponadto zostają wspomniane wcześniej usługi możliwe dzięki pracowni introligatorskiej, takie jak bigowanie, sztancowanie, falcowanie, wiercenie otworów, cięcie, lakierowanie UV, wiązanie sznurkiem elastycznym, wykonywanie twardych i miękkich opraw (również szytych i klejonych na gorąco - z papieru kredowego bądź kartonu graficznego), kaszerowanie, tłoczenie, zdobienie za pomocą perforacji i tłoczeń i wiele innych. To wszystko sprawia, że jeśli chodzi o Wrocław, Drukarnia KiD cieszy się zaufaniem od wielu lat, a dzięki internetowi z jej usług można korzystać również z innych miast.

Nie tylko Wrocław - Drukarnia KiD może drukować dla całej Europy!

Wystarczy wejść na stronę drukarniakid.pl, wybrać interesującą nas opcję i wyliczyć koszt zlecenia dzięki dedykowanemu kalkulatorowi. Wszelkie konsultacje dotyczące projektu również można przeprowadzić zdalnie. Potem pozostaje już tylko opłata, przystąpienie do realizacji zlecenia ze strony drukarni i wysyłka wydruków. Jeśli potrzebna jest profesjonalna drukarnia z doświadczeniem, to nie trzeba się ograniczać do najbliższych zakładów. Warto sięgnąć po jakościowe rozwiązania.

 
Polski dystrybutor IT i międzynarodowy gigant łączą siły
PDF
13.01.2021.

Veracomp, polski dystrybutor IT, obecny w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej, sfinalizował sprzedaż całej swojej grupy dystrybucyjnej firmie Exclusive Networks.

Umowa sprzedaży Veracomp została podpisana we wrześniu, a zamknięcie transakcji było uzależnione od kilku warunków, w tym zgody Komisji Europejskiej. Wraz z finalizacją przejęcia firma Exclusive Networks rozszerza swoją globalną obecność, zwiększa liczbę pracowników oraz przychody operacyjne, jednocześnie nie obniżając wartości dostarczanej klientom i partnerom biznesowym, zarówno na poziomie lokalnym, jak i międzynarodowym.

- Ostatnie miesiące to okres bardzo dynamicznego rozwoju Exclusive Networks na świecie. Staramy się inwestować w firmy, które doskonale rozumieją lokalne potrzeby. Włączenie Veracomp do naszych struktur jest jednym z najważniejszych elementów ekspansji zgodnej z tą strategią. W ten sposób zyskujemy unikatową szansę na sukces w Europie Środkowo-Wschodniej. Z pewnością wykorzystamy mocne fundamenty biznesowe i spójną kulturę organizacyjną Veracomp, która sprawdziła się w 19 krajach tego regionu - ocenia Jesper Trolle, CEO Exclusive Networks.

Veracomp, założony w Krakowie w 1991 roku, to dystrybutor rozwiązań teleinformatycznych ponad 140 producentów. Na przestrzeni lat firma zbudowała relacje z kilkoma tysiącami partnerów biznesowych, którzy od teraz będą obsługiwani przez spółkę Veracomp – Exclusive Networks. Warunki współpracy z producentami i integratorami nie ulegną zmianie. W ciągu tego roku zostanie przeprowadzony proces rebrandingu, ale już teraz spółka działa jako klaster Exclusive Networks CEE.

Od 1 stycznia 2021 roku Prezesem Zarządu Veracomp – Exclusive Networks jest Mariusz Kochański, który będzie kierował nowym regionem Exclusive Networks CEE, podlegającym Gerardowi Allisonowi, SVP EMEA.

- Naszedł przełomowy moment dla Veracomp - łączymy siły z globalnym dystrybutorem, który razem z nami rozpocznie działalność w nowym regionie. Zamierzamy kontynuować rozwój biznesu w modelu zapewniającym dużą autonomię oraz swobodę współpracy - to podejście przekonało nas do wejścia w skład grupy Exclusive Networks. Chcemy zapewniać partnerom dostęp do innowacji oraz profesjonalne wsparcie naszego zespołu, bazując na własnych doświadczeniach i wiedzy dystrybutora obecnego na pięciu kontynentach. Jesteśmy pewni, że wszyscy klienci, partnerzy i pracownicy skorzystają na tym połączeniu - tłumaczy Mariusz Kochański.

W ofercie Veracomp (Exclusive Networks CEE) pozostaje bogate portfolio rozwiązań obejmujących sieci, zarządzanie infrastrukturą IT, cyberbezpieczeństwo, infrastrukturę telekomunikacyjną, pamięci masowe i serwery, systemy audiowizualne i Digital Signage, a także produkty dla użytkowników domowych/SOHO oraz rozwiązania przemysłowe i IoT.

 
MŚP powoli przekonuje się do pracy zdalnej
PDF
02.01.2021.

laptopJak pokazuje najnowsze, VI badanie Krajowego Rejestru Długów „KoronaBilans MŚP”, druga fala pandemii wymusiła zmiany w podejściu przedsiębiorców do pracy zdalnej. W porównaniu z poprzednią edycją, wzrósł odsetek mikro, małych i średnich firm, których pracownicy są w stanie częściowo lub całkowicie wykonywać swoje obowiązki w trybie home office. Obecnie to ponad 52 proc. przedsiębiorców. Dodatkowo, już prawie 77 proc. z nich w mniejszym lub większym stopniu wdrożyło ten model pracy. Jeszcze dwa miesiące wcześniej ten odsetek wynosił niecałe 42 proc.

Rośnie liczba firm przechodzących w czasie pandemii na pracę zdalną. Choć podobnie jak w poprzedniej edycji badania, tylko niespełna 5 proc. firm zadeklarowało, że ich pracownicy mogą wykonywać swoją pracę w całości z domu, to więcej, bo ponad 52 proc. przedsiębiorców może stosować model hybrydowy, wysyłając na home office część swojej załogi. W poprzedniej edycji badania było to 47 proc. Model hybrydowy z reguły możliwy jest w branży handlowej i usługowej. Największy problem z pracą w trybie home office mają z kolei firmy budowlane i produkcyjne.

Znaczącą zmianą jest jednak to, że przedsiębiorcy w większym stopniu niż wcześniej zaczęli wykorzystywać możliwości związane z pracą zdalną. Jeszcze dwa miesiące temu ponad 58 proc. firm, które mogły przynajmniej część zespołu skierować do pracy z domu, utrzymywało całą załogę w biurze. Obecnie jest to zaledwie 23,4 proc. Pozostali wdrożyli nowy model pracy. Widać więc zmianę w podejściu do pracy zdalnej w MŚP.

Home office nie dla firm budowlanych

Pomysłów na to, jak zorganizować pracę w czasie pandemii, jest sporo. Najpopularniejszy z nich to taki, w którym ¾ załogi pracuje w firmie i ¼ zdalnie (32 proc.). Co piąta firma (20,9 proc.) przyjęła zasadę, w myśl której w trybie home office pracuje połowa zespołu. Z takiego rozwiązania najchętniej korzystają mikroprzedsiębiorcy oraz firmy handlowe. Niespełna 13 proc. przedsiębiorców zdecydowało się z kolei na model, który zakłada pracę z domu ¾ załogi. Całkowite przejście na pracę zdalną wciąż stanowi jednak wyzwanie dla przedsiębiorców.

>- Otwartość przedsiębiorców na home office zależy od wielkości firmy i od branży, w której działa. Najwięcej problemów mają z tym firmy budowlane (64,3 proc.) oraz produkcyjne (60 proc.). Pod względem wielkości, ponad 52 proc. mikroprzedsiębiorców deklaruje, że ich pracownicy nie są w stanie wykonywać wszystkich swoich obowiązków, pracując zdalnie. Do pracy z domu najlepiej przygotowani są więc średni przedsiębiorcy oraz przedstawiciele firm handlowych i usługowych – mówi Adam Łącki, prezes Zarządu Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA.

Rozwój kompetencji cyfrowych i zmiany w prawie

Nikt nie ma wątpliwości co do tego, że świat po pandemii będzie wyglądał inaczej. Dotyczyć do będzie również modelu pracy, który przez ostatnie miesiące był bardzo elastyczny i zmieniał się w zależności od aktualnej sytuacji epidemicznej.

Jak wynika z VI edycji „KoronaBilansu MŚP”, ponad 27 proc. firm zamierza utrzymać stosowany obecnie system pracy. Najbardziej przekonani do tego są przedstawiciele branży handlowej (43 proc.), która w czasie pandemii starała się wykorzystać jak najlepiej możliwości oferowane przez Internet i sprzedaż online. Co szósta firma (17 proc.) planuje wprowadzić model hybrydowy z mniejszą niż do tej pory liczbą pracowników pracujących zdalnie. Odpowiedzi na pytanie, jak zorganizować pracę po pandemii, wciąż nie zna co dziesiąty przedsiębiorca.

Ponad 36 proc. przedsiębiorców jest przekonanych, że sytuacja unormuje się na tyle, że cała załoga będzie mogła wrócić do firmy. Będzie to jednak powrót do innej rzeczywistości, ponieważ pandemia przyczyniła się do popularyzacji pracy zdalnej. I choć na początku miała ona na celu przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom, to szybko okazało się, że dla przedsiębiorców takie rozwiązanie może być także korzystne finansowo.

- Zaoszczędzone na utrzymaniu firmowej floty, delegacjach, administracji i wynajmie powierzchni biurowych pieniądze, właściciele firm mogą przeznaczyć na usprawniające funkcjonowanie biznesu rozwiązania informatyczne i nowe technologie. Takie inwestycje planuje co piąty przedsiębiorca. Dodatkowo, już ponad 45 proc. firm jest w stanie przynajmniej częściowo prowadzić swoją działalność online, a 42 proc. zamierza to zrobić w ciągu najbliższych trzech miesięcy. To więcej niż w poprzedniej edycji badania, kiedy takie plany miało niespełna 30 proc. przedsiębiorców. Zresztą wystarczy też spojrzeć na wydatki firm w czasie pandemii, żeby zauważyć, że traktują one pracę zdalną jako rozwiązanie przyszłości. Co trzecie przedsiębiorstwo przeznaczyło bowiem dodatkowe środki na zakup nowego sprzętu w postaci komputerów przenośnych i telefonów dla pracowników – mówi Adam Łącki.

Oprócz zmiany nastawienia przedsiębiorców, pandemia wymusiła też zmiany w prawie. Od września 2020 r. funkcjonują zapisy, zgodnie z którymi pracodawca może zlecać pracownikowi pracę zdalną do końca epidemii oraz trzy miesiące po jej zakończeniu. Trwają również prace nad nowelizacją Kodeksu pracy, która dotyczyć będzie m.in. kwestii związanych z normami czasu pracy, BHP oraz badań lekarskich.

VI edycja ogólnopolskiego Badania „KoronaBilans MŚP” została przeprowadzona przez IMAS International w listopadzie 2020 r. na zlecenie Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej. Objęła grupę 357 firm z sektora MŚP, w tym: mikro (zatrudniające 3-9 osób), małe (10-49) i średnie przedsiębiorstwa (50-249). Technika badawcza: CATI/CAWI.

 
Jak usprawnić pracę w firmie? 5 sprawdzonych rozwiązań
PDF
29.12.2020.

biuro firmySprawność funkcjonowania firmy jest jednym z centralnych zagadnień jej funkcjonowania — posiada przełożenie na ogólną kulturę pracy, jej produktywność oraz efektywność. W szerszej perspektywie stanowi jeden z czynników determinujących wizerunek firmy, a także jej dochody.

Wprowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów

Koszty, biurokracja, marnowanie zasobów czasowych — oto wybrane efekty nadmiernej ilości dokumentów papierowych wykorzystywanych w firmie. Digitalizacja faktur, umów oraz innych papierów wewnętrznych pozwoli na usprawnienie komunikacji w przedsiębiorstwie oraz efektywne wpisanie się w politykę ekologiczną coraz intensywniej wprowadzaną w firmach na całym świecie. Informacje na ten temat znajdują się na stronie https://www.crowe.com/pl/services/elektroniczny-obieg-dokumentow.

Wybranie i wdrożenie odpowiedniego systemu IT

Digitalizacja dokumentów nie polega na tylko na skanowaniu istniejących papierów, lecz odpowiednią ich organizację w ramach dopasowanego do potrzeb przedsiębiorstwa systemu informatycznego. Umożliwia on ich kategoryzację pod kątem ułatwionego wyszukiwania, a także dodatkową funkcjonalność w postaci przypomnień o konieczności ich podpisania oraz możliwości błyskawicznego sprawdzania ich aktualnego statusu.

Implementacja zdalnego autoryzowania dokumentacji

Jedną z korzyści płynących z korzystania z cyfrowych dokumentów jest zdalne autoryzowanie — w związku z tym, że dany papier przyjmuje niematerialną formę, nie jest konieczne fizyczne znajdowanie się w konkretnym miejscu w celu jego podpisania, weryfikacji lub autoryzacji. W jeszcze większym stopniu usprawnia to firmowy workflow.

Przypomnienia w systemie elektronicznym

Jedną z ważnych opcji w każdym systemie IT jest możliwość skorzystania z przypomnień, zwłaszcza podczas realizacji ważnych zadań bieżących. Przypomnienie może dotyczyć dowolnej aktywności — sporządzenia raportu, wysłania odpowiedniego dokumentu lub podpisania go. Szczegóły funkcjonowania tego typu rozwiązań można znaleźć na stronie https://www.crowe.com/pl.

Zapewnienie integralności systemu IT

Już po wybraniu odpowiedniego systemu oraz jego wdrożeniu, należy zapewnić jego integralność — przede wszystkim, nie podwajać wprowadzanych do niego danych w jakiejkolwiek formie, a także w odpowiednim czasie archiwizować nieużywane dokumenty. Dzięki takiej cyrkulacji workflow stanie się jeszcze bardziej przejrzysty, co wzmocni wszystkie omówione powyżej korzyści.

 
Praca w czasie pandemii: home office oznacza nadgodziny dla 42% badanych
PDF
11.12.2020.

Brak dostępu do odpowiednich narzędzi usprawniających współpracę i zapewniających dostępność do kluczowych danych obniża efektywność, rodzi frustrację i źle wpływa na nastawienie do pracy. To wnioski z badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh. Grupa badawcza obejmowała 632 pracowników z firm zatrudniających od 250 do 999 osób. Aż 42% badanych przyznało, że podczas pracy z domu na realizację służbowych obowiązków poświęca więcej godzin niż w biurze. Natomiast 31% odczuwa zniechęcenie i brak motywacji ze względu na problemy z korzystaniem ze sprzętu i systemów. Problemem jest również brak odpowiedniego wsparcia działów IT – 30% badanych skarży się na utrudniony kontakt i trudność z uzyskaniem szybkiej pomocy.

Dlatego kluczowe jest stworzenie optymalnych warunków, które pozwolą pracownikom elastycznie przełączać się między pracą z domu i z biura. Niestety wiele firm nie sprostało na razie temu zadaniu. Aż 24% badanych wskazało, że nie dysponuje odpowiednimi narzędziami aby zapewnić odpowiedni poziom usług dla swoich klientów. Natomiast 27% potwierdziło, że nie może w pełni efektywnie współpracować w zespole. Te statystyki pokazują potrzebę gruntownych zmian i inwestycji w nowe technologie. Bez nich przyszły sukces firmy stoi pod dużym znakiem zapytania.

Problemy techniczne to również zagrożenie dla bezpieczeństwa danych. 27% badanych przyznaje, że przez braki w tym obszarze nie może działać zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie.

"Firmy muszą wyposażyć swoich ludzi w narzędzia, które pozwolą im pracować mądrzej i będą dla nich wsparciem. Technologie, z których korzystają nie mogą generować dodatkowych problemów. To powoduje frustracje i kradnie czas potrzebny na wykonanie ważnej z perspektywy biznesowej pracy. Żadna firma nie może sobie pozwolić na coś takiego” – powiedział David Mills, CEO w Ricoh Europe.
Zobacz najnowsze oferty pracy w branży IT we Wrocławiu
 
<<  start < poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  > koniec >>

Pozycje :: 19 - 27 z 1386




mobile-fuck-videos